Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 28 decembrie 2012

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 17 [ II ]


           Sara


   Il tarasem pe saracul Damon prin toate magazinele din Mystic Falls,umplandu-l de bagaje.
   -Acum putem merge acasa?Te roooog?Facu niste ochi de catelusi incat numai un orb l-ar putea refuza.
   -Bine.
   -Slava Cerului!
   Stomacul meu incepu sa borfaie,amintindu-mi ca nu mancasem nimic de dimineata,si era deja trecut de 16:00.
   -Mai intai sa mancam ceva,propuse Damon,facand semn spre The Gril.
   -Buna idee!
   Am ales o masa,Damon asezandu-se frant pe scaun,si lasand sacosile din maini.
   -Cu ce va pot servi?intreba Miranda sorbindu-l pe Damon din priviri.
   -Un cheeseburger si-un whisky.
   -Imediat,ii spuse zambindu-i senzual,fiind pe punctul de-a pleca.
   -Papusa,nu crezi c-ai uitat ceva?Ii facu semn spre mine.
   -A,tu.Ce vrei?
   -Un cheeseburger si-o cola.
   Nota plictisita comanda,apoi pleca.
   -Ce fitoasa!exclama Damon.
   -Stiu.Ma scoate din sarite!
   -Atunci de ce nu-i zici vreo doua?
   -Glumesti?!Si sa ma barfeasca Mikaelei?
   -Asta cine mai e?
   -O colega.
   Se incrunta,ridicand o spranceana.
   -N-are importanta.Mi-am lasat privirea in jos,evitandu-i ochii de-un albastru marin.
   O tacere stanjenitoare se asternu intre noi,fiind rupta de Miranda care aduse comanda.
   -Anunta-ma daca mai ai nevoie de ceva,frumosule!
   -Desigur.
   Odata plecata,am inceput sa musc din cheeseburger.
   -Tu nu mananci?l-am intrebat pe var'miu.
   -Imi zici cine-i tipa aia?
   -Ti-am zis,n-are importanta.
   -Atunci raspunsul e nu.Nu mananc.
   Isi goli paharul dintr-o sorbitura,si se duse la bar.
   Am mancat in liniste,blestemandu-ma c-am adus vorba de Mikaela,apoi mi-am baut sucul si l-am anunat pe Damon ca putem pleca.
   -Hei chipesule!Nou in oras?Mikaela inainta spre el,impingandu-se intentionat in mine.Ce-ai zice sa-ti arat locurile de pe-aici?
   -Iar tu esti...?
   -Mikaela Lockwood,fiica primarului din Mystic Falls.

   
            Damon


   Lockwood?!Primar?!Cate s-au mai schimbat aici,frate?!
   -Maica-ta e cumva Carol Lockwood?am intrebat-o pe acea BarbiePlastic - uuu,imi place porecla.
   -Da,o stii?
   -Nup.O stia ''tata''.Acum scuza-ma - am continuat,oferindu-i un zambet a la Damon Salvatore - dar trebuie sa plec.Sa mergem,Sara!
   Sara o lua inainte fara sa scoata un cuvant,amintindu-mi de discutia de mai devreme.
   Doar nu i-o fi frica de BarbiePlastic?
   Tu ce crezi,geniule?se trezi si constiinta mea.
   Pe bune?!Chiar n-am chef de tine.
   Ca eu as avea de tine.
   Hai las-o balta.
   Cum zici tu,geniule.Si app,ai de gand sa faci ceva?
   In legatura cu...?
   Cu Sara si BarbiePlastic,cretinule!Doamne,ia-ti un creier!
   Constiinta idioata,tine-ti fleanca!Si sa stii ca da,am de gand sa fac ceva.
   Uimeste-ma!
   -Mikaela?
   Aceasta se intoarse,zambindu-mi sexy.
   -Eu si iubita mea organizam o petrecere diseara,in caz c-ai vrea sa vii.
   Cum?!
   -Iubita ta?!sopti,nevenindu-i sa creada.
   -Dap.Bye!
   Esti nebun?!
   Taci!
   Am iesit din The Gril,si-am aruncat bagajele in spate.
   Tu ai idee ce-ai facut?!
   Am facut o fapta buna,da!Ar trebui sa fi multumita!
   Bai,geniule,i-ai spus blondei ca ''var'ta'' e ''iubita'ta''!
   Stiu,si e...Rahat!
   Tot drumul n-am scos o vorba,si nici Sara.Iar cand am ajuns acasa,cu ea ajutandu-ma sa despachetez,m-am gandit c-ar fi bine sa-i spun.
   -Sara?
   -Da?
   -Avem o mica problema.
   -Despre ce vorbesti?
   -I-am zis Mikaelei ca suntem impreuna.
   -Ceeeee?!tipa ca descreierata.
   Sigur nu trezeste mortii?
   D.C. - numele constiintei mele,de la Damon Constiinta - noi suntem mortii,asa ca taci!
   Ma refeream la zombie,geniule!
   Poti sa nu-mi mai spui asa?Si nu exista zombie!
   Uite cine vorbeste,domnul vampir!
   Poti sa taci?
   Nup.
   Ah,ce-mi vine sa te omor!
   Sa pregatesc tarusul?
   Mai taaaaaaaaaaaaaci!
   Bine,bine!Nu-i nevoie sa urli,tatae.
   Am luat o gura de aer,calmandu-ma,apoi am revenit la realitate.
   -Uite care-i treaba.BarbiePlastic crede ca suntem iubiti,si inceteaza sa te mai calce pe bataturi.Nu-ti suna bine?
   -Si daca te inseli?
   -Cu un smecher ca mine?!Ma lasi...!Nici n-o sa indrazneasca sa-ti mai vorbeasca.
   -Sau ar putea sa-mi faca viata un iad ca sa puna mana pe tine.
   -Eu...La asta nu m-am gandit.
   -Normal ca nu!
   -Si app,trebuie sa scapam de parintii tai in seara asta.
   -De ce?
   -I-am mai zis ca vom da o petrecere.
   Ochii i se marira,iar gura ii ramase deschisa.
   Crezi c-a impietrit?
   O vezi cumva pe-aici pe Meduza?
   Bine ca esti tu destept,geniule!
   O s-o iau ca pe un compliment,D.C.
   Ia-o ca pe ce vrei,da' nu ca pe un compliment!Eu nu fac complimente!
   Daca zici tu...!
   Asta-i replica mea,geniule.
   Poti sa taci?!
   Poti sa nu mai fii prost?
   Constiinta idioata!
   Tatae,vezi c-am si eu un nume.
   -I-ai spus ca vom da o petrecere un seara asta?repeta Sara,scapandu-ma de D.C.
   -Dap.
   -Sunt terminata.
   -Calmeaza-te,fato,Damon Salvatore e aici!App,cine-i primarul orasului?
   -Alaric Saltzman.
   -Ceeeeeeeeeeeeeeeeeee?!!!!
   Isi bate joc de mine?!Rick?!Primar?!Asta inseamna ca...Rahat!Rahat!Rahat!


          Emily


   -Emily,Nora,am venit acasa!striga mama de la parter,facand-o pe sor'mea sa plece in sfarsit dupa capul meu.
   Emily Donovan mi-e numele,am optispe ani,si-mi urasc sora!
    RokcGirl: am scapat de sor'mea
    RockGirl: aleluia:))
    BloodyVampire: bravo:))
    BloodyVampire: da's curios...cum ai facut-o sa plece?
    RockGirl: a venit mama
    BloodyVampire: credeam c-a speriat-o baubau:))
    RockGirl: :))
    RockGirl: de-ar mai fi fost asa mica:))
    RockGirl: scapam mai usor de ea:))
    BloodyVampire: cati ani are?
    BloodyVampire: poate-i fac lipeala lui frate-miu:))
    RockGirl: 11
    RockGirl: al tau?
    BloodyVampire: 13
   -Hei,scumpo!ma saluta mama intrand in camera.Ce faci?
   -Uite pe mess.Tu?
   -Foarte bine.Maine o sa fie prezentarea de moda.
   -Ce grozav!
   Mama,pe numele ei Rebekah Donovan,este cea mai tare creatoare de moda din Beverly Hills,dar din pacate pentru mine,nu prea sta pe acasa,asa ca eu sunt cea care e nevoia sa aibe grija de rasfatata de Nora.
    BloodyVampire: hai ca te las,c-am plecat la vanatoare de mancare
    RockGirl: ok
    RockGirl: bye
   M-am ridicat de la PC si am imbratisat-o pe mama.
   -Ati fost cumninti?
   -Eu da,Nora nu.
   -Noraaaaaaaaaaaaa!se auzi vocea tatei pana sus.
   -Ce-a mai facut?
   -Clatite cu ciocolata.
   
  
             Derek


   -Mai lasa calculatorul ala!i-am strigat lui Kol.Mor de foame!
   -Imediat,frate.Asteapta o secunda.
   -Asta zici de-o juma' de ora!
   -Acum,ho,zise inchizandu-l in sfarsit.Multumit?
   -Foarte!
   -Unde-i Zayn?Cred ca i-am gasit o gagica,ranji la mine.
   -E buna?intreba pustiul,aparand in viteza.
   -Inca nu stiu,da' dupa vanatoare aflu.
   -Sper sa fie,ca'n orasul asta niciuna nu-i pe gustul meu.
   Mi-am dat ochii peste cap,lasandu-i pe cei doi sa-si continue discutia,in timp ce eu am luat-o inainte,urcand in masina.
   -Ce vanam?intreba Kol,facandu-si aparitia.
   -Ce ziceti de chelnerite?le-am propus,gandurile zburandu-mi imediat la Sasha.
   -Sasha si cu Derek - incepu sa cante cei doi - stateau intr-un copac,si se sarutau.
   -Gura!
   -Altfel ce?chicoti Kol.Ai sa ne omori cu romantism?
   -Nu,am sa va dau cap in cap.
   -Uuuu,ce infricosator,se baga si Zayn.
   -Da' tipa cu care vorbesti pe mess?l-am luat la rost pe Kolicika.Care-i treaba cu ea?
   -Nu te priveste.
   -Exact asta voiam sa-ti zic si eu.Eu si Sasha nu te privim.Indragostitule.
   Zayn a inceput sa rada,fiind urmat de mine,iar Kol a facut pe imbufnatul,sfarsind razand.Si uite asa se incheie o discutie despre fete intre fratii Mikaelson.
   

2 comentarii:

  1. Mi-a p[lacut extrem de mult mai ales Damon Salvatore si Damon constiinta....bestial replici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult si-ti multumesc!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere