Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 24 aprilie 2012

Poze~Replici~Inventii de-ale mele

   Imi cer scuze pentru lipsa,dar...chiar n-am mai avut nici o idee de ce sa postez...plus ca a inceput si scoala...Oricum...ascultam muzica si ma plictiseam,asa ca m-am gandit sa caut niste poze din The Vampire Diaries,si sa creez niste replici pe ele.Prima data voiam sa scriu pe poza,dar...la unele parca-mi vine sa scriu mai multe replici,asa c-am renuntat la ideea asta.

      Acu' sa ma apuc de treaba,iar voi de citit.:*:*:*:*:*:*

                                     Ghici cine s-a intors....                                  


Ahhh...este atat de hot!Marita-te cu mine,Kol!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Serios Damon?Asta-i tot ce poti?Pana si o fata loveste mai bine ca tine!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


                             Damon: Zbori pasaricaaaa!
                             Kol: Ajutooooor!Cad de la balcoooooon!Si-am sa moooor!Damon,esti atat de mooooort!        

                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                     Kol: In genunchi!
                     Damon: Da,sa traiti,capitane!
                     Elena: Damon,ce faci?Ridica-te?
                     Kol: Ma astept sa faci si tu acelasi lucru.
                     Elena: Niciodata!
                     Damon: Elena,te sfatuiesc sa-l asculti pe capitanul Kol,sau te vei trezi cu o bata in fata.
                     Kol: L-ai auzit!
                     Elena: Imediat domnule!Adica capitane!Sa traiti,capitane!

                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                   Jeremy: Nu-mi spune ca acum esti cu Damon!
                   Elena: Pai....
                   Damon: Cam este.
                   Jeremy: Rahat!(Trebuia sa fi doar al meu!)

                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                     Klaus: Imi acorzi acest dans?
                     Caroline: (Ti l-as acorda cu mare placere daca n-ar fi fost ala in spatele meu)Nu pot.
                     Tyler: (Ce tupeu pe el!)Gaseste-ti alta partenera,ca aceasta e deja luata.
                     Caroline: (Mai taci Tyler!Mare noroc mai ai ca i-am promis mamei ca voi sta numai cu tine.)

              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  
                         Klaus: De cate ori ti-am spus ca nu vreau sa te mai vad cu idiotul ala de Stefan?
                         Elena: Dar eu il iubesc,tata!Nu-i corect!
                         Klaus: Singurul pe care trebuie sa-l iubesti este viitorul tau sot!Damon Salvatore!
                         Elena: Dar eu vreau sa ma casatoresc cu Stefan!
                         Klaus: Eu sunt singurul care hotaraste cu cine-ti vei petrece restul vietii,asa ca nu mai comenta!
                         Elena: Nu-i corect!

                       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                           Klaus: Uau!
                           Elena: Da...ce sa spun.Caroline si-a cumparat o noua lenjerie intima.
                           Klaus: Uau!
                           Elena: Poti sa nu te mai holbezi atat la ea?Sotia ta e de fata!
                           Klaus: Uau!
                           Elena: Da...M-am casatorit,cu-n barbat tampit.

                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                               Elena: Te iubesc!
                               Klaus: Ce?
                               Elena: Te iubeeeesc!
                               Klaus: Ce?
                               Elena: TE IUBESC!
                               Klaus: Ce?
                               Elena: Am spus ca...Tu stai cu castile in urechi cand vorbesc cu tine????

                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                      Elijah: Esti sigura ca vrei sa faci asta?
                      Elena: Da,nu mai pot mintii pe nimeni.
                      Elijah: Te inteleg.Si mie imi e greu sa ma ascuda de fratii mei.
                      Elena: Sper sa nu ma omoare nimeni cand vor afla adevarul.
                      Elijah: Numai sa indrazneasca sa se atinga de tine!

                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                       Stefan: Ce naiba...?
                       Damon: Avem o mica problemuta...
                       Stefan: ???
                       Bonnie: El cine e?

                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    
                                                   Fa-ma a ta,Klaus!
                 

Nu prea am chef,dulceata...poate altadata.


Offf...


Glumeam,scumpete.Te fac a mea chiar acum!


Yeeeeeeeeeeeeeeeeeei!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cine vine cu mine la o plimbare?


Eeeeeeeeeeeeeeu!

                         

21 de comentarii:

  1. mai vreau
    mai mult te rog
    mai vreau sa rad
    nr. 8 Klaus tata ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa mai ai,stai linistita:))

      Love you:*:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Decui imi facui timp sa ma uit pe blog ...si ghici ce ?merita ca de fiiecare data.te rog eu fros sa mai faci replici cu poze pt ca iti ies pre geniaale!
    Love you
    robii:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur c-a meritat!
    Am fugit la vanat de poze,atunci:))

    Love you too:*:*:*:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe...chiar mai vreau...>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa mai fie,si ma bucur ca-ti plac!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  5. soooper tare fazele astea....
    Nu stiu de unde iti mai vin dar imi plac :X
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac!
      Pai de unde sa-mi vina...Din mintea mea nebuna:))

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
    2. Tare bah, tare de tot, n-as fi crezut ca putea face cineva asa ceva, is sooper faine; sa continui.

      Ștergere
  6. Multumesc mult!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-au placut pozele si replicile,verisoara:))
    Cine zice ca n-am dat amandoi in nebunie cronica s-a tampit:))

    Si tine-o toooooot asa!!!!!!!!!

    Cristi~verisorul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi,mersi:))
      Sa stii ca ai mare dreptate:))

      O s-o tiiiiin...pan' la soare si-napoi:))

      Love you mosule:*:*:*

      Miss Salvatore~verisoara ta nebuna

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Aoleu,maiculita!Mai vii si tu cu caldura asta???
      Pai ne topim de-a dreptu' daca stam s-o luam asa:))



      DEREK MICHAELSON [varul tau ] Ce zici de noua mea porecla,baby?

      Ștergere
    4. Da,vin!Ce te doare pe tine?
      Fa o baie in ghiata,daca ti-e atat de cald:))

      Mmmm...PLACE LA NEBUNIE! Si pentru a mia oara!Nu-mi mai zice baby!Sau vrei sa te castrez?

      Miss Salvatore~verisoara ta nebuna

      Ștergere
  8. Da,este foarte amuzant...:))
    :))
    Ma bucur ca ti-au placut

    Love you too:*:*:*:X

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,multumesc,mi se spune des:))


    DEREK MICHAELSON

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa stii ca sunt foarte bucuroasa!
    E unic:))

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  12. Your means οf telling аll in this paragraph is tгuly goоd, еverу one be аble tο simply know
    it, Τhanks a lοt.

    Feel free to surf to my ωebpage :: cash advance

    RăspundețiȘtergere