Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


luni, 16 iulie 2012

O iubire imposibila 2~Capitolul 1~I~


                                   O iubire imposibila 2~Capitolul 1:Povestea continua I

            Lucifer

  Daca ei isi imagineaza c-au reusit sa ma distruga pe mine, marele Lucifer,se inseala amarnic!Tot ce-au reusit a fost sa ma enerveze,trimitandu-ma inapoi in Iad.E adevarat c-a trebuit sa astept 100 de ani pentru a ma putea reintoarce pe Pamant,dar pentru cineva ca mine,asteptarea nu-i atat de rea.E o nimica toata.
  Am asteptat ca cerul Iadului sa sangereze,iar portalul dintre lumii sa dispara,permitandu-mi sa pasesc pe Pamant.

           Damian

  Mi-am trecut mana prin parul ud,indreptandu-mi privirea spre sotia mea iubita,Annelis.Purta o camasuta de noapte de cularea liliacului,ce i se unduia perfect pe corp,iar parul il avea ciufulit.Dormea precum un prunc.
  Un zambet mi-a aparut pe buze,si m-am dus spre pat,asezandu-ma usor pe margine.I-am mangait parul si i-am lasat un sarut usor pe obraz.
  -Dami...,mormai ea,deschizandu-si ochisorii verzi.
  -Da,eu sunt,pisicuto.Am apucat-o de brat,si am tras-o,astfel ridicand-o in sezut,dupa care mi-am pus palmele pe umerii ei,si mi-am apropiat buzele de-ale ei,sarutand-o tandru,apoi din ce in ce mai pasional.Ea raspuzandu-mi la sarut,desigur.
      
            Katherine

  -Nu,nu,si nu!M-am ridicat de la masa si m-am dus spre dormitor.
  -Da' de ce?se planse Stefan.Hai Kathy!
  -Ti-am zis ca nu voi renunta la viata mea de actrita pentru a merge cu tine in Dimensiunea Neagra!
  -Dar Kathy...
  -Nici un dar!M-am oprit in pragul usii si m-am intors spre el.De ce nu poti accepta ca Damon e mort?Lasa-l acolo unde e.
  -N-o pot face.Nu cand inca exista o seanta de-al readuce inapoi.
  -Dar Stefan...El acuma este impreuna cu Anna.Amandoi si-au gasit linistea.Lasa-i.
  -Nu!
  -A trecuit 100 de ani de moartea lor!Nu-ti dai seama?!
  -Nu-mi pasa.Iar daca as fi aflat mai devreme de Piatra Renasterii,fii sigura ca nu mai eram aici.
  -Stii ceva...Fa ce vrei.Nu-mi pasa.Du-te in idotenia aia de dimensiune si cauta-ti piatra.Da' nu te astepta ca eu sa fac acelasi lucru.Daca te duci,o faci singur.
  -Fie!Trecu pe langa mine,si incepu sa-si faca bagajul.Daca nu vrei sa vii,nu veni!N-am nevoie de tine.Isi inchise valiza si iesii.Adio Katherine!
  -Adio dobitocule!
  La naiba!
  Mi-am sters nervoasa lacrimile ce-si facura aparitia pe obrajii mei,si am trantit usa dormitorului,bagandu-ma in pat si izbucnind in plans.   

            Victoria

  Au trecut 100 de ani de la moartea ficei mele si inca nu m-am putut resemna.100!
  -Victoria...Mana lui Angelus mi-a atins obrazul si m-am tras si mai aproape de el.Aveam nevoie de el.De el si de iubirea lui.
  -Stiu ca doare,dar gandeste-te ca ea este fericita acuma.Fericita si impacata.
  -Stiu...Stiu asta,doar...
  -Ai fi vrut sa fie altfel.
  -Da...
  Buzele lui le cauta pe ale mele,iar cand le gasira,se unira intr-un sarut dulce si plin de dragoste.
  El era singurul care ma mai tinea in viata.Singurul care mai dadea sens vietii mele.

               Lorelai

  Eram in living,asteptandu-le pe Deea,Mara si Laura,cand s-a intamplat.
  Ochii au inceput sa ma doara,iar totul sa se intunece.Simteam ca plutesc in nestire.Fara o anumita tinta si singura.
  Cand l-am vazut.Era el.
  ''Ingenuchiati in fata mea,muritori!''a spus,si intrega omenire s-a infricosat la auzul vocii lui.Ingenuchiati,caci esu sunt Lucifer,Stapanul vostru!''
  Lumina a revenit si la fel si eu.Eram inapoi in living.
  -Hei fato!ma saluta Mara,coborand scarile,da' cand imi observa teama de pe chip,grabi pasul,strigandu-le si pe Deea si Laura.     

6 comentarii:

  1. wow...asta e singurul cuvant care imi vine acum in cap!!!abia astept continuarea...presimt o poveste buna!!!;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb....dar eu cred ca se potrivea mai bine Piatra renasterii , decat piatra renascatoare...parerea mea....in rest superb...exact cum ma asteptam...
    Vreau nextul rapid...
    Love you :*:(*
    Xoxo
    ~Bebexutza....your damn fucking biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...ai dreptate.Voi schimba imediat:)
      Si ma bucur ca-ti place!

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your damn fucking little sister

      Ștergere
  3. Ok, e super! Debia astept sa vad ce se intampla in continuaree!!!

    RăspundețiȘtergere