Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 10 ianuarie 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 22


    Klaus ii lasa un sarut pe buze iubitei lui,chicotind cand mormai ceva despre un leu si-un iepuras cu ochii albastri,apoi isi trase niste pantaloni si-un tricou,coborand jos.
    -Bunico,ce faci?o intreba,vazand-o carand niste vase.
    -Curat,dragule.Cum ai dormit?
    -Foarte bine.Dar lasa vasele alea,ca ma ocup eu,continua,luandu-i-le din maini.
    -Tu vei face curat?chicoti batrana.
    -Nu singur.Acum fugi sus si odihneste-te.
    -Bine,dragule,daca insisti.Ii saruta obrajii,mangaindu-l apoi pe par in timp ce o lua spre scari.Daca ai nevoie de mine,sa ma chemi.
    -Asa voi face,bunico,o asigura,ducand farfuriile in bucatarie.Acum tot ce trebuie sa fac e sa chem Garda Nationala Vampireasca.Si spunand asta,cotrobai prin buzunar dupa mobil,si-l apela pe Damon.
    -Cine-i,ca-l sfasii?facu vampirul,cascand si iesind din dormitorul Sarei,ca altfel risca s-o trezeasca,si era abia 9:00 dimineata.
    Dormise in camera ei,deoarece Elena si Stefan o luara pe-a lui Jeremy,iar el ramase fara,asa ca n-avea de ales - si-i convenea de minune.
    -Sunt eu,Klaus.
    -Si ce ma-ta vrei la ora asta?N-ai vazut cat e ceasul?incepu el,coborand la bucatarie.
    -Pe ma-ta in patul meu.Si da,stiu ca e 9:00.
    -Ia-o din mormant.Si zi care-i treaba.
    -Casa arata ca o cocina,si-am nevoie de ajutor.
    -Sa ce?Sa-ti cumperi si niste porci pentru cocina?chicoti brunetul,scormonind prin frigider.Insa renunta,caci nu gasea nimic pe placul lui.
    -Ha ha ha.Si nu.Trebuie sa-ti misti fundul la mine,ca sa putem face curat.
    -Da' ce's eu,menjera?Sun-o pe ma-ta.
    -Din pacate nu-i stiu numarul din iad,asa ca nu mai comenta.Acum ma duc sa-i trezesc si pe fratiorii mei,iar tu iai pe Stef si blond.
    -Bine,mami,vin acum.
    Inchise telefonul,apoi urca inapoi in camera sa se imbrace.
    -Unde pleci?se planse roscata,cand Damon dadea sa iasa.
    -M-a chemat Obama sa-i sarut sotia.Acum culcate la loc.
    -Obama?
    -Glumeam,rase el,intorcandu-se din drum si sarutand-o.Klaus are nevoie de ajutor la curatenie.
    -A,facu ea,trantindu-se la loc.Sa nu stai mult.
    -OK,acum baga-te la nani.O saruta in crestetul capului,apoi se duse sa-l trezeasca pe frate-sau.
    Intre timp,Originalul intra in dormitorul fratelui lui mai mic,carand in mana o galetusa cu apa rece.Pe care-o varsa pe el.
    -Tu's papuci ma-tii de magar plouat!injura Kol,luandu-i galetusa in viteza si batandu-l cu ea.Na bataie!Na!
    -Hoooo!I-o lua,fugind in bucataria,stiind ca-l va urma.
    -Ai noroc ca Emily n-a dormit cu mine,caci altfel erai mort!
    -Lasa,ca nu mori de la putina apa,rase amuzat.
    Kol se stramba la el,asezandu-se direct pe masa.
    -Trebuie sa facem curatenie,d-aia te-am trezit,redeveni Klaus serios.L-am sunat si pe Damon.
    -Pun pariu ca-n momentul ala chiar isi dorea sa te omoare.
    -Da,si asta o sa-mi doresc si eu sa-ti fac tie daca nu te duci sa-l scoli pe Derek.Eu ma duc dupa Elijah.
    -Mi-e lene.
    -Daca nu te duci,nu primesti fursecuri,ii facu varco-vampirul in ciuda,luand unul si incepand sa-l rontaie si sa scoata sunete ciudate.
    -Doamne,esti crud!exclama frate-sau exasperat.Ma duc,dar sa nu le mananci pe toate!continua,parasind bucataria.
    -I'm the man!I'm the man!I'm the man!incepu Klaus sa cante,miscandu-si sodurile.
    -Esti pe dracu',spuse Elijah facandu-si aparitia in bucatarie,si turnandu-si un pahar de suc.
    -Tu cand te-ai mai trezit?!De fapt,lasa,ca-i bine.M-ai scutit de-un drum.Stai asa!Tu de cand vorbesti cu dracu'?!
    -De cand am baut prea mult aseara.
    -Aaaa!Asta explica.
    -Neata',fratime!facu Derek,alaturandu-li-se.Urmat de-un Kol uscat si imbracat.
    In cateva secunde isi facura si ceilalti simtita prezenta,asa ca se pusera pe lucru.Damon si Chase se ocupau de stransul si spalatul vaselor,Derek si Kol de adunatul decoratiunilor,iar Klaus,Stefan si Elijah de adunat sticlele goale si maturand - caci datul cu aspiratorul ar fi cauzat prea mult zgomot.
    Si ca sa fie si mai distractiv,Kol incepu sa cante:
    -Sunt un maidanez,nu d-ala pechinez.Reactionez ca un pitbull atunci cand ma stresez.Musc rau orice dulau care ma latra aiurea.Ca nu-mi plac javrele astea care doar...care doar agita lumea.
    -Iubesc strada,nu zgarda,libertatea si joaca,continua Derek,recunoscand melodia.Iubesc haita si catelele care mai ridica coada.Nu-mi place in casa,nu sunt de rasa,imi place afara.Sunt maidanez,bai,nu da comenzi c-o sa te doara.
    -Ioi,ascultati aici,le atrase Chase atentia.Zic,maidanez,bre,nu bichon.Cand sunt la microfon.Latru sa ma auda tot statu.Cainii care ne conduc stiu sa joace teatru.
    -Ioi,bine zis,amigo,se baga si Damon.Dar eu n-am stapan,sunt singuratic printre pagani.Si cand strabat strada,javrele ridica coada.Miros bine prada,scot spada,nu ramane nada.
    -Bine,tineti-va bine de chiloti,ii anunta Klaus,folosind coada lunga a maturii pe post de microfon.Unii vor sa ma muste de gat,dar habar n-au cine sunt.Nici cat de mare-i haita-n care am fost crescut.Io,le zic sa ma muste de cur ca n-am de gand sa le-ndur.Figurile de pechinezi care nu fac nici mr.
    -Oh,da,o stiu pe-asta,spuse Stefan,urcandu-se pe masa.Nascut in mahala,sunt un maidanez de gheto.Mai dansez pe beat-uri lento,mai donez putin talento.C-asa fac io si te musc rau ca fila brasiliero.Pentru dinero,te incendiez ca Nero.
    -Si ca sa las betia de azi-noapte sa-si faca treaba...li se alatura si Elijah.Sunt un maidanez latino,baga-ma in cusca,sunt asasino.Nu c-as sparge vreun cazino,banii cash,hai mami vino.Sunt genul pragmatic,practic n-am rival in domeniul pe care-l practic.Eu musc,nu latru,hai fa-mi o poza,stop cadru.
    -Si refrenul!facura toti,cantandu-l apoi.Sunt un caine rau,eu rup lesa,nu ma poti dresa.Nu execut cand zici culcat.Sunt un maidanez,eu rup lesa,nu ma poti dresa.Nu execut cand zici culcat.Oh,ieeee!sfarsira aplaudand si izbucnind in ras.
    Dupa care isi continuara treaba,cantand diferite melodi.

    Cand Caroline se trezi si veni sa-l caute pe Klaus jos,ii gasi pe toti in sufragerie,sforaind ca niste porci.Elijah ocupa o canapea,Klaus inca una,iar Derek si Kol o imparteau pe alta.In timp ce Stefan adormise pe jos,cu picioarele pe masa,si cu-un picior de-al lui Chase pe fata,care era culcat pe burta.Iar Damon era bagat pe sub masa.
    Se uita prin jur,suprinsa,obsevand ca totul era curat,apoi zambi,gandindu-se cat de scump poate fii iubitul ei,si se intoarse in camera,nevrand sa-i deranjeze.Insa cineva tot ii trezi din somn.Si acel cineva era de fapt telefonul lui Damon.
    -Fa-l sa taca,se planse Kol.
    -Jur ca-ti sparg telefonul direct in cap!continua Derek.
    -Fratilor,vreau sa dorm,nu mai urlati!striga varco-vampirul arucand o perna,ce-l nimeri pe Damon in cap.
    -Hooo,bestilor!facu brunetul,ducandu-se in bucatarie si raspunzand.
    -In sfarsit!
    -Iubito,dormeam asa bineeeee!
    -E 12:50!Deja am pierdut o ora,vino incoace!
    -Pisicuta a devenit leoaica,ha?chicoti el.
    -Nu,doar ca nu vreau sa-i dau satisfactie Mikaelei.Probabil crede ca stau acasa,plangandu-mi de mila.
    -Din cauza ei m-ai trezit pe mine?!Iubitooooo!
    -Guraaaaaaaa!tipa Chase si Kol din sufragerie.
    -Ia taceti voi!le striga inapoi Damon.Deci nu-mi vine sa cred,continua.Pentru BarbiePlastic aia?!
    -Scuze?facu roscata,muscandu-si buza.
    -Ai noroc ca esti sexy,ranji vampirul.
    -Vrei sa zici ca doar d-asta esti cu mine?!
    -Iubi,glumeam!Cand ai devenit asa intepata?chicoti el.
    -Nu sunt intepata.
    -Data viitoare nu mai ai voie sa bei atata sampanie.
    -Uite cine vorbeste.Ai uitat cata bautura ai bagat in tine?Ma mir ca mai si puteai manca.
    Damon marai jucaus.
    -Ca veni vorba de mancare...Ce-ar fi sa ma astepti fara nimic pe tine?
    La celalalt capat al firului,Sara se ineca cu sucul,simtindu-si obrajii arzand.
    -Eu...Acum nu cred...Parintii mei sunt acasa!sfarsi,dandu-si apoi o palma peste frunte.
    -Glumeam,prostuta mea,rase el.Vom face dragoste cand vei fii pregatita,si n-am de gand sa te fortez.
    -Mersi,Damon,spuse ea,simtindu-se ca o proasta.
    -Destul cu asta.Pregateste-te,ca ajung si eu in cateva minute.
    -OK.Pa!
    -Pa,iubito!
    Inchise telefonul,si se duse sa-i trezeasca pe Chase si Stefan.Aveau scoala.

    Damon luase doar clasele a X-a si a XII-a - unde erau Sara,Chase,fratiorul lui si Elena - ,si ceruse ca-n momentul cand se desfasoara ora lui,sa vina ambele clase pe teren.
    -Sunteti pregatiti de ora?ii intreba,plimbandu-si privirea peste toti,oprindu-se putin asupra iubitei lui,care purta un maieu alb cu strasuri,si-o pereche de pantaloni scurti negri.Iar parul si-l prinse intr-o coada de cal,in timp ce bretonul ii dadea un aer de diva,in contras cu pielea ei usor bronzata.
    Trebuia sa recunoasca ca Elena facuse o treaba buna cand ii imprumutase hainele de sport.Si sa nu mai spuna de cele in care fusese pana acum - asta fiind ultima ora pe azi.Un top rosu si-o fusta mini de blugi.Iar in picioare niste sandale albastre,cu platforma.Iuhu!
    -Da,domnule!strigara toti in cor.
    -OK,pentru inceput,as vrea sa-mi ziceti domnu' D.Fara domn' profesor,sau altele.Iar cat despre voi,domnisoarelor - continua,privindu-le pe Mikaela si Miranda - ,ma tem ca nu veti putea lua parte la ora mea.
    -Dar de ce?se bosumfla Miranda.
    -Fiindca nu sunteti imbracate adecvat.Aici facem sport,nu mergem la mall.
    Ceilalti incepura sa rada,in timp ce domnu' D le facu semn s-o ia la pas.
    -O sa vorbesc cu directorul despre asta!il ameninta Mikaela plecand,urmata imediat de copia ei.
    -N-ai decat.Si acum - continua,reintorcandu-si atentia spre ceilalti - asezati-va in doua randuri,caci vom juca stafeta.Stefan,Chase,sunteti capitani.Alegeti-va partenerii.
    Dupa ce se asezasera in doua randuri,cu Chase si Stefan in fata,pregatiti s-o ia la goana,Damon le explica unde sa faca cale intoarsa,apoi dadu startul.
    Ambi erau la egalitate,insa la intoarcere,vampirul i-o lua inainte cu trei secunde,dandu-i stafeta Sarei,care se pare ca concura cu Elena.Bruneta parea sa conduca - si-ar fi castigat - insa roscata se impiedica,ranindu-se la glezna,asa ca jocul inceta.
    -Esti bine?o intreba iubitul ei,venind repede.
    -Nu stiu...Da' ma doare rau!
    -Stefan,esti sef pana ma intorc,il anunta,saltand-o pe fata in brate si ducandu-se la infirmerie.
    Se parea ca nu era nimic grav,insa trebuia sa puna niste ghata si sa evite miscarea.
    Se reintorsera afara,asezand-o pe Sara pe-o banca,langa el,si forma doua echipe de footbal pentru baieti,iar pe fete le lasa sa-si faca de cap.

    La casa Mikaelson,Klaus incerca sa-si gaseasca o profesie,ca-i intrase in cap sa devina si el profesor - ca Damon - ,dar inca nu stia ce sa predea.
    -Poate sexologie...,isi spuse,luand o gura din whisky.
    -Nu prea cred,facu Caroline de langa el,rasfoind o revista de moda.
    -Geloasa?chicoti el,arucandu-i revista si intinzand-o pe canapea - iar el peste ea.
    -Poate.In Mystic Falls sunt fete frumoase.
    Zambi,sarutandu-i buzele caramelizate,apoi se ridica de pe ea,ducandu-se sa se aseze pe masa.
    -Baby esti tare,esti buna rau,incepu varco-vampirul sa cante.Atunci cand pleci din club,vreau sa fiu taxiul tau.Dupa cum te misti,parca deja stii ce vreau.Wow!Zi-mi unde stai,ca stiu unde o sa stau.
    Cobori de pe masa,venind spre ea si tragand-o intr-un dans prostesc.
    -Stii ca pentru mine,baby,esti doar tu.Doar tu,baby,doar tu.Stii ca pentru mine,baby,esti doar tu.Doar tu,baby si Antonia.
    Blonda se desprinse de el,ducandu-si bratele la piept.
    -Hahahaha si Antonia.Baby nu te supara.Antonia,imi place de ea.Si de tine,baby,dar si de Antonia.
    O apuca de mana,si-o invarti,apoi o lasa pe spate,sarutand-o.
    -Luati-va o camera!se planse Derek,facandu-si aparitia de sus,si facandu-i pe cei doi sa cada pe jos.
    -Klaus!se vaita blonda ridicandu-se.Nu esti in stare nici sa ma tii?
    -Scuze,dulceata,incepu el sa rada,fiind inca pe jos.
    -Nu-i amuzant,sa stii?
    -Daca zici tu.Isi duse mainile la gura,incercand sa-si opreasca rasul.
    Caroline pleca in bucatarie,facand ca in toata casa sa rasune tocurile ei.
    -Da' frumos stii sa te porti c-o femeie,ii spuse frate-sau,turnandu-si niste butura.
    -Uite cine vorbeste,se amuza Klaus in continuare.Tipul care n-are nici una.
    -Poate vrei sa-ti ard una,vezi.
    -Ce sa vad?Cum e vremea de sus?Nu mersi,stau bine aici,jos.
    Derek arunca o pernuta de pe canapea in el,iar Originalul i-o arunca inapoi,facandu-l sa-si scape paharul.Apoi incepura sa se alerge prin toata casa,batandu-se cu pernele,ca niste fetite de gradinita.

    La The Gril,Chase baga bautura in el,iar Stefan si Elena dansau pe-o melodie lenta.Cand isi facu aparitia Tyler,avand la brat o roscata ce-si ascundea fata pe dupa o pereche de ochelari de soare si-o esarfa bleu.
    -Tyler!Elena il imbratisa,bucuroasa sa-l revada dupa atata timp.
    -Salut,Elena.Stefan.
    -Hei Ty,il saluta si vampirul cu ochi verzi,atentia fiindu-i atrasa de tipa care era cu el.Dintr-un anume motiv,i se parea foarte cunoscuta,insa nu stia de unde s-o ia.
    -Ea e iubita mea,dar deja o stiti.
    -Salut Stefan.
    Acea voce...
    -Katherine?sopti Elena in locul lui,uimita.Ea e iubita ta?
    -Da,ne-am intalnit acum ceva ani in Bulgaria.
    -Si stiai ca l-a sarutat pe Damon,facandu-l sa creada ca sunt ei?facu bruneta,incrutisandu-si bratele la piept.
    -Ce?!exclama hibridul.
    -Ce se petrece aici,dragilor?intreba Chase alaturandu-li-se.Dar nu apuca nimeni sa-i raspunda,caci ii veni sa vomite - direct pe pantofii lui Tyler.
    -Dezgustator!
    Blondul mormai un scuze,plecand de acolo,urmat imediat de Elena si Stefan.
  
   

3 comentarii:

  1. Deci am zis ca mor de ras=)).Deci faza cu ''Din pacate nu-i stiu numarul din iad'' si ''M-a chemat Obama sa-i sarut sotia'' am ras cu lacrimi la ele=)) Si la celelalte desigur.A fost super-super-super amuzanta partea asta.Esti fantastica!

    Love you :*:*:*

    Lisa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut!Si-ti multumesc!
      Si eu muream de ras cand scriam:))

      Love you too:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Multumesc,multumesc,multumesc!De o mie de ori multumesc!

    Oh,da:))Chiar am lua numai 10 pe linie cu ei!!!
    Cand mergem?Sa-mi fac bagajele,nu de alta:))
    Sory?:)) - ma transform in Sara:))
    Am scris ieri o parte din cap 23,iar acum o sa ma apuc in continuare.
    O sa vad ce pot face in legatura ce acele cerinte.

    MiE-mi spui:)) Am ramas cu gura deschisa cand ti-am vazut commul=)) Esti senzational:)) Si d-aia te iubesc!:X:X:X:X:X - si eu maxim:))

    Miss Salvatore~Just your sis M

    RăspundețiȘtergere