Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 16 octombrie 2012

Smiley


Andrei Tiberiu Maria

   S-a născut la 27 iulie 1983, în Piteşti, iar la vârsta de 10 ani plăcerea sa de a asculta muzică s-a transformat în pasiunea de a cânta. În anul 2001 a devenit membru al trupei Simplu, iar în 2007 şi-a lansat primul album solo, „În lipsa mea”, din care cinci single-uri au ocupat primele poziţii ale topurilor muzicale: „În lipsa mea”, „Preocupat cu gura ta”, „Am bani de dat”, „Un pas înainte” şi „Designed to love you”. În anul 2010 a lansat cel de-al doilea album solo, „Plec pe Marte”, din care a promovat trei single-uri, tot de succes: „Plec pe Marte”, „Love is for free” şi „Dream girl”. Fiind un tip vesel, sociabil şi talentat, producătorii de film din Media Pro l-au distribuit în rolul lui Sebastian Novinski (Seba) din serialul „Cu un pas înainte”, difuzat la Pro TV în 2007. Pe platourile de filmare s-a înfiripat frumoasa poveste de dragoste dintre el şi Laura Cosoi. A urmat „Un film simplu”, în anul 2008, în care şi-a interpretat propriul rol. Cea mai recentă peliculă în care poate fi văzut Smiley este „Naşa”, în rolul de preot. Anul acesta a prezentat la Pro TV, împreună cu Pavel Bartoş, show-ul „Românii au talent”, ce va începe cu un nou sezon şi în această toamnă. Tot din luna semtembrie l-ati putut vedea si-l veti vedea in continuare şi în calitate de membru al juriului „Vocea României”. Pe lângă sarcina de a-i tria pe concurenţi, Smiley va trebui şi să-i antreneze pe cei selectaţi în echipa sa.

   Interviu:

- De la cine ai moştenit talentul de a cânta?- Pasiunea pentru muzică am moştenit-o de la părinţii mei şi mi-am dezvoltat-o pe parcurs.

- Cu ce lucruri ai reuşit să creşti pulsul părinţilor tăi?- Lucruri pe care le fac copiii când sunt mici, doar că eu eram extrem. La 1 an şi ceva mi-am spart arcada pentru că escaladam mobila şi m-am lovit de un colţ.

- Care a fost cea mai mare provocare profesională de până acum?- Al doilea album solo al meu, „Plec pe Marte”. Pe primul l-am produs împreună cu Marius Moga, dar cel de-al doilea a reprezentat munca mea pe cont propriu, alături de băieţii de la Hahaha Production. A fost prima mare provocare, pentru că sunt convins că vor urma şi altele.

- Cele mai mari realizări ale tale?- Sunt un om echilibrat, nu fac excese, am familia alături, lucrez cu prieteni, fac ceea ce îmi place. Cred că astea sunt, într-adevăr, nişte realizări.

25-12-4- Ai început cu muzica, ai avut tangenţe serioase cu actoria, iar de ceva vreme eşti ancorat în peisajul tv. Dacă ai face un clasament, care ar fi procentajul pentru cele trei pasiuni în viaţa ta?- Muzica reprezintă 90% din viaţa mea. Cu ea am început şi ea m-a adus unde sunt acum. Actoria şi televiziunea sunt şi ele importante şi încerc tot timpul să-mi fac treaba cât mai bine, în toate proiectele în care sunt implicat.

- Ce alte pasiuni mai ai?- Îmi place să călătoresc, să descopăr locuri şi oameni, îmi place să găsesc şi să şlefuiesc talente. Oamenii sunt pasiunea mea cea mai mare.

- Povesteşte-mi câteva dintre situaţiile comice prin care ai trecut de-a lungul carierei atât în concerte şi turnee, cât şi la filmări.- Există multe momente amuzante, situaţii comice ce se petrec pe scenă sau în spatele ei. Puţini sunt însă cei care mă întreabă câtă muncă este în spatele a ceea ce fac, câte ore de nesomn, de drumuri şi de efort.

- Există vreun lucru pe care-l făceai înainte de a ajunge la acest nivel de popularitate şi de care ţi-e dor?- Mi-e dor să mă duc la mare în România şi să stau la plajă.

- Cât de des ajungi să-ţi vezi părinţii şi prietenii din Piteşti?- Aproape săptămânal, dar depinde de cât de încărcat este programul meu. Pentru părinţi şi pentru prieteni încerc întotdeauna să-mi fac timp, pentru că ei sunt cei mai importanţi oameni din viaţa mea.

- Care dintre piesele tale este cea mai specială pentru tine?- „I’m going home” („Mă duc acasă”), o piesă ce subliniază lucrurile importante din viaţa mea.

- Te-ai gândit vreodată să pleci din România? În ce ţară ţi-ar fi plăcut să trăieşti?- Îmi place să trăiesc în România, pentru că lucrurile importante pentru mine sunt aici. M-aş muta în orice altă ţară dacă aş avea cu mine oamenii pe care îi iubesc.

- Care a fost cel mai dificil moment din viaţa ta?- Dificile mi se par momentele în care ai probleme de sănătate sau pierzi oameni dragi, dar, din fericire, la mine nu este cazul.

- Ce nu se ştie despre tine?- Piesele mele vorbesc, în general, despre mine, despre viaţa mea şi despre felul în care văd eu lucrurile. Aşa că, ce nu am spus până acum, o voi face în viitoarele albume. Oamenii care îmi ascultă muzica mă cunosc foarte bine.

- Care sunt lucrurile care te bucură cel mai mult?- În general, dragostea mă bucură cel mai mult. Timpul liber petrecut alături de iubita mea. După cum spunea cineva, cele mai scumpe lucruri din lume sunt gratis. Am învăţat că cele mai mari bucurii vin atunci când le poţi împărtăşi cu prietenii. Degeaba realizezi nişte lucruri dacă nu ai cu cine să te bucuri de ele.






Videoclipuri







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu