Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Damon,I love you so much!




   Acesta este unul dintre videoclipurile care nu poti sa nu plangi!Mai ales daca-l iubesti pe Damon!Eu una l-am vazut de miliarde de ori,si de miliarde de ori mi-am spus ca n-am sa plang,da tot asa am sfarsit.E epica!
   Descrie atat de bine cat de mult o iubeste pe Elena,si cat de mult sufera pentru ca ea nu simte la fel...Melodia asta cu siguranta a fost compusa pentru Damon.
   Si'n fine,acum nu mai e chiar asa.Il iubeste...sau asa crede.Nici nu stim ce sa mai credem,de cand a aparut prostia aia de supunere...
   Si-ar mai fi o chestie...Chiar daca sunt fana Delena,nu pot sa zic ca Elenei nu-i sta bine cu Stefan.Adica trebuie sa recunoastem c-au trecut prin multe.Sunt cuplul perfect.
    Dar prostanacul si scumpul de Damon o iubeste.Asa ca ce pot sa fac?Sa-i cer sa n-o mai iubeasca?Nu pot.Nimeni nu poate.Eu vreau sa fie fericit.Indiferent despre cine e vorba.Poate sa fie si gay,din partea mea,nu-mi pasa:)) Doar sa-l vad zambind.Din inima.
   Si nu stiu cat sunteti de acord cu mine,dar adevarul e ca Damon a suferit cel mai mult de cand s-a intors in Mystic Falls.A venit in oras...s-a purtat ca un bad-boy...si-a inceput s-o placa pe Elena fiindca-i amintea de Katherine.Si Doamne Dumnezeule,cat de distrus a fost cand cateaua aia i-a zis ca nu-l iubeste si ca intotdeauna va fi Stefan.Va imaginati cum s-a simtit?Mai ales ca el a crezut-o moarta,apoi Anna si Pearl i-au zis ca n-a murit,si el inca era dispus s-o ierte.Sa plece cu ea.Va imaginati cat de mult a iubito pe catea?
   Sau cand l-au ''omorat'' pe Elijah,si Elena cobora fericita scarile...Cata bucurie se putea citi in ochii lui,crezand ca vine la el.Am plans...Si-acu' imi vina sa plang,amintindu-mi...Iar la sfarsit,cand i-a dus medalionul si i-a zis c-o iubeste si ca nu poate fii egoist cu ea.Apoi a facut-o sa uite.Dar lacrima aia...Lacrima aia care a varsat-o,m-a facut pe mine sa izbucnesc intr-un mare plans:((:((:(( Deci va dati seama...Damon Salvatore a plans...Of,Doamne...!
    Si cand a aparut Klaus in oras,si Elijah avea un plan pentru ca Elena sa supraviestuiasca sacrificiului,insa Damon nu era de acord...Cand le-a zis:puteti sa va duceti cu totii in iad! Deci va jur c-am izbucnit in plans!Si cand Andie a venit la el,si nu voia sa plece...si-a muscat-o,apoi i-a cerut sa plece inainte de-ai face rau...Lacrimi peste lacrimi,frate!Asta-i unul din serialele la care-am plans cel mai mult.Mai ales pentru Damon.
   Cand a fost muscat de varcolac...Incercam sa ma conving ca n-o sa se intample nimic,si ca el nu va murii.Iar daca asta s-ar fi intamplat,nu m-as mai fi uitat la serial...A fost oribile zilelele alea.
    Cand a murit Alaric,ei bine...Asta a fost pe cat de neasteptat,pe-atat de dureros.Singurul prieten adevarat pe care l-a avut Damon...Si gand ma gandesc ca prima oara l-a omorat:)) Asta da' inceput de prietenie:))

     Ei bine...nu cred ca mai e nimic de zis.I-ar pentru fanii lui Stefan:nu zic ca el n-a suferit mult.Fiindca sunt constienta c-a facut-o.Si sufera si-n prezent.Dar daca stati putin sa va ganditi,Stefan a avut iubirea tatalui lui,pe-a lui Katherine.Si apoi pe-a Elenei.Si-n plus,majoritatea celor din Mystic Falls il plac.Frate,pana si Klaus il place!Si au fost buni prieteni in trecut.Si sunt sigura ca Klaus inca-l considera asa,desi n-o prea arata.Dar Damon...?Pe el cine-l iubeste?Noi,dar n-o stie.Alaric,da' acu' nu-l mai are.Elena...Ei bine,aici nu stim nimic sigur.Si asta numai din cauza supunerii aleia idioate.

     Daca nu sunteti de acor cu ceva din ce-am zis,sa-mi spuneti,ca nu ma supar:)

     Si inca ceva,inainte de-a incheia.
          Klaus si Damon...Desi nu se plac,ei au ceva in comun.Suferinta si singuratatea - care nu e chiar singuratate,caci Damon l-a avut pe Rick,si sunt sigura ca fratiorul lui il iubeste.Iar Klaus...Ei bine,desi s-a purtat cum s-a purtat cu Bekah,nu cred c-a incetat sa-l iubeasca.E fratele ei.Si-n plus e si Caroline.Care sigur simte ceva,chiar daca n-o recunoate.
      Klaus e...cam cum era Damon l-a inceputul serialului.Se bazeaza mai mult pe ura,si crime.Dar stiu ca-n adancul lui se ascunde o mare nevoie de-a fii iubit.Lucru de la care am si inceput ficul Deep down it's just a boy who needs love.Taica'su vitreg se purta ca un idiot cu el...toata lumea vrea sa-l omoare...si maica'sa...[ mai tineti minte cat de usurat parea cand ipocrita l-a mintit ca-l iarta?Deci nici acum nu i-am uitat ochii inlacrimati si expresia aia de fericire.:X ]

         Cam atata am avut de zis.Va atept sa va impartasiti si voi gandurile:)


                                         Va iubesc:X:X:X:X:X   ~ a voastra Maria Salvatore
     

2 comentarii:

  1. Nu m-ai innebunit deloc,sis:)N-ai idee cat de mult ma bucura comentariile tale!Le iubesc,cum te iubesc si pe tine!
    Si-ti multumesc ca ti-ai impartasit gandurile:):*
    Si da,cu faza dintre Elena si Damon a fost prea rapid - desi recunosc ca m-a bucurat.Da chiar a fost lipsa de respect fara de Stefan.
    Si nici eu nu mai am o parere buna despre ea.

    Da,asa e Damon...:X:X:X


    Si eu te iubesc pe tine!


    Miss Salvatore~Just your sis M

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Ring Power - tare rau:))
    Damon - Behaind the blue eyes -Mi-au dat lacrimile...

    RăspundețiȘtergere