Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 15 ianuarie 2012

Tomorrow I will be Mrs. Salvatore

                 
   Intunericul se lasase peste orasul Mistyc Falls,iar Elena era in camera ei,uitandu-se pe tavan.
   -Ce faci,printesa?o intreba Damon aparand in pragul usii.
   -Stau...
   El inainta si se aseza langa ea.
   -La ce te gandesti?
   -La cum ar fi fost viata mea daca nu l-as fi intalnit pe Stefan....?
   -Regreti...?Ca l-ai intalnit pe Stefan...?Pe mine?
   Elena se ridica in sezut si-l privi zambind.
   -Nu regret ca te-am intalnit.Doar stii ca te iubesc!
   -Dar ai zis...
   -Am zis...Cum ar fi fost viata mea daca nu l-as fi intalnit pe Stefan primul,ci pe tine!
   Damon zambii,ridicandu-se si el in sezut si lasandu-i un sarut pe buzele ei dulci.
   -Cine stie...
   Klaus statea pe braul ferestrei si-i privea,cand Elena il vazu.
   -Klaus,iesi!spuse ea aruncand c-o perna.
   -Auci!se prefacu Klaus ca-l doare lovitura pernei,iar Damon incepu sa rada.
   -Tu de ce nu zici nimic?il certa Elena aruncand si-n el o perna.
   -Ca-i amuzant sa te vad pe tine bosumflandu-te!
   -Hai Damonica,e timpul sa mergem la petrecere!
   -Asteapta o secunda Klaus!
   Damon isi zdrobi buzele de-ale Elenei,dar nu apuca sa incheie sarutul,caci Klaus il apuca de tricou si-l trase dupa el.
   -Hei!se planse Elena.
   -Hai ma Klaus...!
   -Taci Damon!Ai o petrecere de burlacie la care esti asteptat!Sii tu ce faci?
   -Ma giugulesc cu viitoare mea sotie...?
   -Nu mai face pe inocentul!Ca te musc!
   -Cuminte cutu,cuminte!
   Klaus il arunca pe fereastra.
   -Damon!se panica Elena.
   -Sunt bine!striga Damon.Poate putin murdar.
   -Ne vedem maine,dulceata!isi lua Klaus la revedere sarind pe fereastra.
   -Ahhh....Inceteaza sa-mi mai spui asa!
   -Cum spui tu,dulceta!striga Klaus.
   Elena se arunca in pat si incerca sa se calmeze.
   ''Klaus poate fi asa de...asa de...enervant!''gandi ea.
   Se intoarse pe o parte si trase plapama pe ea.
   ''Maine voi fi doamna Salvatore...''gandi inainte sa se scufunde intr-un somn adanc.       

2 comentarii:

  1. Doamne...dar cu de am omis acest One-shoot????...akum ma uitam pe blogul tau si l-am vazut...


    Offf...este atat de minunat....

    Ce imi place de Klaus...

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca-ti place!

    Love you to:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere