Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 7 martie 2012

Just do it, do not think! [partea a treia]

  
   -Cu ce te pot ajuta?il intreba Elena pe Elijah.
   -Am nevoie de-o favoare.
   -O favoare?
   -Da,o favoare.As vrea s-o duci pe fata asta la cumparatui,si s-o imbraci,apoi ne intalnim la The Grill.Scoase niste bacnote din buzunar si i intinse Elenei.Esti de acord?
   -Sigur,spuse luand banii,apoi ma privii.De ce este doar intr-un tricou?
   -Poveste lunga,am raspuns eu si Elijah in acelasi timp si-am inceput sa radem.
   -Poate o sa-ti povesteasca Gabriela in timp ce faceti cumparaturi,eu acum trebuie sa plec.Ma intoarse cu fata spre el,si-mi dadu o suvita dupa ureche.Ne vedem la The Grill,OK?
   -OK.
   Se pregatea sa plece,apoi m-am trezit c-o palma pe fund.Ce naiba?
   -Elijah!am exclamat uimita,auzindu-l razand si intorcandu-mi privirea spre el.Era chiar langa masina.
   -Daaaaaaa!
   -Esti mai rau ca Damon!!
   -O sa-l iau ca pe un compliment,imi spuse afisand un zambet smecher.
   -Nu-i un compliment!
   -Eu tot o sa-l iau ca unul.
   -Cand naiba te-ai schimbat atata?
   -Oamenii se schimba.
   Mi-am incrutisat bratele la piept.
   -Tu nu esti om.
   -Atunci si vampirii se schimba.
   -Cred ca faptul ca m-am culcat cu tine ti-a cam afectat creierasul,domnule vampir!
   -Ce-ar fi sa te duci tu sa te faci frumoasa,si sa nu-ti mai bati capul cu comportamentul meu dubios,domnita?
   -Nu ma lua tu pe mine cu ''domnita''!am inceput punandu-mi mainile in sold.Si sa stii ca chiar ai un comportament dubios.
   -Ne vedem la The Grill,baby!
   Baby???!Elijah tocmai mi-a zis baby??!
   -Cum mi-ai zis?!
   -I love you,baby!spuse si se facu disparut in masina.
   -Si eu care credeam ca n-o sa ajungi niciodata pe lista mea neagra,am inceput sa strig spre el,alaturi de aia care ma enerveaza uneori!Exact acolo unde e si fractu Klaus,Rebekha si Damon,desi pe el il scot si-l bag,depinde de dispozitia mea,dar da-mi voie sa-ti spun,ca tocmai ai ajuns pe locul unu!Ce-l mai enervant vampir!O intreci pana si pe sorta,si crede-ma,ea ma enerveaza mai mereu!Sa nu indraznesti sa ma lasi sa vorbesc singura!am continuat vazand ca nu da nici un raspuns.
   Masina isi lua talpasita,fara ca macar sa vad un geam coborat si sa aud ceva din partea domnului Elijah,mai nou,foarte enervant!Arrrggg!A dat in dementeala!
   -Ai vreo tepusa d-aia speciala pentru originali?am intrebat-o pe Elena inca foarte enervata pe vampirul  cu care acum cateva ore mi-am pierdut virginitatea,crezand ca-i doar un vis si care mai nou ma ia cu ''domnita'' si ''baby''!Ce tupeu pe el!Elena avea o privire de...Cred ca va dati seama.In genul ''Ce tot indruga asta aici?Si ce naiba l-a apucat pe Elijah?''Desi a doua intrebare imi trece si mie prin minte.Iti povestesc la magazin,i-am spus luand-o de mana si tragand-o spre masina ei,acum hai sa mergem,ca m-am cam saturat sa stau doar intr-un tricou,care abia de-mi acopera fundul,in strada.

   Elena m-a lasat la intrare,iar eu am pupat-o pe obraji si-am imbratisat-o,apoi am intrat la The Grill.
   Mi-am propus sa-l fac pe Elijah sa plateasca pentru faza de mai devreme,asa ca n-am degand sa dau inapoi.Poate il fac si gelos...
   Purtam o rochie neagra,fara bretele,ce-mi venea lipita de corp,si doar un cm peste fund.In picioare aveam o pereche de pantofi negri cu toc inalt.M-am si machiat putin,iar parul l-am lasat sa-mi cada in cascade peste umeri.Pot spune foarte sigura pe mine,ca orine m-ar vedea acum si n-ar stii adevarata mea varsta,mi-ar da chiar si optsprezece ani.
   Privirea mi s-a oprit asupra barului,unde Elijah,Klaus si Kol,se imbatau cu whisky.Probabil se impacasera.Oricum nu conteaza...Defapt chiar ma bucur!Nu-mi place sa-i vad certati.
   Am inceput sa inaintez spre ei,sigura pe mine si toata un zambet.
   -Frate,cred ca tocmai ti-a venit fata,ii spuse Klaus lui Elijah,imediat ce ma vazu.
   Elijah se intoarse,iar cand m-a vazut...Va spun sincer,mai avea putin si sarea pe mine!L-am ignorat si mi-am indreptat atentia spre Kol,care inca era cu spatele si bea din whisky-ul lui.
   -Buna,Kol,am spus c-o voce senzuala,plimbandu-mi degetul aratator pe spatele lui.
   S-a intors cu fata spre mine,si-a dat restul whisky-ului pe gat,si m-a studiat din cap pana-n picioare.
   -Uite cine-i aici!
   -Da,chiar eu!M-am apropiat mai mult de el,pana i-am simtit respiratia de bautura pe fata-bleah-si mi-am plimbat mana pe piepul lui-bai bine zis pe bluza alb-negru,cu lini orinzotale-in timp ce-i zambeam seducator.
   Ii simteam privirea lui Elijah pe mine,dar incercam sa nu ma gandesc la asta.Mi-am apropiat fata de a lui,si inainte de-al lasa sa ma indeparteze,m-am aruncat asupra buzelor lui.Kol mi-a raspuns la sarut destul de doritor,in timp ce una din mainile lui erau pe gatul meu,iar cealalta pe picioar,urcand usor,pe sub rochie.
   I-am auzit rasul lui Klaus,apoi am simtit doua brate care ma trag de langa Kol.
   -Ce crezi ca faci?ma intreba Elijah nervos.
   -Ma distrez si eu,baby!
   -Asta numestu distractie?Pipaitul cu frate-meu!?
   -Dar ce intereseaza pe tine?
   -Normal ca ma intereseaza!Doar m-am culcat cu tine!
   -Asta nu-i mare chestie,am incercat sa fac eu pe nepasatoarea.
   -Nu-i mare chestie?!tuna vocea lui,lovindu-ma ca un fulger.
   In loc sa zic vreo replica ca lumea,eu doar mi-am lasat privirea in jos,simtind deja cum lacrimile isi fac aparitia.
   -Si eu care te credeam  altfel...,dar adevarul este ca esti decat o curva!
   Lacrimile mi-ai tasnit pe obraji,auzindu-l.De ce-mi pasa asa de mult ce crede el?M-a enervat,iar eu am vrut sa-l enervez.Am reusit,atunci de ce nu ma simt bine?De ce cuvintele lui m-au facut sa ma simt ca cea mai proasta fiinta de pe Pamant?De ce simt durerea asta in piept?De ce??Fiindca il iubesti prostuto,mi-a raspuns singura.Dar n-am cum sa-l iubesc!Abia de l-am intalnit aseara!N-am cum sa simt ceva pentru el!E imposibil!Eu nu pot fi indragostita de Elijah!Nu pot...Sau pot?Oare chiar e posibil sa am sentimente pentru el?Sa-l iubesc?Da,il iubesti,mi-a raspuns constiinta mea.Il iubesc?Il iubesc...Il iubesc!Chiar il iubesc!
   -Elijah,eu,am inceput,vrand sa-i spun ca tocmai imi dadusem seama ca-l iubesc,si ca vreau sa fiu cu el pentru totdeauna,dar palma lui s-a lipid de obrazul meu cu atata forta,incat m-a facut sa-mi pierd echilibrul si sa cad jos,si n-am mai putut continua.
   -Sa nu mai indraznesti sa scoti un singur cuvant!Si nici nu mai vreau sa te vad vreodata!
   Si pleca.Elijah pleca.

                                                       Va urma...       

6 comentarii:

  1. Foarte frumos baby :>:>:*...
    Chiar daca Elijah a exagerat umpic cu palma...
    Si Gabriela a exagerat cu faza din usa Elenei..a fost cam salbatica
    A fost superb capitolul...m-a lasat fara cuvinte...
    BTW...La multi ani de ziua femeii(domnisoarelor)...
    Love you much...:*:*:*:X:X
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!
      Si La multi ani si tie:X

      Love you to:*:*:*:*:*:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. hm...se incinge admosfera:))Super ineresant. bravooo

    RăspundețiȘtergere