Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 22 iulie 2012

Leapsa

Imagine

       1 Posteaza imaginea Liebster Blog Award
- Gata!:)

        Spune 11 lucruri despre tine.
Sa vedem...
- Am 16 ani.
- Imi place sa ascult muzica in orice moment al zilei.
- Imi place sa citesc.
- Imi place sa scriu.
- Sunt super innebunita dupa Damon Salvatore! [nu c-ar fi ceva nou:))]
- Imi iubesc varu' mai mic ca pe fratiorul meu.
- Sunt foarte incapatanata.
- Iubesc sa dansez.
- Cand eram mai mica imi placea mult Antonio Banderas.
- Uneori am impresia ca seman foarte mult cu Klaus Michaelson,fiindca sunt momente cand ma simt singura si ma enervez repede.
- Imi iubesc foarte mult prietenele care mi le-am facut de cand am blogul:)

         3 Raspunde la intrebarile de cel care te-a nominalizat si formeaza un nou set de intrebari pentru cei care ii nominalizezi.

1. Mancarea preferata?
- Branza cu rosii
2. Ce zodie esti?
- Varsator
3. Cel mai curajos lucru pe care l-ai facut vreodata?
- Cand era sa ma inec cu apa. Am fost curajosa,fiindca am incercat sa supravietuiesc. Desi as fi vrut sa ma lupt si cu moartea:)) - doar glumesc,ca sincer...Nici nu vreau s-o vad vreodata in viata vieturilor mele!
4. Preferi vacantele la mare sau la munte?
- Sincer la mare,da' din pacate n-am mai fost de acum multi ani.Cam pe gand eram la gradi.
5. In momentul asta care e lucrul care ti-l doresti cel mai mult?
- Sa dau de Damon Salvatore si sa nu ma manance:))
6. Ce gen de carti preferi?
-Dragoste,aventura si supranatural
7. Cum ai reactiona daca ai da de cantaretul tau preferat?
- Doar atat pot sa va spun:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Alex Velea!E belea! =))
8. Ai vreun talent inafara de scris?
- Sa dansez
9. Cand preferi sa scrii?
- Cand imi vine inspiratia
10. Melodia preferata?
- Minim doi,a lu' Alex Velea
11. Cum arata pentru tine o zi frumoasa?
- O zi in care tot ce trebuie sa fac e sa fac ce vreau,fara sa-i aud gura lu' maica-mea. Eu,var-miu,calculatorul si ispiratia.

      Intrebari adresate:
1. Care e actorul tau preferat?
2. Ce-ti place tie sa faci cel mai mult?
3. Daca ai avea puterea suprema pentru o zi,ce-ai face?
4. Ce melodii iti plac cel mai mult?
5. Cartea care-ti place cel mai mult?
6. Daca ai naufragia pe o insula pustie,de cine ai vrea sa dai?
7. Mancare preferata?
8. Ce apreciezi cel mai mult la o prietena?
9. Ce urasti cel mai mult la o prietena?
10. Ai vrea sa joci in The Vampire Diaries?
11. Unde ti-ai dori sa ajungi cel mai mult? 
        
         4 Nominalizeaza 11 persoane(+ like) care sa realizeze acest tag.

         5 Mergi la pagina lor si anunta-i.
- Imediat.

         6  Nu da tag-ul inapoi.
- OK.


      In primul rand as vrea sa-i multumesc Adiananei pentru leapsa,si sa zic:Ieeeeeei!Prima mea leapsa!       

2 comentarii:

  1. eu am completat deja leapsa asa ca nu te superi daca iti raspund aici la intrebari:D
    1.ACTOR PREFERAT?nu am unul exact:Joseph Morgan(i love Klaus:X:X:X...si are o voce asa sexy:));)) ),Ian Somerhalder si poate Robert Pattison.
    2.Daca dormitul si lenevitul ar fi sporturi in adevaratul sens al cuvantului as lua aurul:))Pai imi place cititul,dansul,visatul cu ochii deschisi;)
    3.Cred ca telekinezia ar fi destul de tare!uneori vine la pachet cu telepatia:X doi la pret de unu:))
    4.Nu am o melodie preferata!
    5.Sunt multe..dar totusi ca sa dau un raspuns voi zice:"Academia Vampirilor"
    6.cu un vampir dragutz:X:X:X
    7.spaghette!!!!
    8.sinceritatea,optimismul,simtul umorului
    9.falsitatea
    10.e intrebare retorica???:)) logik ca da!!!si in twilight si in academia vampirilor(dak mai apare vreodata)
    11.peste tot!as vrea sa vizitez cat mai mult posibil:D

    multumesc frumos ca m-ai nominalizat!!!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce,si-ti multumesc ca mi-ai raspuns la intrebari:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere