Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 2 iunie 2013

Book Lovers Challenge ~ 4

               
                     


4. Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?


    Mhh...Cred c-o sa incep cu demonii [ sau ingerii intunecati ]. Nu stiu de ce,da' ma atrag nespus de mult.Eu mi imaginez total diferit de cum sunt in Supranatural,sa mai stiu unde. Inconjurati de-o aura intunecata si misterioasa,mereu senzuali si indestructibili. Nu le pasa de nimeni,in afara de ei insasi - si cand le pasa,fac totul pentru acea persoana - ,nu tin cont de reguli,si se distreaza non-stop.



   Presupun ca din totdeauna am avut atractia asta pentru intuneric,sau bad-boys - probabil fiindca e opusul a ceea ce sunt eu:iubitoare,sensibila,miloasa,si poate chiar naiva - deoarece inca sper intr-o lume mai buna,fara mame care-si ineaca copiii nou-nascuti,si oameni care-si bat joc de animalele lor.E pur si simplu trist ce-a ajuns sa faca lumea din ziua de azi - mai ales pentru bani si putere.

  
    Si desigur,vampirii:puternici,nemuritori,dotati cu fel si fel de abilitati.Si incredibili de sexy - cel mai bun exemplu e Damon Salvatore <3 [ v-am innebunit cu el,nu? :)) N-am ce face daca-l ador. ]





   
   Si-as mai putea adauga fantomele:sunt moarte,da' inca mai bantuie pe Pamant.Si faptul ca sunt invizibile e un mare avantaj.Plus ca pot misca chesti,si pot trece prin pereti :)) [ cred ca-i foarte amuzant asta ] si nici nu trebuia sa se mai duca la wc niciodata.Nici sa-si faca baie sau sa moara de foame sau sete. Insa ar fi si niste dezavantaje.De exemplu:nu te vede nimeni,si e posibil sa bantui pentru eternitate. Si-asta cred c-ar fi de-a dreptul plictisitor,si la un moment dat ai innebuni.Si nu-mi place ideea de fantoma nebuna :))

    Genu' de fantoma care mi-ar place sa fiu...Tate din American Horror Story.Poate fi vazut,si poate atinge lucruri.Ba' chiar sa simta atingerile altora.



  
    Si-ar mai fi interesanti Elementatorii - asa le zic eu la aia care controleaza elementele:aer,foc,apa,pamant si spirit.




  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu