Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 4 august 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 44 [ I ]

                                           
                                                    A iubii inseamna a distruge.
                                                                                             
                                                                                          ~ Jace Wayland

    Jace Wayland intra in dormitorul Clarissei precum o tornada,trecand direct la pumni si picioare.Jonathan fu luat prin suptindere,iar vanatorul era nervos,asa ca nu prea avea nicio seanta.

    -Jece!Clary incerca sa se bage,da' te puteai pune cu-n vanator de umbre care-i in mijlocul unei batai pe cinste?Nu prea.

    Dupa ce termina cu el,lasand sa zaca inconstient pe podea,o apuca pe Clary de brat,tragand-o mai aproape de el.

    -Sebastian e un mincinos afurisit,iar daca ma iubeste atat de mult pe cat zici,ma vei asculta si pe mine.Deoarece eu te iubesc pe tine si o sa te iubesc pana o sa mor,iar daca exista o viata dupa,o sa te iubesc si atunci.

    -Bine,facu ea,indepartandu-se doi pasi.Ai la dispozitie cinci minute.

    -Robert a rapit-o pe Sara la ordinele lu' Sebastian,care vrea cu orice pret sa scape de mine.Iar cand am plecat in cautarea lu' Adrian,am dat si peste vechiul meu prieten,Robert.Sara a plecat la baie,iar noi trei am ramas la barfit ca muieile,dandu-ne apoi seama c-a trecut prea mult timp de cand statea la baie.Si supriza,nici macar nu mai era acolo.O tulise.Asa ca ne-am dus dupa ea,si-am dat peste Michelle,un demon succubus pe care l-am intalnit cu mult timp inainte sa apari tu in viata mea.Dupa care a venit si Abba,cu fite de:eu sunt cel mai tare,asa ca-am sa va distrug pe toti.Insa din nefericire pentru el,noi am fost cei care i-au facut felul.Apoi Robert ne-a luat la el,si ne-am pus pe-un joc.Triple Dog.Eu am primit provocare s-o sarut pe Michelle,fiindca am obligat-o pe Sara sa priveasca cand Michelle si Robert si-o trag - voiam s-o fac geloasa.Iar faza cu mine si ea in cada,se datoreaza numai din cauza mea,care voia s-o ia la niste palme pentru acea provocare stupida.S-a impiedicat,si m-a tras si pe mine odata cu ea.

    -Deci nu esti cu niciuna dintre ele?

    -Nu.Lu Michelle ii sta in caracter sa se dea la orice tip,iar Sara s-a cam indragostit de rapitorul ei.Care acum habar n-are cum s-o recupereze de la frate'sau vitreg.

    -Nu-mi vine sa cred c-am fost atat de oarba.

    -Nu-i nimic,iubito.Pana si cea mai desteapta si sexy iubita din lume mai face cate-o greseala a la Elena Gilbert.

   Clary rase,ducandu-si bratele dupa gatul lui.

    -Imi pare rau ca m-am indoit de tine.

    -Iar mie imi pare rau pentru sarutu' improvizat,si ca nu ti-am zis pe unde umblu.

    -Scuze acceptate.Da' tot trebuie sa te revansezi pentru improvizare si provocare.

    -Imi convine,ranji Jace,saltand-o in brate,si iesind din dormitor.

    -Unde mergem?

    -Undeva unde sa nu fim deranjati.



    Lucifer era singur cu Rose,deoarece Dimitri era nevoit sa-l antreneze pe Adrian cum se manuieste o tepusa de argint.El era singurul care putea s-o injunghie pe Rose,astfel incat transformarea din strigoi in dhampir sa mearga.Iar tepusa de argint era destul de grea de manuit.

    Dupa ce varsa fiola de sange uman peste oasele de bebelus,Lucifer taie inima de pisica pe din doua.Punandu-le dupa aceea pe-o sfoara,ce-o agata deasupra fantomei-strigoi,care era legata de maini si de picioare in pat,cu funie aurita - era la fel de puternica,precum 125 de kg de aur la un loc.

    -In numele spiritelor,si-al regelui damnat,te rog elibereaza acest suflet de esenta lumii de dincolo.Lua unu os,si desena un S inclus intr-o piramida.Elibereaz-o!

    Bucatile de inima fura cuprinse de flacari,iar sangele de pe frunte fu absorbit de piele.

    -Gata,anunta el,ducandu-se la baieti.

    -Perfect,zise Dimitri.Esti pregatit,Adrian?

    -Cred ca da.

    -''Cred'' nu-i de ajuns.Esti sau nu esti?

    -Sunt.

    -Atunci cheamai pe Chase si Christian,Luci.

    -Floare la ureche,ranji Dracu',pocnind din degete.

    -Wow!facu Chase,uitandu-se in jur.

    -Foloseste-ti magia pe altcineva,ii replica Christian,morocanos.

    -Avem nevoie de voi ca s-o aducem pe Rose la normal,zise Dimitri.Este nevoie de toate elementele prezente,si cum Adrian are doar spiritul...

    -Sa trecem la treaba atunci,zambi Chase.

    -Daca-i vorba de Rose,ma bag,zise si Christian.



   Teressa intra in camera fratelui ei,si-i trase o palma.

    -Stiai ca tot castelul barfeste despre ce i-ai facut saracei fete?

   Alexander afisa un zambet rece.

    -Si ce-mi pasa mie?

    -Ar trebui sa-ti pese!Si stii de ce?Fiindca a auzit si fiica ta!

    Isi intoarse privirea,zambetul stergandu-i-se.

    -Si de ce mi-ar pasa?Tonul inca il avea rece si nepasator.Ea nu-i fiica mea.

    -Cum poti sa spui asta?Alexander...e fiica ta.

    -Eu aveam nevoie de-un baiat,nu de-o fata.

    -Vrei sa spui ca tronul e mai important decat un copil?

    -Pentru mine da.

    -Nu te mai recunosc.Tu nu esti Alexander pe care-l stiu eu.

    -Cred ca ma confuzi cu Robert,surioara.

   Teressa se intoarse cu spatele,simtind ca-i lacrimeaza ochii.

   Cum putea sa fie atat de crud?

    -Si daca ai fi deasteapta,l-ai uita.Robert nu s-ar uita niciodata la fiica unei prostituate.Nu dupa ce maica'sa s-a ucis din cauza uneia.

   Tanara nu mai rezista,asa ca dadu drumul lacrimilor,fugind.
   
   Alexander ofta,ducandu-se la fereastra.


    '' -Singurul tau scop de-acum incolo este pastrarea tronului,ai inteles?

     Alexander incuvinta.

     -Cum printul Robert a plecat,tu ai ramas singurul succesor la tron.Si-ar trebui sa concepi si-un mostenitor,ca Batranii sa fie multumiti.N-am vrea sa ne trezim dati afara de la castel.Si fa rost de cat mai multe suflete de deire,deoarece jekeilor le plac.Trebuie sa ne asiguram ca nu ne vor ataca niciodata Regatul.

     -Da,mama!Asa am sa fac.

     -Bun baiat.

     -Dar daca Robert se intoarce vreodata?El este adevaratul succesor la tron.

     -M-am ocupat eu de asta.Am vorbit cu Batranii,si i-am convin ca plecarea lui a fost o lipsa de respect fata de Regat,si memoria mamei sale.Va fi executat in public.

     -Executat?Nu mi se pare...

     -Corect?rase mama sa.Daca vrei sa fii Rege pentru eternitate,va trebui sa joci murdar.Si-n plus,printul a plecat cand poporul a avut mai mare nevoie de el.Nu crezi ca merita sa fie pedepsit?

     -Ba da,doar ca mi se pare o pedeapsa mult prea mare.Ar trebui sa tinem cont ca tocmai ii murise mama.A fost o lovitura destul de mare pentru el.

     -Esti mult prea ingaduitor,dragule.Nu mai fii!

     -Imi cer iertare,mama. ''



    Robert se hotari sa se intoarca pe planeta sa.Trebuia s-o recupereze pe Sara,asa ca n-avea de ales.Daca-l vor obliga sa preia tronul,asta era.Va ramane acolo pentru eternitate.

    -Unde pleci de unu' singur?intreba Jace,facandu-si aparitia.

    -Ma intorc acasa.

    -Iar noi venim cu tine,replica si Adrian.Plus ca nu vreau sa fiu prin preajma cand Rose o sa-l ia la bataie pe Dimitri.

    -Si de ce ar face asta?se interesa satenul,amuzat de ranjetul moroiului.

    -Fiindca am avut grija sa scap din greseala o poza cu Belikov si iubita lu' Elijah sarutandu-se.

    -Siret,zambi Jace.

    -Nu-i asa...?

    -Okey.Da' sunteti siguri ca vreti sa veniti cu mine?

    -100% siguri.

    -Atunci sa mergem. 


    In timp ce Rose ii facea scandal dhampirului,baietii erau deja pe Septyno.Nestiind insa ca-i insotise si Damon Salvatore,cu ajutorul ingerului Castiel.

    -In numele Regelui,stai pe loc Robert Emanuel du Castelio!razbatu vocea unui gardian,atragandu-le la toti atentia.

    -As vrea sa vorbesc cu Regele,zise Robert.

    -Ma tem ca este imposibil.Am primit ordine sa va duc direct in temnita daca va reintoareceti vreodata.

    -Poftim?!Cine a aprobat asa ceva?Batranii stiu?

    -Da,stiu.

    Stiind ca era imposibil sa scape daca incerca sa fuga cu Adrian si Jace,se lasa luat,da' nu inainte de-a le cere prietenilor sai sa mearga la castel si sa afle ce se petrece.Si intre timp,Damon deja era pe drum,scotand cate-un fluierat la vederea vreunei gagici sau masini misto.
        
    Ajuns la castel,ceru sa vorbeasca cu Alexander,zicandu-le ca-i unul dintre cei vindecati de el - si supriza! - fu primit.

    -Cu ce te pot ajuta,coltosule?intreba Regele,cand acesta intra in camera de vizite,privind spre un tablou cu tatal sau si sotia acestuia.

    -Am auzit ca Sara e la tine.As vrea s-o iau inapoi.

    -Te referi la micuta roscata,care va fi trimisa maine jekeilor?

    -Da.Si ce naiba sunt jeke-nu-mai-stiu-cum?

    Alexander se intoarse,zambind in coltul gurii,si facandu-l pe vampir sa uite pentru cateva secunde unde este,si ce cauta aici.



    -Sunt niste monstri care se hranesc cu suflete de deire,si carora le place sa atace orice Regat,ucigand barbatii si copii,si luand femeile,transformandu-le apoi in sclave.Din pacate ne stiu si noua slabiciunile,asa ca-i tinem la distanta cu suflete.

    Oare de ce-i dadea atatea detali?se intreba Alexander,analizandu-l pe brunet.Parea genu' care incalca orice regula,nepasandu-i de consecinte.Fermecator,dar totusi prostut.Fara mare noroc in dragoste,dar un adevarat magnet de sex.Si de asemenea,un mare iubitor de wishkey.

    -Da' parca voi erati aia cei mai puternici,facu el,ignorand acel sentiment ciudat.

    -Suntem.Insa oricine are o slabiciune.Daca am fii cu totii perfecti,nu crezi c-am trai intr-o lume mai pasnica?

    -Esti filozof sau ce?

    -Ma tem ca fata nu pleaca nicaieri cu tine,zise,schimband subiectul.Mai bine pleci.

    -Iar tu mai bine te-ai ascunde sub pat,ca Jace Wayland vine sa-ti tabaceasca fundul.Nu ca eu n-as putea s-o fac.Doar ca prefer sa-l astept pe el,in caz ca faci tu vreun hocus-pocus,si ma bagi inapoi in inconstienta aia idioata.

    -Din nefericire,Jace nu va putea sa faca nimic,deoarece chiar in momentul asta este aruncat in temnita,impreuna cu prietenasul lui,moroi.

    -Sa ma cac pe tine si familia ta!injura vampirul,incercand sa se gandeasca la o idee.



    -Daca pleci acum,nu te voi trimite si pe tine.Alegerea iti apartine,coltosule.

    -Ma mir ca m-ai lasa sa plec,de vreme ce l-ai aruncat pana si pe propiul tau frate.Ma rog,frate vitreg,da' tot aia e.

    -Ce vrei sa spui?

    -Robert a fost prins de-un gardian retardat,caruia presupun ca tu i-ai ordonat sa faca asta.

    -Nu trebuia sa se mai intoarca aici!zise,panicandu-se si luand-o la fuga.

    -Hei,mai usor!facu si Damon,incercand sa-l prinda din urma.

    Pentru un vampir,se misca cam prea lent pe planeta asta.  
       

  
    Klaus si Caroline se imbracau dupa o partida de sex,cand Derek dadu buzna in dormitor,plin tot de sange,si c-o fata mai panicata ca cea a unei dive careia i se pateaza rochia preferata de vopsea.

    -Derek,ce naiba?facu Klaus,enervandu-se.Nu stii sa bati la usa?Si de cate ori sa-ti zic sa te cureti de sangle victimelor inainte de-a pleca la plimbare prin castel?

    -Kol a fost rapit!

    -Ce tot indrugi acolo?

    -Kol a fost rapit de mafioti.Se pare ca are niste datori vechi,si nu mai sunt dispusi sa astepte.

    -Mafie?E vampir,ce naiba!

    -Mafia Vampirilor,fratioare.

    -Rahat!I-am zis sa termine cu ei,da' te pui cu domnu'-fac-ce-vreau-eu si sunt-destul-de-mare-incat-sa-am singur-grija-de-mine?

    -Trebuie sa-l salvam inainte s-o mierleasca.Haide dupa Elijah.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu