Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 4 martie 2012

Just do it, do not think! [partea intai]

 
  Parul negru imi era zburat de vant in toate partile,iar tricoul rosu,abia de-mi acoperea fundul.Iar de intunericul de afara ce sa mai zic...Eram in mijlocul strazii,mergand ca o somnabula,iar picioarele imi erau goale.
  Unde sunt?Habar n-am.Acum cateva minute dormeam in patul meu calduros,iar acum merg aiurea pe-o strada,de nu stiu unde.Cum naiba am ajuns aici?
  Mergand,si incercand sa-mi tin ochii deschisi,aud un claxon,si simt doua brate luandu-ma pe sus.Ce naiba?Odata ce sunt pusa pe picioarele mele,ridic privirea spre salvatorul meu-mi-am dat seama ca era sa fiu calcata de-o masina,ca doar nu-s proasta,ci doar cam adormita-si raman cu gura cascata.La propiu.Si daca bratele lui nu m-ar fi tinut,as fi lesinat pe jos.
  -Esti bine,copila?m-a lovit vocea lui,precum o raza de soare.
  -D-da...
  Doamne!Ce mai vis am!Am o mica intrebare...Nu putea sa fie cu Damon?Nu ca nu mi-ar place Elijah,dar...
  -Vino aici,spuse el,iar in urmatoarea clipa m-am trezit in bratele lui,odihnindu-mi capul pe umarul lui.
  Acum as putea sa adorm...Defapt deja dorm,asa ca nu inteleg de ce inca mi-e somn.Fiindca acesta e un vis nu?Normal ca da!Ce-mi poate trece prin minte...!
  Niciodata nu l-am simtit atat de real...E ca si cum...chiar sunt in bratele lui...chiar ii inspir aroma de liliac..Stai!Liliac?Asta de unde mi-a mai venit?De unde stiu eu ce miros are Elijah?Oare am citit pe undeva?Daca da,nu-mi amintesc.
  Pierduta in ganduri si in incercarea de a nu adormi,m-am trezit ca sunt intinsa pe un pat moale,si ca bratele lui Elijah ma paraesc.Nu voiam s-o faca,asa ca am refuzat sa-i dau drumul.
  -Inchide ochii,copila.Esti obosita.
  -Nu...nu...
  Se intinse langa mine,si-si duse bratul pe dupa talia mea,in timp eu mi-am asezat capul pe pieptul lui.Nu voiam sa dorm.Voiam sa profit de momentul asta.Parea ca in acest vis,puteam sa fac ce vreau,nu ca in altele,unde nu controlam nimic din ce faceam.
  Mi-am ridicat capul si l-am privit.Doamne!Nu-mi vine sa cred ca il am in fata mea pe Elijah!Stiu ca-i un vis....doar ca...e atat de diferit de restul viselor...Iar ochii lui...Atata frumusete...Verdele ala sclipitor...Magic...Ma pierd,nu gluma.
  -Inca n-ai adormit,copila?
  Copila...Daca era Damon,cred ca-mi zicea pustoaica,dar Elijah...e atat de diferit.Inspira incredere,noblete,bunatate...dar poate inspira si frica in acelasi timp.
  Am dat din cap ca nu,si mi-am apropiat mai mult fata de a lui.El se uita confuz,iar eu mi-am zdrobit buzele de ale lui.A vrut sa ma indeparteze,dar eu nu l-am lasat.M-am lipit de el.Si mi-a raspuns la sarut.
  Eram peste el,deschizandu-i nasturi camasii,iar el m-a indepartat rapid.
 -Nu cred ca vrei asta...
 N-am zis nimic.Doar m-am aruncat din nou asupra buzelor lui divine,si mi-am continuat treaba ce-mi necesita mainile.Ii simteam mainile pe spatele meu,iar la fiecare atingere,imi transmitea fiori prin tot corpul.Dupa ce am reusit sa-i deschid camasa,am inceput s-o dau jos,odata cu sacoul.Apoi am coborat cu saruturile pe pieptul lui,iar el a schimbat pozitia in viteza,astfel incat,acum el era cel care statea peste mine.
 -Nici nu stii cine sunt si tu...,sopti el,trecandu-si un deget peste buzele mele,apoi sarutandu-le.
 A inceput sa coboare cu saruturile pe gat,apoi s-a intors la buze,in timp ce mainile lui imi tragea tricoul in sus.Odata ajuns pe jos,a recoborat cu saruturile pe gat,ajungand la sani de data asta.
  Era atat de grijuliu...de bland...iar atingerile si saruturile lui imi parea atat de reale,incat mi-era greu sa cred ca visez.Dar era imposibil sa fie real!
  Pantalinii si boxeri lui ajunsera pe jos,la fel cum patisera si boxerii mei.Inca sarutandu-ne,el patrunse in mine,bland si atent,parca temandu-se ca m-ar putea sparge precum un bibelou.
  Era magic!Divin!Niciodata n-am m-ai simtit asa ceva!Ma ducea pe culmile placerii!
  Ultimele lucruri pe care mi le aduc aminte,inainte de a cadea intr-un somn adanc,sunt buzele lui peste fruntea mea,si eu cuibarindu-ma in bratele lui.

  Ochii mi s-au deschis odihniti,si am simtit un miros de lilic,apoi mi-am dat seama ca eram in bratele cuiva.M-am ridicat in sezut,si am privit spre persoana de langa mine.Elijah!N-a fost un vis?M-am ciupit,si m-a durut!Oh,nu!M-am tras de par,si m-a durut!Dar cum...?Nu-mi vine sa cred!N-a fost un vis!A foat foarte real!OMG!Mi-am pierdut virginitatea cu un vampir!Cu Elijah!La saisprezece ani!OMG!N-a fost doar un vis!!OMG!!!
  Elijah deschise ochii chiar in clipa in care usa dormitorului se deschise,si pe ea intra Klaus,urmat de Kol si Rebekha.
  OMG!OMG!OMG!Imi vine sa mooooooooooooor!!!
      
                                 Va urma...

4 comentarii:

  1. Deci babe am revenit....cat ma bucur ca imi merge internetul ...Iupyyy....ieyyy
    Deci acest one-shoot m-a lasat pur si simplu fara cuvinte...m-a lasat masca....la fiecare 5 secunde faceam doar cate un OMG si treceam la urmatoarea fraza
    Deabea astept urmatoarele parti , sau parte...cate or fi sunt primite cu multa caldura
    Lofve you :*:X
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne,nici nu stii cat de mult ma bucur ca te-ai intors!!:X:X:X
      Da..ce pot sa zic...am si eu niste idei...
      Ma bucur ca ti-a placut,si...sincer nu stiu cate parti va avea...vom afla pe parcurs.

      Love you to:X:X:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. foarte tare. te pricepi. Ai o imaginatie superba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place si multumesc!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere