Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 5 mai 2012

Poze ~ mine ~ facute

         Salutari lume!V-am adus ''prada'' de azi.

Am prins-o din nou pe pisi draguta,relaxandu-se:X


Cerul printre crengi.


Mi-a placut mult norul asta.Parc-ar semana cu ceva,dar nu-mi prea dau seama cu ce...


Printre zmeurica,care inaca nu-i facuta.C-o priveliste spre vita de vie,si cer.


Aici e un paienjen.Imi plac,dar nu-i suport pe mine.


Niste desene facute de mine printr-a 8.





Iar acest desen l-am facut printr-a 7.Si va spun sincer ca daca ma pune-ti sa-l desenez din nou,nu-mi va iesii.De ce,nu stiu.Adica...atunci o desenasem in timp ce ma uitam la Cenusareasa dupa pungile acelea cu printese.Iar cand am incercat a doua oara,nu mi-a mai iesit la fel.

3 comentarii:

  1. Sunt foarte dragute ... Imi facusi pofta de zmeura care nu s a facut...:*:*:*:*:*
    Te iubesc
    robii

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragutze...
    Faine desene....
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere