Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 22 noiembrie 2012

Uneori inima face numai alegeri gresite-Capitolul 4



Bella

  -Stiu...am fost tare proasta,am continuat,evitandu-le privirile celorlalti.
  -Bella,ce faci?sopti Rox.
  -Imi explica si mie cineva ce se intampla aici?ceru Ben.
  -Ce sa se intample,frate?Bella s-a purtat prosteste,iar acum trebuie sa suporte consecintele.
  Vazandu-l atat de indiferent,imi venea sa las rafala de lacrimi sa mi se scurga pe obraji.Da' n-am facut-o.Caci era si Ben de fata.Plus ca nu voiam sa-i ofer satisfactie lui Flavius,aratandu-i cat de mult ma doare nepasarea cu care ma trateaza.
  -Flav,eu unul chiar nu mai inteleg nimic.Ce se intampla aici?De ce vorbesti asa despre Bella?Parca ti-am cerut sa-mi promiti ca vei avea grija de ea,cat lipsesc?De toti.Sa ti gasca unita.Si tu ce-ai facut?
  -Vrei sa stii ce-a facut?exploda Roxana ridicandu-se.Si-a batut joc de noi toti!Mai ales de Bella!Asta a facut!
  -Papusa,masoara-ti cuvintele!
  -Mai bine tu sa ti le masori!
  -Aiureaza!...ii spuse lui Ben,ridicandu-se si el de la masa.Venim imediat,continua apoi,apucand-o pe Rox de brat,vrand s-o traga dupa el.
  -Nimeni nu pleaca nicaieri,spuse Ben,apucand-o pe Rox de celalalt brat.Si dai drumul.
  -Avem ceva de vorbit.
  -Pe dracu'!Rox isi smulse bratul din stransoarea lui,iar Ben il elibra pe celalalt.Faza e ca nu vrea sa-ti spuna adevarul.
  -Tine-ti gura,pana nu ti-o inchid eu!
  M-am pozitionat imediat in fata prietenei mele,si-am incasat palma ce-i era destinata ei.Iar lacrimile tradatoare mi-au udat obraji.
  Ochii lui Flavius ma priveau cu atata raceala,incat simteam c-am sa mor pe loc.Ma durea sa-l vad privindu-ma asa dupa tot ce-a fost intre noi.Ma durea enorm!
  -Frate!tuna Ben.Ce naiba e cu tine?!
  Dintr-odata m-a cuprins o durere ingrozitoare de cap,si toate vocile din jurul meu deveneau din ce in ce mai neclare.Apoi mi-am pierdut cunostiinta.

  Incet,incet,ochii mi s-au deschis.
  -Bella,esti bine?sopti o voce cunoscuta.
  Mi-am rotit privirea prin incapere,si mi-am dat seama ca eram intr-un salon de spital.
  -Ce s-a intamplat?l-am intrebat pe Flavius.
  -Ai lesinat.Si ne-ai speriat de moarte,fato!
  Amintirile ultimei intamplari imi revenira in minte.
  -Tu ce faci aici?Unde-i Rox si Gio?Da' Ben?
  -Ia-o usor,baby,ca nu' robot,chicoti el.
  -N-ai altceva de facut?Mi-am dus mainile la cap,vrand sa opresc durerea.
  -Of,baby...rase usor,apoi redeveni serios.Esti bine?Vrei sa chem doctorul?
  -Nu,doar ca...Ah!...durerea asta!
  -Chem doctorul,ma anunta,ridicandu-se de pe marginea patului.
  -Nu,lasa.Deja mi-a trecut.Si era adevarat.
  Mi-am lasat bratele sa cada pe langa corp.
  -Tot ma duc.
  -Stai cu mine,te rog.I-am prins mana,si l-am tras inapoi langa mine.Te rog.Ma simteam obosita,si aveam mare nevoie de el.Il voiam langa mine.
  -OK,stau.Se aseza inapoi,si-mi mangaie obrazul.
  Ce dor imi fusese de asta...De atingerea lui.
  -Esti atat de frumoasa!
  Cuvintele lui m-au suprins - chiar si-n starea de somnolenta in care eram - asa ca l-am intrebat.
  -Atunci de ce mi-ai facut ce mi-ai facut?De ce mai ranit,Flavius?
  -Fiindca asa sunt eu.Asta fac.
  -Faci fetele sa se indragosteasca de tine,apoi le distrugi inimile?
  -Ceva de genu'.
  -De ce?Inainte nu erai asa.Chiar si dupa ce-a plecat Ben.Inca eram prieteni.Da' apoi...Dupa trei ani jumate...
  -Of,Bella...De atunci pana-n prezent,s-au petrecut multe.
  -Da.Ai lasat popularitatea sa ti se urce la cap,si-ai devenit un idiot.
  -Idiot?chicoti,ridicand o spranceana.
  -Da.Si nu mai face aia.
  -Ce sa nu mai fac?Un zambet jucaus ii aparu pe buze.
  -Chestia cu spranceana.
  -De ce?Parca-ti placea?
  -Pai tocmai.Ca-mi placea.
  -Si-acum nu-ti mai place?
  -Ba da...Simteam c-am sa adorm din secunda in secunda,asa ca i-am spus ceva ce voiam sa-i zic de cand m-am trezit,si l-am vazut stand langa mine,cu privirea aceea ingrijorata.Te iubesc,Flav...
  -Si eu,micuto,cred ca l-am auzit spunand,dar nu sunt 100% sigura.Si m-am scufundat in lumea viselor.

 Flavius

  Dupa ce s-a adancit in somn,am sarutat-o pe frunte,si-am iesit din salon.
  -Ce naiba cauti tu aici?!spuse nervoasa,matusa Bellei.
  Am afisat un zambet indiferent,si m-am asigurat ca si ochii transmit acelasi lucru.
  -Foarte bine,tu?
  -Nenorocitule!Vru sa-mi traga o palma,dar i-am prins mana inainte de-a o face.
  -Ai grija ce faci,draguto,i-am spus pe-un ton amenintator,apoi i-am dar drumul la brat.
  -Sa nu te mai prind prin preajma nepoatei mele!Imi arunca o privire plina de ura,apoi intra in salonul Bellei.
  -Minunat,am mormait pentru mine,luand-o spre iesire.Nu mai aveam chef si de prietenele ei!
  Prietenele ei...Odata erau si ale mele.

     Seara se apropie cu pasi repezi,ceea ce inseamna ca gasca se va strange la mine acasa.
     -Flavi,unde-ti zboara gandurile?ma intreba Gio,jucandu-se c-o suvita de par.
     -La petrecera din seara asta,roscato.Abia o astept!
     -Cine nu!exclama Roxana.
     -Eu,sopti Bella,oftand.
     -Cum asa?am intrebat-o.
     -Matusa a zis ca nu-mi da voie sa vin la tine daca nu-i niciun adult acasa.Iar taica-tu e plecat in Franta.
     -Of,frate!Asa ceva nu se poate intampla de ziua mea!Nu in fiecare zi implinesc 15 ani!
     -De ce nu vorbesti cu tatal tau?propuse Lucas.
     -Da!fu de acord si Edy.Poate se intoarce!
     -Suna-l!ma indemna Rox.
     -Da,haide!ii tinu isonul si ceilalti.Suna-l!
     Am format numarul de telefon,si-am asteptat sa raspunda.
     -Da?
     -Eu sunt,tata.
     -Flavius!Care-i treaba,pustiule?
     -Tata,nu-s pusti.Si te-am sunat sa te intreb daca te poti intoarce pana diseara.
     -Iarta-ma,fiule,da' asta-i imposibil.Trebuie sa inchei o afacere importanta.
     -A.OK,atunci.
     -Nu esti suparat pe mine,nu?
     -Nu,normal ca nu.Doar mi-ai zis ieri ca te intorci peste trei zile.Alta era problema.
     -Care?
     -Bella nu va putea veni.Si stii ca suntem o gasca unita.Asa ca daca ea nu vine,nu va fi la fel.
     -Pai de ce nu vine?
     -N-o lasa matusa ei.
     -Lasa,ca vorbesc eu cu Ana.
     -Chiar?!
     -Da.Puteti sta linistiti.
    -Multumim tata!Esti cel mai tare!
    -Mersi,fiule!Pa-pa!
    -Pa!
    Dupa ce-am inchis,am luat-o pe Bella de talie,si-am invartit-o.
    -O sa vii!Va vorbi cu ea!
   Dupa ce-am pus-o jos,am intins mana in fata,si-am spus:
    -Toti pentru unul,si unul pentru toti!
   Am fost urmat imediat de gasca,dupa care ne-am dus la ore,ignorand susotelile la adresa veseliei noastre.

  Ce mai vremuri...
  Urcandu-ma in masina,am fost tras intr-o alta amintire.

     Atat de frumoasa!mi-am spus,admirand-o.Cu parul ei castaniu cazandu-i peste umeri,si ochii aceia verzi precum doua smaralde.
     -Ce te tot holbezi?ma intreba ea,zambindu-mi.Acel zambet cald si gingas.
     -Nu ma holbez.
     S-a incruntat,apoi s-a apropiat mai mult de mine.
     -Sti Flavius...Intotdeauna am vrut sa fac ceva.
     -Ce?
     -Asta.Si-a pus bratele dupa gatul meu,si m-a sarutat.
     Am fost atat de suprins de ce-a facut,incat ramasesem incremenit.
     -Nu-ti place?intreba ea,vazand ca nu reactionez.
     -Nu!Adica da!
     Ma privea confuza,asa c-am sarutat-o.
     -Voiam sa zic c-am fost suprins,i-am explicat dupa aceea.
     -Aha.Zambetul juca pe buzele ei delicioase,iar eu nu ma saturam s-o mai admir.
     -Trebuie sa-mi promiti ceva,imi ceru,trasandu-mi conturul buzelor.
     -Orice!
     -Trebuie sa-mi promiti ca nu vei spune nimanui despre asta.
     -Dar de ce...
     -Shhh...Doar promite-mi.
     -Bine.O fac.Pentru tine,orice!
     -Bun.Si fii atent cum te comporti prin preajma mea atunci cand nu suntem singuri,OK?Nu trebuie sa afla nimeni.
     -Bine.Dar ne vom mai intalni?
     -Te voi suna eu.
     Imi lasa un sarut usor,apoi se se facu nevazuta in casa.

  Daca stiam pe-atunci,ce stiu acum....Lucrurile ar fi stat complet diferit.
  Cum am intrat in dormitor,ochii mi-au zburat spre poza cu Kristen.
  -Cum am putut sa cred ca esti ea?Cum?N-aveti nimic in comun.
  Intrebarea asta ma macina de cinci zile.De cinci zile in care mi-am dat seama cat de mult m-am schimbat.Cat de mult am ranit-o pe Bella.Fosta mea prietena de care am fost indragostit.Pana sa apara ea.Kristen.Cateaua care m-a luat drept un prost si si-a batut joc de mine.Cateaua pe care inca o iubesc,in ciuda a ce mi-a facut.Cateaua care seama perfect cu vechea mea prietena,si m-a facut sa cred ca-i Bella in acel jumatate de an de cand am intalnit-o.Acea catea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu