Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 14 februarie 2013

What the hell...?!


    Damon Salvatore tocmai iesea de la dus, cand usa dormitorului se deschise si pe ea intra chiar Elijah Mikaelson.

    - Elijah!

    - Ma bucur sa te revad, Damon.

    - Daca zic ca si eu sunt bucuros, scap de-o tepusa infipta in inima? se interesa vampirul cu ochi albastri, trecandu-si mana prin parul ud.

    - Poate. Originarul ii zambi, inaintand spre el. Sau poate nu. Scoase un creion din buzunarul sacoului si i-l infipse in gat. Asta ca sa-ti intre bine in cap cu cine vorbesti.

    - Da' ce-am facut? se planse Damon, scotand creionul si stergandu-si sangele c-o batisa ce i-o intinse Originarul cu ochi verzi.

    - Asa de repede ai uitat? Elijah ridica o spranceana, facandu-se apoi confortabil pe-un fotoliu. Kol Mikaelson iti spune ceva?

    - Eu n-am fost implicat in moartea lui, se apara el. Micul Gilbert a facut-o. Ii intinse batista inapoi - acum plina de sange - ,iar Elijah ii arunca o privire de genu' Pe bune?

    Brunetul dadu din umeri, arucand-o intr-un colt al camerei, dupa care isi deschise sifonierul. Negru sau negru? Ce zici?

    - Bleumarin.

    - Albastru atunci. Isi scoase o pereche de boxeri albastri, o pereche de blugi si-un tricou bleumarin - caci mai deschise nu prea avea. Pana la urma ceva tot a fost ca tine.

    Elijah doar isi dadu ochii peste cap, lasandu-l pe brunet sa se imbrace.

    - Si cu ce te mai pot ajuta? intreba vampirul, facandu-se si el confortabil in pat.

    - Mergem la Elena. Originarul se ridica, si-i facu semn brunetului sa-l urmeze.

                             
                                            * * *

     - Buna Elena, ii zambi Originalul. Pa Elena! Si-i infipse o tepusa in inima.

     - Drace! facu Damon. N-ai pic de maniere.

     - Ea a avut maniere cand mi-a omorat fratele?

     Dadu din umeri.

     - Iar Jeremy? intreba apoi.

     - De asta se va ocupa Tyler.

     Damon se incrunta.

     - Il constrange Nik, il lamuri Elijah.

     - Aaaaa! Si acum ce facem?

     - Ai chef de-o vanatoare?

     - Uuuuu, Elijah Mikaelson is bad! chicoti brunetul.

     - Mai taci, Damon Salvatore, ca-ti scot inima din piept.

     - Ah, asta suna dureros, asa ca nu vreau s-o incerc.


                                             * * *


     - Fir-ar! injura Damon, inca nevenindu-i sa creada ce tocmai se intamplase.

     - Poti s-o mai spuni o data, zise Elijah, ducandu-si mainile la cap.

     - Ce faceti voi doi acoperiti doar de-un cearceaf? vru sa stie Klaus, intrand neinvitat in camera fratelui lui.

     - Stam, raspunse Damon simplu. Nu se vede?

     - Sa reformulez: ce-ati facut voi doi, de santeti acoperiti doar de-un cearceaf?

     - Nik, chiar nu-i evident? Sex!

     - Gosh! facu varco-vampirul, lipindu-si podul palmei de frunte. Frate'miu e gay! Sa ma omoare cineva!

    - Din nefericire pentru tine, acu' nu mai are cine s-o faca, rase Elijah iar Damon il acompanie.

    - Ma duc sa ma trezesc din acest cosmar! Klaus iesii trantind usa.

    - Uite cineva care chiar e lipsit de maniere. Damon se ridica din pat si-si trase boxerii si blugii pe el.

    - Pleci fara sa ma saruti? se bosumfla Originarul, ridicandu-se in sezut. Halal iubita mi-am mai tas...

    - Hei, eu sunt barbatul in aceasta relatie! se revolta Damon, ducandu-se in viteza peste el.

    - Eu sunt Originaru' aici, iar asta ma face mai barbat decat tine, asa ca...,i-o intoarse satenul, ajungand el deasupra.

    Damon facu o fata de catelus, iar Elijah rase.

    - Fata asta nu tine cu mine.

    - Arghhh! Nu-i...

    - Shhh. Originalul ii puse degetul aratator pe buze, apoi le trasa conturul.

    Brunetul ii dadu degetul la o parte, si-i trase fata mai aproape, pana ce gurile li se impreuna intr-un sarut.


                                                                                                                                          


   Pfff,m-au luat caldurile:))

     Acu' stiti cu siguranta cat de nebuna pot fii,nu-i asa? =))=))

    Fiti sinceri:nu fac un cuplu dragut?:X :))     ~   app,poza-i edita de mine:)
   

2 comentarii:

  1. Da...acum stiu cu siguranta cât de nebuna poti fi.Când am citit faza:''Nik chiar nu-i evident?Sex'
    mi-o picat fata.Si asa o ramas.Picata pâna la sfârsitul one-shoot-ului:)) Am zis eu ca vreau un one-shoot sexy...Cine se gândea?Elijah si Damon.Cred ca cuplul format de ei ar trebui sa se numeasca Delijah sau Elemon:))=)) Foarte tare.Ar face un cuplu gay foarte dragut:)):x.Sincer asta îmi aduce aminte de Alec si Magnus din Instrumente Mortale=)) Singura carte cu un tip gay pe care am citit-o=)) Esti geniala,si nebuna(într-un sens bun).De asta îti ador creeatile.Nu ti-e jena sa pui pe hârtie ceea ce simti.Inspiratia asta a ta parca ma inspira si pe mine!:)) <3 Foarte tare one-shoot-ul asta.Am râs,am ramas perplexa..pfuu bine ca nu li s-o alaturat si Klaus!Era vai de el daca era gay=))
    Love you!:*
    Lisa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))
      Delijah:X :))
      La mine-i a doua:)) Prima a fost seria Casa Noptii.
      Multumesc:X si multumesc :))
      De la One-Shoot-ul One girl and two boys , n-are de ce sa-mi mai fie jena de nimic:)) - ala chiar a fost nebun:))

      Klaus...mmmm :)) - nu prea cred:)) O are pe Carolina lui:X

      Love you too:X

      Miss Salvatore


      Ștergere