Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 25 februarie 2013

Mastermind




   -De ce?il intreba fata stergandu-si lacrimile cu podul palmei.Eu te iubesc!

   -Eu nu.Ochii verzi o priveau cu raceala,in timp ce-si scoase o tigara din pachet.Nu te-am iubit niciodata.Ai foat doar o simpla distractie pentru mine.

   -Si mi-o spui asa?!tipa tanara,simtind cum intreaga lume se prabuste peste ea.De ce m-ai mintit?De ce m-ai folosit?!

   Satenul isi aprinse tigara si trase un fum.

   -Fiindca e distractiv.Zambi amuzat.Ce,n-am dreptate?

   -Nu,nu e!Nu e deloc amuzant!E oribil!E dureros!Ma doare...Cazu in genunchi,plangand in hohote.N-ai idee...ce doare!

   El arunca tigara,lasandu-se apoi pe vine si mangaindu-i fetei parul,in timp ce-i zambea dulce.

   Pentru o secunda ea isi recapata speranta,crezand c-a fost doar o farsa de prost gust de-a iubitului ei.Insa cand zambetul dulce si bland se transforma intr-unul rautacios,urmat de un hohot de ras,isi dadu seama ca nu-i nicio pacaleala.El chiar n-o iubea.Niciodata n-o iubise.Fusese doar o jucarie.

   Ii trase o palma.

   -Esti un nenoricit!

   Se ridica,vrand sa plece,da' satenul o prinse de incheietura.

   -Tu nu pleci nicaieri pana nu-ti ceri scuze,marai furios.

   -Ba plec!se revolta ea,incercand sa se elibereze din stransoarea lui.Da-mi drumul!

   -Cere-ti scuze!

   -Nu!Niciodata!Nu dupa tot ce mi-ai facut!

   -Cum vrei.Ii elibera mana,infingandu-si apoi degete in parul ei.Chiar credeai c-ai sa scapi asa usor,iubire?

   -Lasa-ma!Au!

   Edy o trase pana la masina,lovind-o dupa aceea cu capul de geam.

   -Sa te mai puna dracu' sa ma mai plesnesti vreodata,ca esti moarta!M-ai inteles?!

   -D-d-da...,se balbai Ralla,terifiata.

   -Asa te vreau,iubire.Fetita cuminte.O apuca de barbie,obligand-o sa-l priveasca in ochi.Acu' treci in masina ca te asteapta maica-ta.

   Ralla intra in masina,ascultatoare,fiindu-i mult prea frica ca sa mai zica ceva.Urmata imediat si de tanar.

   -Sa nu te prind ca sufli vreo vorba despre ce s-a intamplat,ca ti-o iei.Ne-am inteles,papusa?

   Ralla dadu afirmativ din cap.

   -Asa te vreau.Zambi multumit.


   A doua zi,bruneta se intorcea de la scoala,cand un barbat blond cu ochi albastri o opri,amenintand-o cu arma.

   -Tu esti tipa aia cu care iese,Edy,nu?O lipi de peretele unei cladiri,atigandu-i obrazul cu pistolul.Cat crezi ca e in stare sa dea pentru tine?Cateva miliarde de dolari?

   -Niciun ban,raspunse Ralla,incercand sa para calma.Nu mai suntem impreuna.

   Blondul ridica o spranceana,razand batjocoritor.

   -Tu chiar ma crezi tampit?O lovi usor cu arma in cap.Stiu ca vrei sa scapi si sa dai fuguta la el,da' cu mine nu merge asa.V-am vazut de multe ori impreuna,asa ca nu incerca sa ma fraieresti.

   -Nu incerc.Iti zic adevarul.Ne-am despartit ieri.E un idiot caruia nu-i pasa decat sa-si bata joc de sentimentele mele.N-o sa dea un sfat pentru mine.

   -Drace!Se indeparta nevos,trecandu-si mana prin parul tuns scurt.Dracu' sa-l ia de jegos!

   Vazand ca nu-i mai dadea atentie,o lua la fuga,tipand speriata cand auzi un foc de arma.

   -Treci inapoi,curva!

   Ralla se forta sa alerge si mai repede,da' barbatul cu ochi albastri se dovedi a fi mai rapid de cat ea.

   -Fir-ai a dracu'!Vrei sa scapi de mine?!Ii trase o palma,daramand-o jos.Iti arat eu!Isi duse mainile spre curea,dand-o jos.

   -Te rog,nu...sopti fata,lacrimile curgandu-i pe obraji.Te rog!

   -Gura!se rasti el,apucand-o de par si saltand-o sus.De acum incolo o sa deschizi gura numai cand iti zic eu,m-ai inteles?!

   -Te rog,nu...!

   -Shhh.O sa fie rapid.Ii prinse barbia,zambind batjocoritor.Apoi o saruta.

   -I-ati mainile alea pline de rahat de pe ea!tuna vocea lui Edy aparand de dupa colt,si dezlipindu-l pe blond de pe fata.Handicapat nenorocit!Ii trase un pumn in fata,si inca unul in stomac.Arucandu-l apoi jos,si lovindu-l cu picioarele.Nimeni nu se atinge de propietatea mea,animal imputit ce esti!Rahat vomitativ cu creier de retardat!Mori!Mori si arzi in Iad,jeghosule!

   Edy se opri intr-un sfarsit,scuipandu-l in fata.

   -Hai acasa,papusa,zise apoi,lasand-o pe Ralla sa-l imbratiseze.Hai gata,nu mai te smiorcai atata.Esti vie,nu?

    -Multumesc!

   -Cum zici tu.Acum haide.O apuca de talie,si plecara amandoi spre casa.

    

4 comentarii:

  1. Super one-shot!!!Chiar mi-a placut tare mult!!chiar daca Edy a fost la inceput badaran pana la urma a salvat-o din ghiarele idiotului.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Un one-shot perfect la fel ca scritoarea. :*

    RăspundețiȘtergere