Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 30 septembrie 2012

Un mic anunt:)


    Hello dragilor!


   Am venit sa va anunt c-am postat ceva - dupa o mie de ani - pe blogul meu,unde sunt ''Damon''.

 Gasiti aici: http://inmymindisjustblood.blogspot.ro/2012/09/damon-salvatore-s-intooooors.html

   Stiu ca n-am mai postat de foooarte mult timp,da' parca nu-mi venea inspiratie,da' acum va promit ca ''Damon va va scrie mai des''.
    Iar pentru cei care nu-l stiti,sper sa-l cititi si sa va placa:X:):*

            

2 comentarii:

  1. TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU /Damon ?!!!???????????
    Credeam ca a plecat pe Marte. Deci tuuuuuuu esti el?? Mama ce soc.Da e super misto!!!
    Maria suntem intre prieteni i-a EL e langa tine si tu fata buna il acoperi spunind ca scri TU,nu?
    Am dreptate,stiu ca am.
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))=))
      Ma bucur ca-ti place!:X

      Poate,cine stie...:))


      Love you:*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere