Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 3 ianuarie 2012

Totul e bine cand se termina cu bine


            
   
    -Papusel!spuse Katherine imbratisandul.
    -Kathy,de cate ori ti-am spus sa nu-mi mai spui asa!
    -Hai ma papusel...!
    -Katherine!ii pronunta numele ridicand tonul.
    -Bine,bine!Iubitel?
    -Asa da.Deci...?
    -Deci ce?
    -La telefon mi-ai spus ca trebuie sa-mi dai o veste.
    -Aaaaa,da!
    -Care-i vestea?
    Katherine deschise usile dressingului,spunand:
    -Damon da o petrecere si am fost invitati.
    -Chiar asa...
    -Da.Cum sa ma imbrac?
    -Cine ti-a zis c-o sa mergem?
    Se intoarse cu fata spre el.
    -Normal ca mergem!Deja i-am zis!
    -Uite ca si eu am fost invitat la o petrecere si deja am acceptat invitatia.
    -La cine?
    -Elena.
    -Si mai spuneai ca nu ma inseli cu ea...!
    -Femeie,nu te insel!Doar ca nu pot da inapoi.
    -Si eu ce vrei sa fac?!
    -Sa-l suni pe Damon si sa-i spui ca nu venim.
    -Dar de ce n-o suni tu pe Elena?
    -Fiindca n-am chef!
    -Atunci nici eu n-am chef sa-l sun pe Damon!
    -Katherine!
    -Nici o Katherine!Eu ma duc la petrecerea lui Damon,iar tu la a Elenei.Problema rezolvata.
    -Nu stau la discutii!Mergi cu mine!
    -De ce?Ca zici tu?
    -Evident!
    -Si de ce ar trebui sa fac ce zici tu?
    -Fiindca asa zic eu!
    -Ma lasi...!Cine te crezi?Stapanul meu?
    -Stii ca pot face ca asta sa fie adevarat foarte usor.
    -Sa-ti intre foarte bine in cap,ca daca incerci sa ma constrangi,tot ceea ce vei obtine de la mine,e ura si dispret!
     -Bine...Cred ca n-am fost destul de explicit!Tu vii cu mine,indiferent de vrei sau nu!
     -Nici sa nu te gandesti!si spunand asta,o lua la fuga.
     -Katherine!Lasa ca te intorci tu!

     Damon isi turna un pahar de weskey,cand auzi o bataie in usa.Se duse sa deschida.
     -Buna Damon.
     -Katherine!Intra!
     -Cum merge?
     -Petrecerea e minunata,dar ce-i cu tine?
     -Nimic.
     -Hallo!Ai uitat cu cine stai de vorba?Sunt Damon Salvatore!Stiu cand ma minti.
     -Nu vreau sa vorbesc despre asta.
     -Iar eu nu-ti dau din tortul meu special daca nu-mi spui.
     -Tort special?
     -Yep!Creat de isusi regele torturilor,adica eu!Acum marturiseste tot!
     -M-am certat cu Klaus.
     -De parca ar fi ceva nou.
     -Asa e,dar de data asta nu-l mai iert!Mi-a ajuns!
     -Ce-a facut atat de rau?
     -Aproape a indraznit sa ma constranga!
     -Blana de lup!
     -Ce?
     -Asta-i noua mea jignire pentru Klaus.Blana de lup!E lup...si va ramane fara blana!
     -Off Damon...
     -Nu te mai gandi la el,distreaza-te!Revin imediat!
     -O sa incerc.
     Damon se duse in camera lui si-o suna pe Elena.
     -Da?raspuse ea.
     -Aici e Damon!Ai vorbit cu Klaus?
     -Da.S-a certat cu Karherine.A refuzat si sa-mi bea din sange!
     -Wooow!Stai putin!De cand il lasi tu pe Klaus sa-ti bea din sange!?
     -Nu-l las!Doar vream sa vad cat de suparat e.
     -Sa zicem ca te cred.
     -Nu mint!
     -Oare de ce nu te cred?
     -Damon!
     -Bine,bine,te cred!Gata printesa razboinica!
     -Inceteaza sa-mi mai zici asa!
     -Sa ma gandesc....Nu!
     -Off!Las-o balta.Ce facem cu ei?
     -Ma gandeam...sa-i facem sa se intalneasca.
     -Da,cred c-ar merge...dar unde?
     -In pivnita mea.
     -Pivnita ta?
     -Stii tu...camera aia in care l-am inchis pe Stefan cand i s-a urcat sangele la cap prima data.
     -Aaaa!
     -Tu-l trimiti pe Klaus sa ia ''ceva'' de la mine,iar eu il voi trimite acolo,apoi o trimit si pe Katherine,apoi ii inchid.Tadam!
     -Buna idee!Hai pa!
     -Bye scumpo!

                                                           ***

      -Nu-mi vine sa cred ca ne-a pacalit in halul asta!spuse Klaus dand cu pumni in usa.
     -Te chinui degeaba.
     -Si...ce propui sa facem?
     -Stam.
     -Katherine eu...
     -Nu Klaus.
     -Nici nu stii ce vream sa-ti spun!
     -C-ai fost nesimtit,badaran,imbecil,prost...
     -Nici chiar asa...dar ai dreptate.Imi pare rau,n-ar fi trebuit sa ma port asa!
     -Si crezi ca scuzele rezolva tot?
     -Nu,dar tot trebuia s-o fac!Sunt un prost!
     -Da,esti.
     -S-un idiot!
     -Da.
     -Chiar trebuie sa fii de acord cu tot ce zic?
     -Da.
     -Si crezi c-as merita o a doua seanta?
     -Tu ce crezi,papusel?
     -Te rog,ai mila!
     -Ma vei lasa sa-ti zic cum vreau.
     -Bine,dar nu in public.
     -Ba si-n public.
     -Doamne ajuta-ma!
     Katherine incepu sa rada,iar Klaus ii urma exemplul.
     -Ce-i asa amuzant?intreba Daamon deschizandu-le usa.
     -Papusel!spuse Katherine.
     -Cine-i ala?
     Klaus ridica doua degete,iar Damon izbugni in ras.
     -Taci,sau esti mort!
     -Gata!spuse acoperindu-si gura cu palma.
     Klaus o lua pe Katherine in brate in stilul miresei s-o saruta.
     -Te iubesc!
     -Si eu,papusel!
     -Ai mila!
     -Nu prea cred...! 

   

3 comentarii: