Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 5 decembrie 2012

Anywhere, anytime [ partea a III-a ]


      
        De la venirea lui Demetri,panica a inceput sa puna stapanire pe Andrew,Caius,Jane,Alec si pe mine.Aflaram ca castelul fusese atacat de vampirii romani:Vladimir si Stefan,si ca adusesera cu ei o intreaga armata - si nu era formata din nou-nascuti,ci din vampiri batrani.De unde aparusera si cine erau,nu se stia.
        Aro il trimisese pe Demetri dupa Heidi - care intarzia cu gustarile - ,si se pare ca in acel interval de timp,atacatorii si-au facut aparitia,iar el a primit un telefon de la Aro in care i-a spus sa nu se mai intoarca la castel si sa plece cat mai repede din Volterra,deoarece au avut parte de niste invitati nepoftiti,care din pacate,sunt intr-un numar mare.Asa ca a venit aici.
        -Trebuie sa facem ceva!izbucni Andrew.Nu putem sta pur si simplu cu mainile in san!
        -Ai dreptate,il aproba Caius.Dar fara un plan bine pus la punct,suntem terminati!Nu stim cu cati vampiri avem de-a face!
        -Si ce propui?intreba nervos.Sa stam aici,in timp ce idiotii aia doi fac ce dracu' ii duce capul cu orasul nostru?Zi!
        -Andrew,Caius are dreptate...am inceput eu,dar m-a intrerupt.
        -Tu nu te baga,fiindca nu te priveste!
        Bine,asta a durut!
        Mi-am lasat privirea in pamant,nemai zicand nimic.
        Andrew era extrem de incapatanat,si tot continua sa insiste asupra faptului ca trebuiau sa mearga in Volterra si sa-i snopeasca p-aia,iar unche-sau inerca sa-l convinga ca nu vor rezolva nimic asa,ci din contra - ar putea fi prinsi si ei - si atuci chiar s-ar sfarsi totul.Intre timp,familia Cullen a ajuns la un acord,si au hotarat sa lupte alaturi de ei,dar tot nu erau indeajuns de multi.
        -Ma scuzati,am spus,parasind incaperea,dar la ce cearta era acolo,sunt sigura ca nici nu mi-au observat plecarea.Am iesit afara,si-am luat-o incet prin padure,incercand sa ma gandesc la ceva.Trebuia sa existe o solutie.Nu se putea termina asa.Doar daca...
        Privirea mi-a coborat spre medalion,si practic puteam vedea cum o idee prindea contur in mintea mea.
        -Trebuie sa-i anunt pe ceilalti!Am inceput sa alerg inapoi spre casa,nerabdatoare sa le spun planul meu,apoi m-am oprit.Mai bine nu.O voi face singura.
        -Te ajutam noi,spuse Nessi aparand dintre copaci,impreuna cu Jacob.
        -De unde stiti ce s-a intamplat?
        -A sunat Bella.
        -Inteleg.
        -Ce plan ai?intreba ea.
        -Ma gandeam sa apelez la medalion,si sa adun diferite personaje care cred ca ne pot ajuta.Doar ca prefer sa nu le spun,deoarece ar putea sa creada ca-i o idee stupida.Plus ca Andrew sta prost cu nervii in momentul asta.Dar mai e si chestia ca trebuie sa-i conving sa lupte.Ceea ce nu prea am cum.
        -Pot eu,imi zambi Reneesmee.Cu ajutorul darului meu.
        I-am intors zambetul,si-am imbratisat-o strans.
        -Esti geniala,stiai?
        -Cu siguranta stie,rase Jacob.Si cu siguranta stiti ca eu vin cu voi.
        -Normal!am spus amandoua.
        -Bun,rase el.Atunci sa-i dam drumul.
        -Imi doresc sa ajung in The Vampire Diaries,in padurea din Mistyc Falls,cand Damon Salvatore vrea s-o atace pe Vicki.
        Lumina albastra incepu sa se imprastie si sa ne cuprinda,apoi mi s-a taiat firul.
        -Urasc faza asta,am mormait,ridicandu-ma de jos.
        -Unde suntem?intreba Jacob confuz,ajutand-o pe Nessi sa se puna pe picioare.Si ghiciti ce?
        -Nessi!exclama el uimit,iar eu am ramas cu gura cascata.
        -Ce?Se uita ba la mine,ba la Jacob,neintelegand ce se petrece,apoi amuti brusc.Se uita la ea,si zambi vesela.Sunt mare!M-am facut mare!
        Arata exact ca in viziunea lui Alice.Da' cum...?
        -Cum s-a intamplat asta?Jacob dadu viata intrebarii mele.
        -Habar n-am,dar ma bucur!Il imbratisa pe Jacob,inca zambind incantata.
        -OK.Nu stiu care-i treaba cu asta,dar avem de strans niste luptatori.
        -Exact,imi dadu dreptate,incercand sa redevina serioasa,dar nu prea ii iesea.Izbucni in ras.Scuze.
        Jacob o ciufului,iar eu mi-am dat ochii peste cap.
        Chiar daca era seara,nu era atat de intuneric,incat sa nu vezi nimic,da' cand ceata isi facu aparitia...
        -Damon la orizont,i-am anuntat pe tovarasii mei.
        -Unde?intreba Nessi.Nu vad nimic de ceata asta.
        -Asta-i si ideea lui.
        -Da' ce-i tipu' asta?ma chestiona Jacob.Vrajitor?
        -Nup.Vampir.
        -Sal'tari!se auzi vocea lui Damon din spatele meu,apoi i-am simtit coltii in gatul meu.
        -Asta nu era in plan!am urlat,zbatandu-ma.
        -Iesi de pe ea,sugator de sange!striga Jacob,dupa care Damon a facut cunostiinta cu un copac,judecand dupa zgomotul produs.
        -Ce dracu!zbiera si el.Cine naiba sunteti?!
        -Ma-ta!am auzit-o si pe Nessi,si nu mi-am putut stapani un hohot de ras.
        -Fata asta vine sa te caute,iar tu o musti de gat.Frumos din partea ta!
        -Bine zis,iubire!o lauda Jack.
        -Stati asa!am inceput eu.De cand sunteti voi impreuna?
        -Suntem suflete-pereche,ai uitat?spusera amandoi,facandu-ma sa-mi doresc sa-i dau cap in cap.
        -Ia nu mai tipati la mine,ca nu-s surda!
        -Imi explica si mie cineva ce naiba se intampla aici?urla si Damon.
        -Acum.acum,ho!
        L-am auzit pe Damon icnind suprins,ceea ce insemna ca micuta care nu mai era micuta,isi folosi darul si-l informa pe vampirul cu ochi albastri cum sta treaba.
        -Uau!Ce chestie!
        -Deci te bagi?am vrut sa fiu sigura.
        -Da,ma bag.Si scuze pentru...neintelegere.
        -Daca asta-i o neintelegere,eu sunt regina Angliei!am pufnit nervoasa.
        -Hai calmeazate,domnisoara-increzuta,chicoti Damon.
        -Taci!Nu vreau sa te mai aud!Mi-am sters sangele de pe gat cu mana,apoi m-am sters pe bluza alba.
        -Si-acum?intreba Jacob.
        -Mergem dupa urmatorea tinta.
        -Si care-i aia,daca as putea stii?se interesa vampirul ala care se crede mare si tare,folosind un ton senzual.
        -Am iubit,asa ca stai departe.
        -De ce toate bunaciunile sunt deja luate!se planse ca un copil de gradinita.
        -Pici de doi ani,am mormait,gandindu-ma la urmatoarea destinatie.

        In total am adunat douzeci si unu de ajutoare:Damon si Stefan Salvatore - pe cand era Spintecatorul -,Katherine Pierce,Lexi,Klaus Mikaelson,Elijah Mikaelson,Kol Mikaelson,Rebekah Mikaelson,Dean si Sam Winchester,Castiel,Eric Northman,Bill Compton,Henry Fitzroy,Angel,Spike,Lestat de Lioncourt,James,Victoria,Laurent, si Van Helsing.Si impreuna cu ceilalti sunt destui pentru a recupera orasul Voltera de sub tirania vampirilor romani - fiindca deja circula zvonuri c-ar vrea sa conduca lumea.         

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ti-a placut sis!
    Cine stie ce va fi:))

    Si eu te pupacesc:*:*:*:*:*


    I love you too sis:X:X:X


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere