Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 27 noiembrie 2013

cica - alt talent de-al meu + 2 desene


 
Ce faceti?Toate bune? Eu una m-am gandit sa va arat - cica - un alt talent de-al meu.

 Imi place sa fac arme.Da-mi niste lemne,scoci,un cutit,si daca-i nevoie si niste cuie,si ma pun pe treaba :))


     Prima e un linceag - nu stiu daca asa se scrie,da' nu-i bai.

Ideea acestei arme a fost mai mult a varului meu,de cat a mea,si de asemenea,el a lucrat cel mai mult la ea.Eu doar am taiat lemnul in doua,l-am ascutit putin,si-am tinut betele langa lant,in timp ce el dadea cu scociul. A iesit destul de tare,nu?




Aici e un buzdugan,facut doar de mine,intr-o zi de vara,in care n-aveam ce face.A fost pe cand nu-mi mergea calculatorul.




        Aici e sabia mea.Am facut-o anul trecut,tot in vacanta de vara mi se pare.



            Initial n-am stiut ce vreau sa fac,cand m-am apucat de asta,da' dupa aceea am zis sa-i zicem TEPUSA IN PARTI - nu vrea avem ideei :))




           Sau asta.Am vrut sa fac un tarus,da' mi-a iesit putin mai lung.Oricum,tot tarus a ramas.



         Aici sunt doua pumnale - nu's cine stie ce.



          Aici e un topor,in genu' lu' ASSASSIN CREED.Var'miu e fan,si mi-a propus sa incerc sa fac unu.Si-am zis de ce nu.



          Si piesa cea mai importanta din colectie:BATA LU' KOL.De ce-am numit-o asa?Fiindca datorita lui ne-a venit ideea. Ce bataia i-a mai tras lu' Damon in episodul ala,pfff!




SI DESENELE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu