Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 2 iunie 2013

Book Lovers Challenge ~ 5

                  
      
5. Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.


   Ei bine,citat sau nu,eu am sa transcriu o scena din Casa Noptii:Tentatia,caci m-a impresinoat foarte mult:

''Te rog,nu face asta,zeita mea'',s-a inaltat spre noi,rugator,glasul lui Kalona.

''Nu fac nimic,Kalona.Poti sa alegi.Le daruiesc pana si razboinicilor mei liberul-arbitru,desi nu le cer sa-l foloseasca cu intelepciune.''Raceala lui Nyx ma uluia.Pentru o clipa,chiar mi-a amintit de felul in care se purta inainte Afrodita.

''Nu ma pot abtine.Mi-a dat sa simt asta.Nu tine de liberul-arbitru,ci de soarta.''

''Totusi,fiindu-ti zeita,iti spun ca ceea ce esti tu nu tine de soarta.Este rodul propiei vointe.''

''Nu pot sa nu simt ceea ce simt!Nu pot sa nu fiu ceea ce nu sunt!''

''Gresesti,razboinice,si trebuie sa platesti pentru urmarile greselii tale.''

Nyx a ridicat unul dintre bratele ei desavarsite si a scuturat din degete spre Kalona.Razboinicul a fost ridicat in aer,aruncat pe spate,gata sa se prabuseasca.

Apoi Kalona a cazut.

L-am vazut.

L-am vazut cum tipa si se zvarcoleste de durere si cade,cade,parca fara oprire.Si cand in sfarsit a ajuns pe pamant,nimicit,ranit si plin de sange,pe un camp inverzit care imi amintea de preria Tall Grass,din albe,aripile lui devenisera negre ca pana corbului,asa cum erau si azi.


   Cand am citit scena asta,pur si simplu am izbucnit in plans.Mi-a parut foarte rau pentru Kalona,indiferent de lucrurile oribile pe care le facuse pana-n moment.Parerea mea e ca ceea ce i-a facut Nyx a fost oribil.Si din cauza a ce?Fiindca o iubea?Da,o iubea prea mult,dar totusi,sa-l alunge de langa ea?

   Si cand ma gandesc cat de dureroasa a fost caderea...Mi se zbarleste parul pe mine!

   E trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu