Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 18 septembrie 2012

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 9


  Am deschis ochii cu zambetul pe buze,si i-am lasat lu' Caroline un sarut pe umar.Aceasta a mormat ceva,apoi s-a adancit din nou in somn.
  -In sfarsit esti a mea...Totul parea atat de ireal...dar era adevarat.Ea era a mea.Caroline era a mea!
  M-am ridicat usor,sa n-o trezesc,si-am intrat la dus.
  Azi trebuie sa dau neaparat o petrecere!Am atatea motive sa sarbatoresc...!Sunt in viata,fratii mei m-au iertat,iar Caroline este a mea!
  Mi-am infasurat un prosop in jurul taliei,si-am iesit din baie,ducandu-ma spre sifonier.
  Ia sa vedem cum sa ma imbrac...Cred c-o sa-mi iau niste blugi negri si-o camasa tot neagra...Stati asa!Ce-i cu negrul asta?Ma transform cumva in Damon si eu nu stiu?...Ca veni vorba de el...Trebuie sa-l sun si sa-l invit la party.Da' va veni?Ei bine...Raspunsul asta nu-l stie nici Dracu'!De fapt cred ca-l stie.In fine!
  Pana la urma m-am imbracat in hainele alese,si-am coborat in sufragerie,unde am dat doar de Rebekah,care discuta foarte aprins cu bunica Silvia.
  -Saru'mana bunico!Neata' Rebe.
  -Buna dimineata,dragule,imi zambi bunica.
  -Neata' Nik!Si app,ce-i cu asta?
  -Cu ce?
  -Cu Rebe.
  -Asa te alintam eu,nu-ti mai amintesti?
  -Ba da,normal,doar ca...
  -Ca ce?
  -Nu mi-ai mai zis de mult asa.
  -Uite ca-ti zic acu'.Am ciufulit-o,apoi am continuat:Ceilalti?
  -Elijah a iesit la o plimbare,iar Kol si Derek dorm,imi raspunse sora-mea.Caroline?
  -Doarme.Am luat-o inapoi spre scari.Ma duc sa-i trezesc pe somnorosii lu' peste,vorbaraie placuta in continuare!
  -Bafta!rase Rebekah,fiind urmata si de bunica.
  -Imi va trebui,nu gluma!am spus,razand si eu.
  Prima oara m-am indreptat spre camera lui Kol.
  Era pe spate,cu bratele pe langa cap,iar un picior il avea putin indoit.Iar calare pe el,era o bruneta tinerica - cam de vreo saptispe ani - si amandoi aveau cearceaful pana la talie,si desigur,fiind amandoi goi.
  Kol,Kol,Kol...Ce ma fac eu cu tine?
  Am inaintat spre pat,si l-am tras pe frate-meu din pat.
  -Baaaaai!incepu,trezindu-se pe jos.Ce dracu' te-a apucat?!In puii mei,nu vezi ca dormeam?!
  -Scuze,frate,da-i ora de trezire,asa ca trimite-o pe domnisoara acasa,si imbracate mai repejor.
  -Ce naiba?se trezi si gagica sa intrebe,tragandu-si cearceaful peste sani.
  -Taci fa,si tu!Kol se ridica,si-si trase boxerii pe el.
  -Fractu nu stie sa bata la usa?intreba iritata.
  -Nu,nu stie!E dobitoc!Iar tu iati boarfele si cara-te.
  -Poftim?!Se pare ca nu-i convine deloc...
  -Ce-ai auzit.Ce,esti surda?
  -Kol,ce dracu' e cu tine?De ce-mi vorbesti asa?
  -Eu iti vorbesc cum ma doare pe mine undeva sa-ti vorbesc,asa ca nu mai trancani atata,si tuleste-o d-aici.Ne-am placut,ne-am tras-o,gata.Treci mai departe.Isi lua si pantalonii,si iesii din camera.Daca ma cauti,sunt la bucatarie,beau o bere.
  -Te las sa te imbraci,i-am spus fetei,luand-o spre Derek.
  Era pe burta,intins pe orizontala,iar roscata era peste el.Frate,ce-au toate cu suitul!Si ma refer doar la muierile care si le trage domnii Magnet-de-gagici.Pe toate le gasesc la fel!
  -Trezirea,gagicarule!i-am spus - mai mult tipand - in timp ce-l trageam de brate.
  -Baga-mi-as...!incepu si asta,cand fata lui facu cunostiinta cu podeaua.KLAUS!!!!!
  Zbieratura lui a trezit-o si pe cucerirea lui,care cand m-a vazut,s-a infasurat in cearceaf - am uitat sa zic ca astia doi nici macar nu erau inveliti!
  -Aici sunt,nu-i nevoie sa urli ca apucatul.
  -Daca pun mana pe tine,te omor!S-a ridicat,cautandu-si boxerii sau pantalonii cu privirea - am presupus - moment in care am profitat de neatentia lui,si am luat-o la goana.
  -Sa crezi tu ca scapi de mine!l-am auzit strigand.
  Am intrat direct in sufragerie,dand peste un Kol cu-n pahar de bere in mana,stand relaxat,la bustul gol,pe-un fotoliu,si cu picioarele pe masa mea de sticla!
  -Kooool!
  -Au!Ce-i,domne?Ce tot urli asa?Un'te crezi?Pe maidan?
  -Da' tie nu ti-e rusine?
  -Si ma rog,de ce sa-mi fie rusine?
  -In primul rand:Nu esti la mare,ca sa stai pe jumatate dezbracat!Iar in al doilea:Cand vei avea masa ta,atunci sa stau cocotat cu cracii pe ea!
  -Domneeeeeee,eu cred ca ti-ai sucit vreun neuron,ceva.
  -Ce tot indrugi acolo?
  -Te-am prins!exclama Derek multumit,prizandu-mi mainile la spate,si lipindu-ma cu fata de perete.
  -Copii,ce tot faceti voi?ne intreba bunica,uitandu-se la noi putin amuzata.Sunte-ti mai ceva ca copilasii de doi ani...!
  -Tantalaul asta,incepu Derek dandu-mi drumul,apoi tragandu-mi o palma peste ceafa,m-a dat jos din pat!
  -Si pe mine!se baga si Kol.Iar acu' cateva secunde a tot indrugat chestii pe care eu nu le-am priceput deloc.
  -Ce-i cu zarva asta?se auzii vocea lu' Caroline,si-am vazut-o coborand scarile.
  -Gradinita de copii,rase Rebekah,si chiar in clipa aia,se facura vazute si fetele baietilor.
  -Sa nu mai indraznesti sa ma suni!ii spuse bruneta lu' Kol.
  -D-aia nu mai pot eu...
  -Nici tu!continua si rocata.
  -Da' eu ce facusi?!se revolta Derek.
  -Esti frate cu asta!Si arata spre Kol.
  -Si ce-i cu asta?
  -A suparat-o pe sora-mea!
  -Ai la naiba!spuera Kol si Derek de-odata,tragandu-si cate-o palma in cap.Surori!
  -Da!Aveti vreo problema?urlara amandoua.
  -Miscati-va fundurile alea bombate si sexy din casa noastra!incheiara,scotandu-si coltii.Iar fetele o luara la fuga.
  -Baieti!ii mustra bunica.Nu-i frumos!
  -Scuze,bunico!Chiar au ceva cu vorbitul in acelasi timp.
  -Fi-ti mai draguti,nu magari.
  -S-a inteles,capitane!Si-o salutara c-an armata.
  -Iar cat despre tine,Klaus...Nu-i deloc frumos sa-i trezesti dandu-i jos din pat.
  -Da,stiu...
  -Tu cum te-ai simti-i daca ti-ar face cineva asta?Dar voi doi?Daca ati fii in locul lor?
  -NASOL!am strigat toti.Rau de tooooot!
  -Deci la ce concluzie ati ajuns?
  -Multumesc Doamne ca nu sunt in locul lor!Eu m-am gandit la ei doi,iar dansii la muieri.
  -Of Doamne...Parca ati fii niste copii mici...,spuse bunica clatinand din cap.
  -Uneori am impresia ca sunt singura care s-a maturizat,i-a marturisit Rebekah,da' eu nu i-am mai dat atentie si am luat-o pe Caroline in stilul mieresei,bagand viteza spre camera,si arucand-o in pat.
  -Klaus!
  -Marrrr!
  -Catel rau!
  -Marrr!Catelul asta are chef de joaca.Mi-am dat camasa jos,urmata de pantaloni,si-am sarit pe ea.

                              Dupa-amiaza la casa Michaelson

  -Eram pe canapea,lungit,si incercand sa dau de Stefan sau de Damon,care nici unul nu raspundea.
  -Fir-ar sa fie,da' ce tot fac?!
  -Ce-i iubire?
  -Ii tot sunt pe fratii Salvatore,da' nu raspunde nici unul.
  -Pai de ce ii cauti?
  -Vreau sa dau o petrecere,si sa invit pe toata lumea.
  -Petrecereeeeeee!striga,sarind in sus.
  -Petrecere,cum,ce,cum?Isi facura aparitia si fratii mei gagicari.
  -De cand va intereseaza pe voi party-urile?
  -De cand ne-am nascut,fratioare!spuse Derek,tragandu-l pe Kol intr-un dans prostesc.
  -Luati-va o camera,amorezatilor,se auzi si vocea Rebekaha.
  -Iar tu mai uita-te in oglinda,ca arati precum o Barbie ambulanta.
  -O sa ma prefac ca n-am auzit asta.
  -Iar noi o sa ne prefacem ca tu nu esti aici,se baga si Kol.
  -Oare ce-am facut sa merit asemenea frati...
  -Hai gata cu cearta!interveni si Elijah.Asta cand naiba a mai aparut?In fine...
  -Eu renunt!am spus,lasandu-ma batand si arucand telefonul in perete.
  -Ho,care-i treaba?Unde-i razboiul?Derek ma impinse mai pe mijloc,si se aseza in dreapta mea.
  -Da,unde-i?Cine te-a facut sa spui cele doua cuvinte,ca-l caftim!ii tinu isonul si Kol,punandu-se in stanga mea.
  -Fratii salvatori nu raspund,iar eu vreau sa vina toooooata lumea la petrecerea mea.
  -Salvatorii lu' papuc!
  -Ca bine zici fratioare!fu de acord si Derek.Da' cine's salvatorii astia?continua.
  -Vino,ca-ti povestesc eu,ii spuse Kol ridicandu-se si luand-o spre iesire,fiind urmat si de fratele lui geaman intre-ale femeilor.
  -Hai lasa,ca pana la urma vei da de ei,ma linisti Caroline suindu-se in poala mea si sarutandu-ma.
 


  Kol ii povesti tot ce era de stiut despre Stefan si Damon,fratelui lui.Despre Katerina,despre ura lor,despre Elena...despre tot!
  -Cred ca am un plan de-ai aduce la petrecere!Derek zambea malefic,si-si freca palmele.
  -Care,care?Kol al nostru pe de alta parte,era extrem de curios.
  -Muhaaahahaaaa!Sunt atat de diabolic!
  -Nu ma mai tine in suspans,ca devin si eu diabolic!
  -Ho,ho!
  -Nu's vaca.
  -Stiu,vacoiule,rase Derek.
  -Buna asta!Da' acu' zii!
  -Fii atent!
  -Sunt!
  -Daca domnii Salvatore fac orice pentru pretioasa lor Elena,chiar ea ni va aduce.
  -Cum vine asta?
  -O rapim,fraiere!
  -Aaaaaaaaaaaaaa!Si nu sunt fraier!
  -Cum zici tu,fraiere!
  -Derek Michaelson,tine-ti gura!
  -Ca de nu ce?
  -Ca de nu...Si-i trase un pumn in stomac.Asta.
  -Deci vrei sa jucam dur,nu?
  -Poate...
  Derek ii trase un picior in spate,iar Kol se ridica si-l arunca in perete.Acesta veni in viteza spre el,intrand amandoi intr-un copac si rupandu-l.
  -Asta da distractie!Kol isi scutura hainele,inca razand pe seama celor intamplate.
  -Bine zis!Acum hai sa ne punem pe treaba.
  -Oh,da!Pregateste-te Elena,vin rapitorii!Muhahahaaa!
  -Asta-i a mea!
  -Ie-te scart!
  Si continuara sa se certe ca niste copii si sa se ciondaneasca.       

3 comentarii:

  1. Muhaaahahaaaa!Sunt atat de diabolica!

    Asta e replica ta cand te opresti in mijocul actiuni
    Iti place sa chinui lumea,NU ????
    Astept continuarea :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))Da,imi place=))
      Ma apuc chiar acu' de ea,da' de postat nu stiu sigur.


      Love you:*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Sa stii ca ma mananca=))
    Si ma bucur ca ti-a placut!

    Love you to sis:X:X:X


    Miss Salvatore~One Crazy Girl

    RăspundețiȘtergere