Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 21 decembrie 2011

Cum e viata...

Oare cum ar fi fost lumea dacă toţi am fii mai buni unii cu altii?Cu siguranţa,mult mai buna.Sincer,nu ştiu ce vreau sa scriu aici...cred ca dor despre unii oameni si viaţa.Au ajuns unii părinţi sa-si ingroape copiii abia nascuti de vii,sau sa-i abandoneze.Eu nu înţeleg un lucru.Dacă  nu vor copii,sau ştiu ca nu pot avea grija de ei,de ce nu au mai multă grija?Dar cei care-i abandonează,cum îi tine inima sa facă asta?Sunt nişte fiinţe nevinovate,si nu trebuie sa plătească ei pentru greşelile adulţilor.Copii au nevoie de iubire,sa fie alături de persoane care îi iubesc si ar face orice ca sa le fie bine,nu sa stea în orfelinate si doar sa-si imagineze cum este sa ai o familie si sa fii iubit.
       Sau alta chestie.Am citit odată intr-un ziar ca unu a făcut sex cu nepoatele lui de 8 si 9 ani!Cum poate cineva sa facă asa ceva?!Este oribil!Sau unii părinţi,care abuzează de proprii copii!Sau certurile dintre familie sau fraţi,din cauza banilor sau a pamanturilor.Ce-a ajuns lumea?Cum pot face asta?Chiar nu-mi pot explica!
     
     Uneori cand tristeţea te acapareaza,si parcă nu mai ai nici o cale de scăpare,decat moartea,este atat de uşor sa te laşi pradă acestei dorinţe...Dar nu trebuie s-o faci!Trebuie sa mergi mai departe cu capul sus si sa nu-ti pese ce spun alti,decat ceea ce spun persoanele care tin cu adevărat la tine si te apreciaza pentru ceea ce eşti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu