Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 11 decembrie 2012

Gifuri~Replici~Inventi de-ale mele~3~


                                              Dezvaluiri socante


                    Ce faci,papusa?




         Buna si tie Damon!Cine-i fata?Vreo noua cucerire?

               image


                     De ce?Esti cumva geloasa?             




                  Normal ca nu!




                 Sunt sigur!




               Ce-i asa amuzant?

image


                  Recunoaste Elena,esti moarta dupa mine.




                      De unde stii?!

image


                Mi-a soptit o pasarica.




                      Am s-o omor!

image


                         Fir-ar,trebuie sa-l anunt pe Klaus!




                  Klaus?!



                    Nu,doar glumeam!




                    Da,eu am fost.E vreo problema?

Tumblr_lwu4vi2gts1r23tzz_large


                        Sunt moarta!




                  Si uite si vinovata.




                 Mi-ai promis ca n-ai sa-i spui!




                  O sa regreti!




                   Caroline e indragostita de Kol!




                         Ce?!




                        Ca sa vezi!...



                  Era de asteptat.




                Multumesc Elena,esti o scumpa!




          Si ca sa vezi ca si eu tin la tine...




                 Stiai ca Elena s-a culcat cu Kol,Damon?





                        Catea!




             M-a chemat cineva?

File:Katherine 2x01-d4seo59.gif


                  Ea mai lipsea!...




                 Caroline,plecam!




                      Du-te tu inainte,ca vin si eu imediat!

withlovefromsandra:  puppy with a choo choo


             Am spus acum!




           Daca ma gandesc mai bine,mergem amandoi.




               Tine mine sa fii calm,Nervo-Niklaus!




         Si iarasi vorbesc cu peretii...




                     Damon,iti pot explica!




                 Tu si cu explicatiile tale va puteti duce dracu'!




                Sa plecam de-aici,Katherine!




           Imediat,sefu'!




                Absolut minunat!




                 Deci Kol...Las-o balta.




               Ce zici sa mergem in camera mea?




               Mai intai sa tragem cortina!



            


          









2 comentarii:

  1. Ce super.
    Te rog foarte frumos sa faci, ca te pricepi la asa ceva.
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place:)
      Si da,am sa mai fac.


      Love you:*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere