Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 19 noiembrie 2012

Deep dawn it's just a boy who needs love-Capitolul 15 { II }


        Kol


   Au trecut douzeci si doi de ani.Douzeci si doi de ani de cand frate-miu si Barbie au murit - am adoptat si eu porecla lui Damon,na.Ani in care chiar s-au intamplat multe.
   Eu,Derek si Zayn,am plecat la doua zile dupa inmormantarea lui Nik,iar dupa doi ani,l-am transformat si pe pusti in vampir.Impreuna am calatorit peste tot,si-am vizitat mii si mii de locuri,iar in prezent suntem in Florida,la Miami.Iar de restul nu prea mai stiu cine stie ce.Doar ca Damon a plecat dupa trei luni - in care,desigur,a stat dupa curul Elenei - ,si a calatorit cu noi timp de patru ani,apoi s-a intors in Mistyc Falls,si-a aflat ca frumoasa lui Elena a devenit vampir,si s-a casatorit cu Stefan,apoi a plecat in Romania.Si de atunci nu mai stiu de el.Iar despre Bekah stiu c-a plecat cu Matt dupa doua saptamani de la plecarea noastra - da' unde,habar n-am - si-n ceea ce-l priveste pe Elijah,si-a luat talpasita odata cu sora noastra,si-am auzit de curand de la Barbie Klaus - se vede c-am petrecut prea mult timp prin preajma lui Damon Salvatore - ca nobilul nostru fratior s-ar fi stabilit la Vienna,unde si-ar fi gasit o iubita - uuuu!Si-n ceea ce ne priveste pe mine si Derek,inca ne bucuram de burlacie.


     Elijah


  Dupa ce-am parasit Mistyc Falls-ul,am vizitat Grecia si Spania,iar dupa sase ani am inceput sa studiez medicina.In prezent sunt stabilit la Vienna,si lucrez ca doctor la spitalul AKH.
  Acum unspe ani am cunoscut o fata,Sandra Pardo.Avea optispe ani,si era foarte frumoasa.Par brunet,ochi caprui,un aer inocent...Fiind fiica unei colege de la spital,aveam ocazia s-o vad mai mereu,si sa petrecem timp impreuna - ii placea sa-mi puna tot felul de intrebari despre operatii...ce-i bine si ce nu-i bine...Chesti legate de meseria unui doctor.Iar intr-o zi...Nu stiu cum s-a intamplat.Era seara si ploua cu galeata.Mama ei era intr-o operatie,asa ca m-am oferit s-o duc cu masina.Dupa ce-am ajuns la ea acasa,m-a invitat inauntru,spunandu-mi ca are de facut un proiect pentru scoala,si ca nu se descurca singura.Desigur c-am fost de acord.Asa c-am ajuns doar noi doi si niste caiete si carti imprastiate pe masa din sufragerie,intr-o seara ploioasa.Si sa nu mai spun ca dupa vreo jumatate de ora s-a luat si curentul.Deci imaginati-va:doua persoane de sex diferit,singuri intr-o casa scufundata in bezna,tinuti captivi de vijelia de-afara.
  Am aprins niste lumanari...ne-am mai luat cu vorba...apoi dintr-o data...am ajuns fara haine.Nu ma intrebati ce-a fost cu mine,ca nici azi nu stiu.Dar ma bucur c-am facut-o.Deoarece Sandra este acum sotia mea,si-o iubesc enorm.Iar in legatura cu secretul meu...i-am spus ca sunt vampir,si nu s-a speriat deloc.M-a rugat doar s-o transform si pe ea,atunci cand vom parasi orasul.


   Sara


   Numele meu e Sara Gilbert,am saptispe ani,si locuiesc in Mistyc Falls de cand ma stiu.
   -Domnisoara Gilbert!tuna profesoara de informatica cand descoperi ca nu studiez nimic din ce-mi daduse ea.
   -Doamna Mery!...m-am balbait suprinsa,incercand sa inchid pagina de e-mail.
   -Nu incerca sa te ascuzi,domnisoara!Am vazut foarte bine ce faci!
   -Imi pare tare rau,nu se va...
   -...mai repeta?continua fraza,incruntandu-se.Nu prea cred.Afara.
   -Va rog,promit c-am sa fiu cuminte!
   -Afara!Si nu ma face sa repet.
   -Da,doamna,am spus,luandu-mi ghiozdanul si ridicandu-ma de la locul meu.
   -Si spune-i mamei tale ca vreau sa-i vorbesc,mai spuse,in timp ce ieseam.
   -Da,doamna.Am inchis usa si-am iesit afara.La naiba cu profa asta!
   Dupa cateva minute in care-am zabovit in curtea scolii,m-am decis sa plec acasa.
   -Ce s-a intamplat,scumpo?ma intreba mama cand am intrat in bucatarie.
   -Profa Mery s-a intamplat!m-am plans,luandu-mi o coca-cola din frigider.
   -Din nou?
   -Din nou.Si vrea sa vorbeasca cu tine.M-am asezat pe-un scaun,si-am luat o gura din ea.
   -Of,of,of,ce ne facem noi cu tine...
   -Nu stiu.
   -Asa devreme de la scoala?se interesa si tata facandu-si aparitia.
   -Profesoara Mery,ii spuse mama,stergandu-si mainile ude pe-un prosop si inchizand ghiuveta.
   -Din nou?!facu tata,dandu-i un sarut,apoi luand-o spre frigider,si ciufulindu-mi mie parul in drum spre el.
   -Tata,imi strici cuafura!m-am smiorcait,aranjandu-mi buclele roscate.
   -Vai,scumpo!N-am vrut!Isi lua o bere,apoi se aseza langa mine.
   I-am scos limba,iar el m-a ciufulit din nou.
   -Mama!
   -Jeremy,lasa fata!il avertiza mama,tragandu-i o palma peste cap.
   -Auch!
   -Asa-ti trebuie daca te ei de cuafura unei fete.Nu-i asa,scumpo?
   -Da!
   -Aha!Deci complotati impotriva mea!facu el,ridicandu-se si imbratisand-o pe sotia lui pe la spate.Infractoarea Bonnie Bennett este prinsa!O saruta pe gat,apoi ranji.Si pedepsita.
   Eu am inceput sa rad,iar mama la fel,urmandu-ne desigur,si tata.


        Damon


   M-am plictisit de tot si de toate.Nu mai chef de nimic.
   Am intrat cu masina in vechiul Mistyc Falls,si o mie de amintiri mi-au revenit in minte.
   -La dracu' cu Elena!La dracu' cu Stefan!La dracu' cu viata!
   Nici nu stiu de ce m-am intors.Au trecut atatia ani...Ani in care n-am facut decat sa-mi inec amarul in bautura si sange.In afara de ani in care am calatorit cu cei doi frati Mikaelson.In afara de aia.Ca-n rest...Dupa ce-am aflat ca Elena s-a maritat cu frate-miu,si c-a si acceptat s-o transforme...Voiam sa-mi scot inelul,si sa las soarele sa-si faca treaba.Sa ma prajeasca odata pentru totdeauna.Dar n-am facut-o.Ci in schimb am plecat in Romania,si m-am mutat din oras in oras,in timp ce ma afundam si mai mult in bautura si crime.Nu-mi mai pasa de nimic.Ba chiar am fost inchis odata,c-am ucis o fata intr-o camera de hotel - ce sa fac daca-mi fusese lene sa curat sangele si sa scap de cadavru.Femeia de serviciu i-a spus receptionerului,iar el a sunat la politie.Si m-au arestat.
   Nu m-am opus deloc.I-am lasat sa ma ea.Eram curios sa vad cum era sa fi inchis.Da' dupa vreo trei zile m-am facut disparut de-acolo.Si din oras.Iar dupa patru saptamani am plecat si din tara.Incepuse sa apara afise cu mine,sa-mi dea chipul si la stiri...asa c-am venit spre Mistyc Falls.Da' de ce tocmai aici,nu stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu