Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 11 septembrie 2012

Prada de groazzza!

Hai sa va povestesc ce mi sa intamplat marti , totul a inceput duminica seara cand mi-am facut bagajul sa plec a doua zi la bunicamea la tara, era vreo 12 dintr-o data mi sa inchis PC-ul eee am zis ca e pana de curent sau ceva nam bagat in seama , si ma duc sa iau o lanterna dintr-o data aud niste pasi in spatele meu , ma opresc dar pasii continua si dintr-o data aud pe cineva cum ma striga ,nu mam speriat. Am luat lanterna si am continuat sa-mi fac bagajul . A doua zi totul normal am plecat la tara , am ajuns cu bine. Ajuns acolo de cateva ore bunicamea ma trimite sa iau ceva de la magazin ( pe langa casa bunicii mele mai sunt 2 case parasite tot timpul mi sa parut ceva ciudat la ele) plec imediat si cand trec pe langa una dintre case si iar imi aud numele atunci intorc capul din instinct spre geamul casei si vad o umbra care ma privea. La faza asta mam cam speriat dar mi-am continuat drumul altceva nimic special in acea zi. A doua zi de dimineata stateam si ascultam muzica atunci vine bunicamea si ma ia sa facem curat intruna din case (casa parasita a fratelui ei) . Ajung acolo intre timp mi-am pus camera video la incarcat pt ca mai tarziu sa filmez cate ceva , ajung acolo totul in casa era ravasit , in fine am aranjat impreuna cu bunicamea am maturat si am plecat inapoi acasa . Dupa vreo ora am iesit afara sa mai stau la aer si statem pe o scara de pe care vedeam fix geamurile acelei case in care facusem curat. Din senin incepe sa ploaie si uitandu-ma pe geamurile acelei case vad din nou acea umbra care parca ma privea , imi iau camera ( bateria era full) o iau pe bunicamea de mana ,cu cheile de la casa si mam dus sa vad ce era acolo . Cum am intrat pe poarta sa simtit un aer mai rece, usa sa deschis cam greu si cand mam uitat in casa totul era ravasit . Dar facusem curatenie mai devreme eram uimit atunci iau camera sa filmez o deschid si cand apas Record bateria sa descarcat in mai putin de 3 sec , si cand am luat-o era full. Tot in acea zi am plecat hotarat sa ma intorc la vara sa vad ce se mai intampla :jester:

   Sursa:  http://www.roportal.ro/discutii/topic/72402-povesti-de-groaza/page__st__890

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu