Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 5 mai 2012

Chesti scrise de mine printr-a 8



             Salutari din nou!

    Am gazit niste chesti scrise de mine,printr-un caiet de-a 8,si mi-am zis sa le pun si pe blog.De ce,nu stiu.Poate pentru ca suna bine.


     @Dragostea e o raza de soare ce-ti incalzeste pielea catifelata.

     @Dragostea te calauzeste pe aripile fericirii.

      @Ura ce-ti cuprinde sufletul,te distruge clipa cu clipa.

      @Viata ce n-o traiesti,e o viata fara soare.

      @Petalele de trandafir iti cad usor pe ploapele inchise de atatia ani.

 

4 comentarii:

  1. Suna bine... Se vede ca aveai talent de mica.... ce mare ai crescut de atunci!:(uite cum cresc copii!:))):*:*:*:*
    Te iubesc
    robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Esti o scumpa:X
      :))

      Love you too my darling:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Superbe...
    Damon e o raza de soare ce-ti incalzeste pieea catifelata
    Damon te calauzeste pe culmile fericirii
    Love you
    Xoxo
    ~bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Cat imi plac:X Oh,Damon!:X

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere