Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 12 noiembrie 2013

Book Lovers Challenge ~ 11



11. Alege un scurt fragment care ți-a plăcut dintr-o carte și rescrie-l din perspectiva altui personaj. În postare să transcrii și fragmentul original.

   ~am ales volumul 3 din Instrumente Mortale;intalnirea dintre Clary si Sebastian.

Eram pe canapeaua de langa fereastra,prefacandu-ma ca citesc o carte,in timp ce eu cu adevarat ma gandeam la urmatoarea miscare.Tata m-a trimis ca spion in casa familiei Penhallow,unde erau si cei din familia Lightwood,impreuna cu saracutul de Jace,care crede ca este Jonathan Morgenstern.Pe bune?Nici macar nu-i seamana lui Valentine.Pe cand eu da.

Singurul Jonathan Morgenstern sunt doar eu.

-Sebastian!am auzit-o pe Isabelle strigandu-ma.N-o lasa sa urce!

Mi-am ridicat privirea,curios sa vad la cine se refera,si-am ramas uimit recunoscand-o pe Clarissa - sora mea.M-am miscat rapid,ajungand imediat in fata ei,facand-o astfel sa puna frana.

Ma privi uimita - probabil datorita vitezei cu care ma miscasem - asa ca i-am zambit,spunand:

-Deci aceasta este faimoasa Clary.

Zambetul mi s-a intins si mai mult,in timp ce ea ma analiza.Fata usor palida,bucle care-mi cadeau grele,ochi atat de negri incat de-abia putea-i deosebi irisul de pupila,gene lungi care-mi umbreau ochii,si pometi inalti.

Se adancise in propile ganduri,asa ca m-am decis s-o aduc la realitate,zicand:

-Nu cred ca...ne-am mai intalnit?

Clatina din cap,nescotand niciun cuvant.

-Sebastian!

Parul lui Isabelle era desprins din agrafe,cazandu-i pe umeri,in timp ce din ochi scotea fulgere.

Si asta doar din cauza faptului ca surioara mea era aici?Ce chestie.

-Nu te purta dragut cu ea.N-ar fi trebuit sa fie aici.Clary,du-te acasa!

Parca cu greu,Clary isi smulse privirea din ochii mei,aruncandu-i Inflacaratei Isabelle o cautatura piezisa.

-Ce?Inapoi la New York?Si ma rog cum sa ajung acolo?

-Dar aici cum ai ajuns?m-am interesat.Sa te furisezi in Alicante e chiar o realizare.

-Am venit printr-un Portal.

Portal?Interesant.Foarte interesant.

-Un Portal?Inflacaratei nu-i venea sa creada.Dar n-a mai ramas nici un Portal in New York.Valentine le-a distrus pe amandoua.

-Nu va datorez nicio explicatie,i-o taie Clary.Nu pana nu-mi dati voi cateva inainte.Si mai inainte de toate,unde-i Jace?

-Nu-i acasa,zise Isabelle in acelasi timp in care eu am zis ca-i sus.

-Sebastian!facu Inflacarata.Taci!

Am afisat o figura perplexa.

-Dar ea e sora lui.N-ar vrea s-o vada si el?

Adevarul era ca de fap e sora mea,da' trebuia sa-mi joc rolul.

Isabelle deschise gura sa zica ceva,dar se razgandi,alegand in schimb sa-si ridice bratele intr-un gest de disperare.

-Bine,Clary,zise ea - cam manioasa.Da-i inainte si fa ce vrei,indiferent cui ii faci rau.Oricum,intotdeauna o s-o faci,nu-i asa?

Auchi!

Am impresia ca s-a intamplat multe despre care as vrea sa stiu.

M-am retras tacut,dandu-i cale libera lui Clary,iar intre timp,ea i-a aruncat o privire plina de repros Isabellei,dupa care a plecat,lasandu-ma singur cu Inflacarata Manioasa.

Demonii sa ma ajute!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 Originalul nu l-am mai scris.Imi ia prea mult.Insa sper ca v-a placut,si astept pareri.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu