Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 11 februarie 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 26


                                              A doua zi

     Chase dormea linistit,visand ca este undeva la plaja,in compania unei gagice beton,cand suna telefonul.
  
    -Du-te dracu'!injura,arucand cu perna in birou,unde era mobilul.Telefon de rahat.
  
    Se ridica din pat fara niciun chef,si-i se uita sa vada cine-i intrerupse somnul de frumusete:Damon.

    -Ce-i in capul tau de ma suni la ora asta?E abia sase dimineata,netotule!incepu blondul suparat.

    -La's ca nu mori.Am nevoie de ajutor.
 
    -Ce,ai ramas blocat in gura lu' frate'tau ala de care mi-ai povestit aseara?Casca,trantindu-se inapoi in pat.

     -Nu,idiotule.Si-ai sa ramai tu blocat in biserica daca nu incetezi sa vorbesti prosti.

     -Ce sa spun...

     -Chase,ma asculti sau nu?

     -Bine,bine.Da-i bataie.

     -Stii ca azi e nunta lu' Klaus,nu?

     -Sa ghicesc.Nu i-ai luat cadou de nunta?

     -Nu.Adica da.N-are legatura cu niciun cadou.E vorba de Sara.

     -Ce-i cu ea?

     -Aseara a avut un vis,si eu...
 
     -Tu ma scoli pe mine la sase dimineata sa-mi zici ca Sara a avut nu-stiu-ce vis?!Tu vrei sa aduc vanatorii pe tine?!
 
     -Taci si asculta-ma,boule!

     -Du-te-n...

     -Du-te-n dracu' si-n ma-ta,tu,bou afumat.Si asculta-ma!

     Chase mormai o injuratura,si-si puse perna peste cap.

      -Am sa te omor cand te vad.

     -Vorbeste prostia din creierasul tau.Si vreau s-o cer de nevasta.

     Viseroxul arunca perna,ridicandu-se-n sezut.

     -Pe cine?

     -Pe Sara,boule!

     -Si cum pana mea ti-a venit ideea asta?

     -Despre asta voiam sa-ti zic.Da' cum tu faci pe fitosu' care s-a sculat cu hibrizi la cap...

     -Ma confuzi cu Klaus.El e singurul care are hibrizi la cap.

     -Da' tu ce-ai?Papadii?se amuza vampirul,cotrobaind prin frigider.Bai frate,nu mai e pic de cola!A baut-o zombieul ala enervant pe toata.

      -Hai lasa-l pe Logan,si zi-mi care-i treaba cu visul si cerea de nevasta.

      -Pai...Sara a avut un vis in care cica o ceream in casatorie,si ea era mega-incantata,asa ca m-am gandit de ce nu.

      -Si tu stii de vis...

     -A vorbit in somn.

     -Aha.Si ti-a venit tie pe chelie.

     -Da.Dar chestie e ca nu stiu cum.Adica nu prea am ideei.Nu's genu' romantic.

     -Ia-te dupa Klaus.N-a fost deloc romantic,si-a acceptat.

     -Neee.Eu vreau ceva romantic.

     -Si de unde sa stiu eu?!

     -Pai tu te pricepi la chesti d-astea.

     Chase ofta.

     -OK.Lasa-ma sa ma gandesc si te sun.

    -Bine,da' vezi cat te gandesti ca pe la trei jumate' tre' sa ne pregatim,ca la patru e nunta porumbeilor.

     -Bine.Pa!

     -Bye Frumoasa-din-Padurea-Adormita!

     -Ha-ha-ha!Am cazut pe jos de ras.

     Inchise telefonul,ducandu-se sa faca un dus.


     Klaus se trezi,uitandu-se la ceas.Era opt si cinspe minute.

     Se ridica din pat,avand grija sa n-o deranjeze pe Caroline,si intra la dus.Dupa care se imbraca si pleca la casa Gilbert.

     -Klaus!facu Elena,deschizand usa.Ce te aduce pe-aici?

     -Eu...Am venit sa vad ce face Damon.

     -Bine.E in sufragerie,cu Stefan si Rey.Intra.

     -Cine-i Rey?intreba el intrand.

     -Fratele lor.

     Originalul se uita la ea uimit,iar Elena ii spuse ca aceasi reactie o avuse si ea cand aflase.

     -Klaus,Origunalul meu preferat!facu Damon de cum il vazu.Ce faci?

     -Bine,tocmai am aflat ca mai aveti un frate.

     -Asa e,zise Rey,provocandu-i Originalului un atac de cord.

     -Tocmai...!

     -Ce te miri asa?N-ai mai vazut frumusete ca mine?

     -Lup,da' tot glumet,concluziona Stefan.

     -Asta-i frate-miu geaman,ce vrei,se lauda Damon.

     -Noroc cu mine,ca altfel n-aveai cu cine te da mare.

     -Ce sa zic acum...!

     -Bai,adevarul este ca n-am mai vazut un Hasim de muuuult vreme.Cam sunt pe cale de disparitie,le explica hibridul,luand si el loc pe-un scaun adus de Elena,caci pe canapele nu mai avea unde.

     -Aoleu!se sperie Rey.De ce?!

     -Pai niste tampiti,care isi spun Clubul de Aur,ii tot omoara prin sacrificii.

     -Asta-i un nume tampit,zise Stefan.

     -Da' tampit de tampit,se baga si vampirul cu ochi albastri.Da'la rau.

     -Numai sa incerce sa-si puna ghiarele pe mine,ca-i sfasii,marai Rey.

     -Si Klaus...incepu Elena.Caroline ce face?

     -Doarme.Sau cel putin asta facea cand am plecat.

     -Esti emotionat?

     -De nunta?Normal!V-ati gandit voi vreodata ca Klaus Mikaelson o sa se insoare?Eu nu!

     Ceilalti rasera,Stefan batandu-l pe Klaus pe spate.

     -O sa vezi ca totul va iesii perfect.

     -Asa sa fie,ca de nu il distrug pe-ala care-mi intrerupe nunta.

     -Si daca as fi eu?se interesa Damon.

     -Pe tine doar te-as da de mancare la varcolaci,rase Originalul,acompaniat si de ceilalti.

     -Da' nu-ti scot eu inainte inima....!

     -Asta-i Elijah.El are ce are cu scosul inimilor.

     -Pai si eu.E amuzant.Vrei sa-ti arat?

     -Nici sa nu te apropi de mine,Elijah2!

     -Hi-hi,ranji Damon,prefandu-se ca-i un geniu malefic.Sunt Elijah2,si-am venit sa-ti scot inima.Mu-ha-ha-haaaaa!

     -Cei cu galagia asta?intreba Sara pe jumatate adormita,facandu-si aparitia.

     -Iubitaaaaa!Damon se duse si-o saruta scurt pe buze,apoi ii ciufuli si mai rau parul.Neata' ciufulici!
      
     -Neata',zise si ea,nebagand de seama ca era doar intr-un sutien albastru si-o pereche de boxeri de aceasi culoare.Voi ce faceti aici la ora asta?il impinse pe Damon intr-o parte,si se tranti langa Rey,unde statuse inainte vampirul.Salut Klaus,nu te-am vazut.

     -Salut si tie,roscato.

     Damon se duse in spatele canapelei,incepand sa se joace cu parul Sarei.

     -Sara...incepu Elena,da nu stia cum sa-i zica ca-i aproape dezbraca.In prezenta a atatora barbati - ma rog,nu erau asa multi,iar unu' era iubita'sau,dar na...

     -Ce faceti mai?Isi facu si Chase aparitia.Amor in sufragerie?

     -Gura,datator-din-umeri,zise Sara,avand ochii inchisi si capul pe spate,lasandu-l acum pe Damon sa-si plimbe degetele pe fata si gatul ei,coborand putin si spre piept - da' doar putin.

     -Sara...relua Elena,da' Damon ii facu semn sa taca.

     Ii arunca o privire urata,si pleca in bucatarie.

     -Ce voia Elena?intreba roscata,inca avand ochii inchisi.

     -Nu stiu,iubita.Poate i s-o fi stricat vreo cheita din creieras.Damon incerca din greu sa nu izbucneasca in ras,la fel ca restul,da' era atat de adorabila si inocenta,incat nu se putea abtine sa nu se joace putin.

     -Aha.

     -Si Chase...In legatura cu ce-am vorbit dimineata...Vreo idee?se interesa brunetul.

     -Nu.Ma mai gandesc.

     -Despre ce vorbiti voi?vru sa stie si Rey.

     -Chesti...zise Damon,facand semn cu barbia spre Sara.

     -Aaaa,se facu frate'sau ca intelege.

     Rey isi schimba pozitia,punandu-se cu capul in poala roscatei,iar frate'sau geaman ii trase o palma peste bot,Stefan se duse dupa Elena,Klaus se tot gandea cum sa-i zica brunetei ca-i fiica-sa,iar Chase se tolani in locul lui Stefan,incepand sa fluiere si sa se uite pe pereti,ca sa nu izbucneasca in ras.

     -Iubita?

     -Mmm?

     -Cu cine ai vrea sa te casatoresti?

     -Cu tine,cu cine altcineva?

     -Deci vrei sa fii sotia mea?

     Toti erau atenti la discutia loc.Chiar si cei doi din bucatarie.

     -Da,vreau.Da' acu' lasa-ma sa dorm.

     -Si sa ne casatorim azi?Cu Caroline si Klaus?

     -Da,am mai zis...Stai!Ce?!sari roscata,deschizand ochii si ridicandu-se in picioare,cu privirea spre Damon - daramandu-l si pe Rey totodata.

     -Ai zis da.Deci e da?

     -Eu...Sara se uita la el confuza si uimita,nestiind ce sa zica.

     Brunetul facu o fata de catelus plouat,inconjurand canapea pana la ea.

     -Te roooog!

     Roscata zambi,mangaindu-i obrazul.

     -Da.Accept sa fiu sotia ta.

     Damon o salta in brate si incepu sa se invarta cu ea,in timp ce ceilalti aplaudau.Iar cand o lasa inapoi pe picioarele,Sara observa in sfarsit cum era imbracata.

     -Damon!tipa ea,fugind grabita spre dormitor.Am sa te omor!

     -Da' tot ne casatorim,da?striga el dupa ea.

     -Da,da' am sa te omor!

     -OK,iubita.Te astept.

     Chicoti,asezandu-se langa frate-sau,in timp ce-si facusera si Elena cu Stefan aparitia din bucatarie.

      -Abia astept sa vad ce-ti face,ranji Elena.

      -Lasa,nu mai astepta atata,ca te tund la chelie.

      Elena ii trase o palma in cap,apoi se duse sa pregateasca ceva de mancare.

      -Palmuitoareo!striga vampirul cu ochi albastri.Vezi ca eu vreau cartofi prajiti.Si la fel si restul.

      -Am inteles.Da' daca unu' din voi nu vine sa ma ajute,mancati curci plouate.

      -Ai ma...!se planse Chase.

      -Stati linistiti,rase Originalul.Ma duc eu.

      Klaus intra in bucatarie,vazand-o pe Elena scotand niste cartofi pe masa.

      -Pune-te si curata,ii zise,umpland o craticioara cu apa pentru spalarea cartofilor.Incepand si ea sa curete,apoi.

      -Elena...Daca ai afla ca parintii tai nu sunt de fapt parintii tau?intreba el,neputandu-se abtine.

      -Pai deja am aflat.Cu Isabel si John.

      -Nu...vreau sa zic.Daca ai afla ca nici ei nu sunt parintii tai adevarati?Adica...Nu ca ei nu ti-au dat viata,c-au facut-o,ci doar ca...nu sunt.Ca te-ai reincarnat.

      -Ce-i cu toate intrebarile astea?

      -Eu...Klaus isi lasa privirea in jos.

      Bruneta se opri din activitatea ei,si-l atinse pe varco-vampir pe umar.

      -Daca e ceva care te framanta,poti sa-mi zici.Te ascult.Stiu ca inainte n-am prea fost in relatii bune,da' acu' e diferit.Rase.Nici eu nu-mi prea dau seama cum.Doar ca...ma simt intr-un fel legata de tine.Isi retrase mana,razand usor.Aiurea,nu?

      -Nu,chiar deloc!se grabi el sa-i raspunda.Chestia e ca...Cum sa-ti spun ca sa nu-ti iesi din minti...?

      -Ce poate fi atat de grav?

      -Crede-ma,o sa vrei sa ma impusti de-un milion de ori si sa-mi super-tabacesti posterioru' frumos.

      Elena rase,neputand sa-si imagineze ce-ar putea fi atat de rau.

      Klaus lua o gura mare de aer - desi n-avea nevoie - oprinde-se si el din curatat cartofi.

      -Esti...Esti fiica mea.

      Liniste.

      -Ti-am zis c-o sa vrei sa ma imbusti sa ma omori in bataie.

      Tot nimic.

      Vampirita cu ochi caprui se uita la el,nemiscand niciun muschi.Era imposibil.Klaus?Tatal ei?

      -Am auzit eu bine,sau Elena e fiica-ta?intreba Damon facandu-si aparitia,urmat imediat de Stefan si Chase.

      -Ah,la naiba!se planse varco-vampirul.Am uitat de voi!

      -La's,ca-i mai bine,ranji Rey,aparand si el.

      -Ce zici tu...incepu Elena,da' nu putea continua.

      -Stiu,nebunesc.Da' asta-i adevarul.Esti fiica mea Darla,care a murit la patru ani spintecata de-un varcolac,iar acu' s-a reincarnat in tine.Adica tu esti ea,iar ea e tu.Intelegi,sau vorbesc ca prostu'?

      -Inteleg,doar ca...

      -E prea ciudat si nebunesc,continua Stefan in locul ei.

      -Da', si tare,zise Damon.Macar stii ca maica-ta care ti-a dat viata n-a fost enervanta aia de Isabel.Si ca veni vorba...Cine-i ma-sa?

      -Katerina...

      -Pisi?!facu uimit Rey Salvatore.Asta-i de-a drptul nebunesc de tare!

      -Katherine?!aproape ca tipa Elena.

      -Pai...cam da.Numai ca...

      -Acum ce mai...?se baga si Chase.

      -Ea habar n-are ca esti fiica-sa.

      -Si de ce,ma rog?se interesa Damon,inca asimiland informatia cu Katherine.

      -Am constrans-o sa uite de sarcina si de mine...?Raspunsul lui suna mai mult ca o intrebare,da' asta n-o opri pe bruneta sa scoata un tipat de nervi.

      -Esti un...un...

      -Idiot?Bou?Prost?Imbecil?Tampit?o ajuta taica'su.

      -Da!facu furioasa,tragandu-i o palma.

      -Da...Stiu ca mi-o meritam,da' nu uita totusi ca's...

      -Nici sa nu te aud!

      -Bine,tac.Ofta,ridicandu-se de la masa.

      -Acu' unde pleci?se rasti la el.

      -Sa vorbesc si cu Katherine.Are dreptul sa stie adevarul.O privi cu putina tristete,apoi isi indrepta atentia spre Damon,concentrandu-si privirea intr-a lui.Aminteste-ti.Eu,tu,Blaky,Las Vegas.

      -Sa-mi bag picioarele!facu vampirul uimit,amintirile revenindu-i.Petrecerile,bautura,el,Niki,Blaky.Sangele,masacrele,fetele golite de sange.Si prietenia lor.

Un comentariu:

  1. Am inteles sis:* Si ma bucur ca ti-a placut!

    Love you sis:X:X:X

    Miss Salvatore~Just your sis M

    RăspundețiȘtergere