Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 21 noiembrie 2013

Lord of Hell - Capitolul 11


 




 Gandurile Andreei zburau mereu la cele doua vise,si la cuvintele lui Sergiu.Daca chiar se reincarnase?Daca ea chiar era aceasta Aryanna?

Zambi in sinea ei,amintindu-si de atingerea lui Devil peste pantecul ei.

Daca chiar era Aryanna,insemna ca era loghodita cu el - daca nu chiar casatorita.Si ca aveau un copil impreuna.Oare era fata sau baiat?Care-i era numele?

Dar din cate stia ea,Devil n-avea niciun copil.Sau poate nu-i spusese ei.

Zgomotul usii deschizandu-se o faca sa tresara,scotand din propiile ganduri incurcate.Era Devil.

-Cum te simti?Ii zambi dulce,asezandu-se pe marginea patului,si mangaindu-i obrazul.

-Bine.Ii intoarse zambetul,luandu-i mana intr-a ei si sarutandu-io.Te iubesc!

Devil chicoti,lasandu-i un sarut usor pe buze.

-Si eu.

-Devil...Ezita,nestiind cum sa-l intrebe.

-Spune.

-As vrea sa te intreb ceva,da' sa nu te superi...

-Nu mai vorbi prosti.Zi-mi.Ce te framanta,Princess Deea?

Andreea isi dadu ochii peste cap la auzul poreclii,da' nu mai comenta.

-Tu ai copii?

Demonul fu luat pe nepregatite,asa ca-n primele cateva secunde nu spuse nimic.

-Da,raspunse intr-un final,desprinzandu-si mana dintr-a ei.Expresia fetei ii deveni trista,facand-o pe fata sa regrete ca-l intrebase.

-Imi pare rau,n-am vrut sa te supar.

-Nu!facu el rapid.Nu mai suparat,doar ca...Ei bine,eu l-am crezut mort.Pana acum.Sergiu mi-a zis ca-i in viata.

-Aa!

-De ce?

-Am...am avut un vis.

-Ce vis?

-Eram cu tine.La petrecerea de logodna.

Fata lui Devil se albi dintr-o data,asa ca Sara se panica,vrand sa strige dupa Sergiu.

-Sunt bine,zise Devil rapid.

-Dar...

Ii zambi,luandu-i mana intr-a lui.

-Serios.Sunt bine.Continua.

Andreea ezita pret de-o secunda,insa parea ca orice se intamplase,acum trecuse.

-M-ai numit Aryanna.

Aceasi expresie.

-Devil!

-Scuze.

-Nu esti deloc bine.Ce s-a intamplat?

-Aryanna a fost sotia mea.

-Si ce s-a intamplat cu ea?

-A fost ucisa.De Jared.

Blonda isi duse mana la gura,simtind un fior de groaza.


Aryanna tocmai adormi copilul,cand Jared intra in camera.

-Trebuie sa vorbesc cu tine.

Aryanna ii facu semn sa taca,aratandu-i baietelul.

-Haide afara,sopti el,luand-o de incheietura.

-O secunda.Isi saruta copilasul pe frunte,dupa care il urma afara.Cu ce te pot ajuta?

-Cu ce ma poti ajuta?rase el amar.Pe bune?Doar stii ca te iubesc.Si tu tot te-ai casatorit cu frater'miu.Puteam sa fim fericiti impreuna,Aryanna.Tu,copilul,si cu mine.Asta-i tot ce ti-am cerut vreodata.

-Eu il iubesc pe el,Jared.Nu pe tine.

Simtea cum disperarea il cuprinde,asa ca-i lua mainile intre-ale lui,zicand:

-Inca putem pleca!Inca putem fii fericiti departe de el!Te rog,Aryanna!

-Am spus NU!tipa,smulgandu-si mainile dintr-ale lui.Nu te iubesc,si nu te voi iubii niciodata!

-Atunci asta-i sfarsitul tau,replica amenintator,intunecandu-se la fata.

Ii prinse bratele la spate,in timp ce cu cealalta mana ii astupa gura.Dupa care o duse in cel mai indeparat colt din Iad,unde o ingropa de vie.Puterea ei n-avea nicio valoare aici Jos,asa ca era floare la ureche sa scape de ea.


-Andree,esti bine?se ingrijora Demonul.Andreea!

-Devil...sopti inainte de-a lesina.

-Andreea!Sa cheme cineva un doctor!Andreea!

Imediat aparu o asistenta,care-o verifica,linistindu-l astfel pe Devil.


Cand isi reveni,Andreea ii povesti despre vis Demonului.Realizand treptat ca posibilitatea ca ea sa fie reincarnarea Aryannei era de 99%.Iar Devil era de acord cu ea.

Isi dorerea sa fie adevarat.Ca ea sa fie Aryanna a lui.

Avea nevoie de ea.

Pleca sa vorbeasca cu Oracolul despre ea si fiul lor,iar cand se intoarse,observa ca Sebastian disparuse,gasind in locul lui doar un bilet.

Era de la Jared.

   ''Daca mai vrei sa-ti vezi fiul in viata,numeste-ma noul Stapan al Iadului.Alegerea iti apartine,fratioare.  Jared''

-Absolut minunat...!

-Ce-i?se interesa Sergiu,facandu-si aparitia fix cand el rupea biletelul.

-Sebastian e fiul meu.

-Ce?!

-Da.Se pare ca Jared stia despre el.De fapt,sunt convins ca el mi l-a rapit,lasandu-l la oferlinat.Iar acum vrea sa-l numesc Stapan,sau il omoara.

-Si ce-ai de gand sa faci?

-Din cate vezi,nu prea am de ales,asa ca...

-Nu pot face asta!Iadul va fi distrus sub conducerea lui!Si va extermina rasa umana.

-Ba nu.Are nevoie sa se hraneasca.

-Atunci ii va arunca pe toti in celule,si-i va face sclavii lui.Indiferent ce are de gand,nu va fi bine,asta-i clar.

-Ei bine,in momentul de fata,cel mai important lucru pentru mine e sa-mi salvez fiul.

Si zicand asta,pleca.



 Trecuse cinci ani de cand Jared era noul Stapan al Iadului,si printr-o minune,nu aduse teroare pe Pamant.Se multumea cu noul statut de rege,si de asemenea,se bucura de noua lui sotie:Geea.Se casatorisera in urma doi ani,si aveau chiar si-o fiica:Alana - care implinea un an peste doua zile.

Avea tot ce isi dorise vreodata.

Si nu era singurul pe deplin fericit.Fratele sau Devil isi cumparase o casa pe Pamant,unde locuia alaturi de adorata sa sotie Andreea - care isi amintise totul,insa preferase sa-si pastreze numele uman,precum si umanitatea(desi Devil facuse o vraja de imortalitate fara ca ea sa stie) -  ,cu Sergiu - nasul noului lor baiat Kevin,in varsta de trei ani - si cu Sebastian.Formau o familie foarte fericita,si aparent normala.Aveau prieteni,mergeau la munca,si bucurau de viata.

Desigur,viata lor insemna o eternitate,dar asta nu mai conta.Ceea ce conta cu adevarat,era faptul ca erau impreuna.





                     The End




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu