Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 26 noiembrie 2013

The King of New Orleans-Capitolul 3~Lies




  -Sampanie?se intersa Elijah,zambindu-i lui Hayley.

Era foarte frumoasa.Mai ales in rochia visinie,cu spatele gol,pe care i-o cumparase Rebekah.Si de asemenea,cocul ii scotea in evidenta fata,facand-o mai luminoasa.

-Da,mersi.Lua paharul si sorbi vreo doua guri,dupa care il dadu inapoi.Klaus stie?

-Ce sa stie?

-Faptul ca Caroline e in oras.Stie?

-Nu.Prefer sa nu intervin.

-De ce?Ti-e frica c-o sa dea fuguta la ea,si-o sa uite de familia lui?

-Normal ca nu.Stiu ca Niklaus are sentimente pentru acea tanara,insa ea nu-i deloc interesata.Nu vreau sa-i dau sperante false.

-Cine stie.Poate s-a indragostit de el peste noapte.

-Ma cam indoiesc.Dar hai sa nu mai vorbim de Niklaus.Tu cum te simti?

-Bine.Presupun.Lua niste capsuni de pe masa,ridicand din umeri.

-Te rog,Hayley.Pe mine nu trebuie sa ma minti.

Isi ridica o spranceana,amuzata.

-De ce crezi ca te-as minti?

-Nimanui nu i-ar fi bine,avand in vedere situatia in care te afli.

-Si daca nu mi-ar fi,ce-ti pasa tie?

-Imi pasa,deoarece acum faci parte din familie.

-Chiar asa?Zambi jucausa,trecandu-si un deget peste obrazul lui.

-Nu glumesc,Hayley.Ii prinse mana,ducandu-i-o la gura.Niciodata nu mi-as ierta-o daca ai patii ceva.Ii lasa un sarut,dupa care i-o elibera.

-Trebuie sa merg la baie,se scuza,lasandu-l singur.

-Te dai la ea,sau mi se pare mie?vru sa stie Klaus,facandu-si aparitia din spatele lui.

-Niklaus,fii serios.

-Sunt serios.Ranji,uitandu-se dupa Hayley.Arata bine,recunoaste.

-Ce legatura are asta?

-Macar pentru o secunda,Elijah,poti sa renunti la atitudinea asta serioasa?Te rog?De dragul meu?

-Frate,esti baut?

-Nuuu!De ce?

-Fiindca vorbesti prosti.

-Auzi la el...!Rebekah!

-Da,ce s-a intamplat?

-E cumva gresit sa-i port de grija fratiorului meu mai mare?

-E baut,sau ce?se stramba blonda,uitandu-se la Elijah.

-Presupun ca da.

-Ei bine,presupui gresit.Nu sunt baut.Pur si simplu vreau sa-mi vad fratele fericit.Macar tu si Rebekah,daca eu sunt blestemat pentru totdeauna sa fiu singur.

Dadu sa plece,simtindu-se nervos,insa Elijah il opri.

-Ce?Vrei sa-mi recomanzi vreun remediu anti-betie?

-Imi cer iertare,frate,n-am vrut sa te supar.

-Nu ca n-ai merita...

-Rebekah!

-Ce?Am zis ceva gresit?Fii serios,Elijah!Cand i-a pasat lui vreodata de cineva?

-Ce se petrece aici?se intersa Mikael.

-Nimic,zise Klaus rece.Tocmai voiam sa plec.

-Felicitari,surioara!replica Originalul cu ochi verzi,ducandu-se dupa fratele sau.

-Este totul okey?

-Stii ceva,Mikael,doar pentru ca vii dupa o mie de ani,gata sa faci pe taticu model,nu inseamna si ca esti unul!

Ii intoarse spatele,si pleca.

-Wow,unde pleci asa suparata?chicoti David,prizand-o de incheietura maini,si lipind-o de perete.

-Cu siguranta nu aici,i-o arunca,impingandu-l.

-Esti salbatica.Imi place.O apuca din nou de incheietura,apropiand-o de el.Atat de aproape,incat ii simtea rasuflarea pe fata.

-Orice ai crede tu ca faci - incepu,departandu-se de el - ,mai bine o lasi balta.

-Sa stii ca-mi plac provocarile,striga dupa ea,insa nu primi niciun raspuns.Focoasa mai e femeia asta.



-Nik,fii atent pe cine am gasit!striga Henrik vesel,tragand-o pe Caroline dupa el.De ce nu mi-ai zis c-ai gagica?adauga,oprindu-se in fata lui,si eliberandu-i mana blondei.

-Nu-i gagica mea!Si de unde naiba stii tu ce-i aia gagica?

-Mi-a zis David.De asemenea mi-a spus ca te-ai culcat c-o femeie pe care n-o iubesti doar din distractie,si-acum e insarcinata.Urat din partea ta,fratioare!

Caroline chicoti,in timp ce Originalului ii venea sa-l stranguleze pe David.

-Apropo,a zis si c-o sa-mi faca cunostiinta cu niste bunaciuni.

-Ce?!Nu mergi nicaieri cu nebunu' ala!Du-te si culca-te!

-Dar eu vreau sa merg!se planse baiatul.Si-n plus,e ziua,nu ma pot culca acum.

-Vrei sa-ti arat ca poti?

-Mai bine tu te ocupi de gagica ta,iar eu ma duc sa ma distrez,incheie,luandu-si zborul.

-Henrik!

-Dragut pusti,zise Caroline,amintindu-i varco-vampirului de prezenta ei.

-Da,asa-i.Da' pe tine ce te aduce aici?Credeam ca esti cu Tyler.

-Pai sunt cu el,adauga ea repede.E la hotel.

-Ma mir ca te-a lasat sa vii singura la o petrecere organizata de mine.

-Stie ca-l iubesc.Are incredere in mine.

-Inteleg.

-Cred ca mai bine plec.

-Mai stai,o ruga Klaus,prizand-o de brat.

Privirea blondei cazu asupra degetelor lui,ce-i atingea pielea.Era un sentiment placut.

-Okey,zambi.

Zambi si el,retragandu-si mana.


Katherine dadea un pahar de sampanie pe gat,cand o observa Elijah.

-Ce faci aici?

-Beau,ce ti se pare ca fac?

-Ma refeream ce cauti la petrecerea asta.

-E pe baza de invitatii,si eu nu stiu?

-De fapt,chiar e.

-Oh!

Lasa paharul gol pe masa,simtindu-se de-a dreptul oribil.Stia ca era pe baza de invitatii,si stia ca n-are niciuna,da' acum i-o si arunca in fata...Gen:De ce-ai venit?Eu nu te vreau aici.

-Poti ramane,daca vrei,replica repede,observand ca voia sa plece.

-Mersi,da' cred c-o sa zic pas.

-Cum doresti.Ii zambi galant,plecand.

Mormai o injuratura,luand-o spre iesire,insa se ciocni de-un barbat.

-Tu nu te uiti pe unde mergi,sau esti chior?se rasti la el.

-Scuzele mele,doamna.Eu sunt Marcel,se prezenta apoi,zambindu-i politicos.

-Katherine.

-Katherine?Adica Katerina Petrova?

-In carne si oase.Din pacate.

-E o placere sa te intalnesc in persoana.

-Eh,exagerezi.

-Chiar deloc.Esti faimoasa.

-Sunt sigura ca's destui care ma vor moarta.Partea nasoala a faimei.

-Ai dori sa ma insotesti la un pahar de sampanie?

-Eu mai bine...De fapt,stii ce?Te insotesc si la zece,ce naiba!Chiar as avea nevoie de niste alcool acum.

Marcel rase amuzat,oferindu-i bratul.

-Esti un diamant foarte interesant.

-Diamant,ha?De calitate,sper.

-Cea mai mare calitate.

-Sunt flatata.Dar destul cu mine.Vorbeste-mi despre tine.

-Cu ce-ai dori sa incep?

-De unde-l cunosti pe Klaus.Sunt foarte curioasa.

-Nu stii ca cruiozitatea a omorat pisica?

-Cruiozitatea inca nu m-a cunoscut pe mine,dragule,asa ca dai bataie.

-Bine atunci.Klaus m-a transformat in urma cu mult timp,luandu-ma de pe strazile murdare ale New Orleansului.M-a invatat tot ce stiu,facandu-ma dupa asemanarea lui.

-Apoi?

-Apoi a plecat.Au plecat cu totii, lasandu-ma singur in acest oras.Au fugit ca niste fricosi,ascunzanu-se de Mikael.

-Si eu as fi facut la fel,daca era vorba de Mikael.Mosu' ala e infricosator.

-Ai dreptate,dar puteau sa ma ia cu ei.

-Puteau.

-Dar n-au facut-o.Au preferat sa ma lase in urma.

-Si-acum,ce?Vrei razbunare?

-Intr-un fel deja m-am razbunat.New Orleansul e al meu.

-Cum adica?

-Sunt regele New Orleansului.Nimic nu se intampla fara ca eu sa aflu.

-Tare!


-In niciun caz!facu Bonnie,cand Kol ii zise s-o posede pe Davina.

-E singura cale,Bonnie!Nici macar nu stie sa-si controleze magia.

-Atunci asta e.Ramanem aici.

-Dar eu nu vreau sa raman aici!tipa Originalul nervos.

-N-ai de ales.

-Daca n-o faci,Jeremy moare.

-Esti mort,Kol,nu-i poti face nimic.

-Ma subestimezi,scumpete,replica ranjind.Dupa care disparu.

-Kol!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu