Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 13 octombrie 2012

Noi doi si trecutul



   Clipa de clipa te privesc,
   Secunda de secunda te doresc.
   Minut de minut te iubesc,
   Noapte de noapte te visez.

   Sub clar de luna impreuna,
   Sa ne iubim timp de-o luna.
   Si cum ne-am indragostit,
   Asa ne-am si despartit.

    Precum doua flori foarte rare,
    Ne-am gasit si ne-am ratacit in zare.
    Si de acum pana om muri,
    Poate ne-om mai regasi. 

    Clipe de vis am trait,
    Si dupa tine m-am topit.
    Si-n ale tale soapte de amor,
    Ma pierdeam si simteam ca mor.

    Ca intr-un abis de fericire,
    Ne lasam purtati in nestire.
    Simtind dogoarea pasiunii,
    Si menirea implinirii.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu