Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 12 ianuarie 2012

Demna de-a lui iubire!

                    
      Lumina,ce-a dintai raza,
      Pogoara-te asupra-mi,
      Izbaveste-ma cu caldura ta,
      Facandu-ma demna de-a lui iubire.

      Curatandu-mi mintea si sufletul,
      De ura si rautatea din lume,
      De gandurile negre,
      Ce-mi intuneca gandirea.

      Da-mi puterea de-a ierta,
      Si de-a iubii cu toata fiinta mea,
      Da-mi frumusetea interioara,
      Care-i mai importanta decat ce-a exterioara.

      Fa-ma demna de el si de-a lui inima,
      Arata-mi cum pot fii tot ce-si doreste.
      Daraieste-mi arta cunoasterii si-a intelepciunii,
      Si invata-ma s-o folosesc cu cap.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu