Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 31 decembrie 2012

Voooooturi!



    Ei bine,s-au incheiat si timpul voturilor,si nu pot trece in noul an fara a le posta.

       Deci,avem asa:

Regretati c-ati ajuns pe blogul meu?

Nu!
  73 (93%)
Da!
  5 (6%)

  Pentru cei 73 care au votat DA,vreau sa le multumesc din toata inima,iar pentru cei 5 care au votat NU,imi pare rau ca nu le-a placut ce-au gasit aici.


Care personaj feminin il iubiti cel mai mult din The Vampire Diaries?

Elena
  66 (61%)
Katherine
  23 (21%)
Caroline
  12 (11%)
Bonnie
  3 (2%)
Rebekha
  3 (2%)

 Se pare ca Elena ocupa locul 1,urmata de Kathy si Caroline.Iar intre Bonnie si Bekah-i egalitate,asa ca va intreb pe voi,dragii mei cititori,care dintre ele va place cel mai mult?

Care personaj masculin il iubiti cel mai mult din The Vampire Diaries?

Damon
  85 (72%)
Stefan
  15 (12%)
Klaus
  14 (11%)
Elijah
  2 (1%)
Tyler
  1 (0%)
Alaric
  0 (0%)
Jeremy
  0 (0%)
 Si cine-i castigator?O,da!Chiar el!Damon Salvatoare!Care-i urmat de fratiorul lui Stefan - ce distanta-i intre ei!.. - apoi Klaus - doar un vot,si era la egalitate cu Stef,of!Sau doua si-i lua locul 2 - dupa care vine Elijah cu doar 2 voturi - :(( - si Tyler cu unul singur.Din pacate Rick si Jer n-au primit nici unul.

Cum vi s-a parut ''O iubire imposibila''?

Mi-a placut enorm!
  24 (66%)
Frumoasa
  7 (19%)
Se putea mai bine
  3 (8%)
Oribila
  2 (5%)

Cum vi se pare ficul ''Dorinta''?

Superb!
  25 (78%)
Intresant...
  3 (9%)
Asa si asa...
  2 (6%)
Plictisitor
  2 (6%)


Dar despre ''Ingerul'' ce parere aveti?

O ador!
  23 (74%)
Draguta
  7 (22%)
Nu-mi place
  1 (3%)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu