Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 5 iunie 2013

Book Lovers Challenge ~ 6 ~ 7 ~ 8

                  


6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă?


 Cred c-ar fi destul de interesant sa scriu despre viata lui Lucifer :))





7. În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce?Arată-ne imaginea.


 Cu siguranta in Volterra,alaturi de Volturi [ New Moon ] Mi-as dori la nebunie sa vad castelul lor,ba chiar sa sta pe-un tron din ''camera regala'' :))  Ar fi interesant sa locuiesc acolo.




8. Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :) .


   Hmm...nu prea-mi citea nimeni,asa ca...:)) Da' totusi,mi se pare c-am citit eu la un moment dat Fata babei si fata mosului.Pot spune c-a fot povestea mea favorita din totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu