Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 24 ianuarie 2012

Elijah[The Vampire Diaries]

   Deci...nu-mi vine sa cred ca n-am mai postat de 2 zile!!!!Ehh...nu-i chiar asa de mult,dar na...mie nu-mi convine.Asa ca m-am gandit sa fac o postare speciala si pentru Elijah.Chiar mi-a fost dor de el:x:x
  Doamne,daca m-ati fi vazut cum am reactionat cand am vazut ca s-a intors,probabil ati fi zis c-am scapat de la spitalul de nebuni:)):)):))Am inceput sa tip ca nebuna de bucurie si sa topai prin casa ca un copil mic,desigur,in timp ce repetam intr-una ''Elijah s-a intors!!!!!''Dementa...stiu...:)):))
 Cred ca era vreo 8 seara,si tocmai terminasem de vizionat episodul....dupa ce-am terminat cu topaiala,m-am dus sa inchui poarta[locuesc la curte:)]si am inceput sa strig in gura mare ca Elijah s-a intor:)) Daca m-a auzit cineva,nici nu vreau sa ma gandesc ce-o fi zis:)):)):))
   Si revenind....









                                   








4 comentarii:

  1. soooper....

    Si te cred

    Daca auzea cineva chiar zicea ca esti sarita de pe fix.....

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  2. cum il cheam pe Elijah in realitate imi puteti spune si mei pls ca nu gasesc?:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniel Gillies...asa il cheama...

    Si Maria...babe...what's wrong with you ???...Nu te-am mai vazut pe aici de vreo 2 saptamani...Nici capitole...nimic...

    Te pup

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere