Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 21 noiembrie 2013

cam asa sta treaba



   Bun...stiu c-am incheiat prea repede Lord of Hell,da' deja am atatea povesti incepute,iar mie imi vin mereu idei noi...pff! Trebuie sa le mai pun capat,caci risc sa imatranesc pana mai termin eu vreun fic daca tot incep altele. :)) asta's eu,n-am ce face

Si-n ceea ce priveste povestea Deep down it's just a boy who needs love , chiar e posibil s-o continui dupa o periodata.O sa ma mai gandesc,si-o sa va cer si parerea.


Le multumesc tuturor cititorilor care au continuat sa-mi fie alaturi chiar si dupa lungile mele absente.Va multumesc din suflet,si nu uitati ca va iubesc!


                                                                ~a voastra Maria Salvatore - Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu