Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 18 februarie 2013

Haide-ti sa radem putin :))


 
            ~Cu frumosii din The Vampire Diaries,desigur.
 
        OARE CINE L-A ENERVAT DE-A SCOS ASA PERLA :))
 
 
 
 
         STAI CA TE SALVEZ EU :))
 
 
 
              NICI EU NU'S DE ACORD,DESI NU STIU CU CE :))
 
 
 
             NU STIUUUU :))
 
 
 
                 VIN FRATIOARE,VIN :))
 
 
 
            IA ZI ELENA :))  N-AM CHEF!
 
 
 
        ASTA-I PREA AMUZANT :))
 
 
 
               DAMN,E PE INVERS,NUUUUU! :))
 
 
 
               N-AM FOST EU,ITI JUR! :))
 
 
 
           NU EU! :))
 
 
 
                 ELIJAH,IEPURASUL DE PASTI :))
 
 
 
               I MISS YOU,BABY!
 
 
 
              OH,IEEEE!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu