Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 17 iunie 2011

Forever Together

   Undeva,departe de ochii lumii,se afla o poenita.În mijlocul ei se afla un mic izvoras,iar de jur imprejurul lui,se întind tot felul de flori sălbatice si iarba proaspătă.Fluturii zburda voioşii,iar albinele muncesc din zor.Vrabiutele ciripesc vesele si se scalda în izvoras,iar o fata sta întinsă pe iarba si priveşte cerul de un albastru superb si razele soarelui ce-i incalzesc chipul.Buclele blonde îi încadrează fata uşor bronzata si angelica.Ochii verzi precum smaraldul si privirea inocenta te duc cu gandul la o pădure plină de viaţa.

    Fata închise ochii si se lasă purtată în lumea viselor.

    Nişte pasi se apropiau uşor de ea,si cu o voce dulce îi spuse:
    -O,prea frumoasă fata,daruieşte-mi inima ta,iar eu ti-o voi dărui pe-a mea!
    Fata deschide ochii si îşi duse mainile în jurul gatului lui si îl sărută sopindu-i:
    -Inima mea e a ta din prima clipa în care te-am văzut!
    -Si a mea la fel!
    În timp ce-l privea,îi scapă un suspin.
    -Ce este iubita mea?
    -Mama vrea sa mă trimită sa studiez în Anglia!
    Lasă o lacrimă sa-i cadă,pe care el i-o şterse si îi mangaie obrazul.
    -Atunci acolo voi merge si eu!
    -Dar ce vor spune părinţii tai?Doar ştii ca nu sunt de acord cu iubirea noastră!Si nici ai mei!Cand vor afla ca vii cu mine vor da ordin sa te omoare si eu nu pot trăi fără tine!
     -Pentru tine sunt în stare de orice!Îţi jur ca nimic nu ne va desparţi,nici măcar moartea!
     -Te iubesc,Wiliam!
     -Si eu,Aymar!

     Cand au aflat părinţii fetei ca încă n-au renuntat la iubirea lor,au dat ordin ca Wiliam sa fie ucis.În noaptea morţii lui,Aymar era cu el,dar soldaţii n-au văzut-o,si odată cu el,au omorat-o si pe ea.
     După moartea lor,ambele familii si-au dat cat de mult au greşit impotrivindu-se dragostei lor.

                          Cei doi au fost inmormantai împreuna intr-o capela construită din marmură,iar sicriele lor din cristal au fost puse unul langa altul.La intrarea în capela se afla o inscriptie.
                           ''Wiliam si Aymar au cunoscut dragostea adevarata,dar din păcate nu s-au putut bucura de ea pe pămant,dar cu toţii stum ca se vor bucura de ea in Paradis.''

   Uneori mai vine cate un cupla de indragostiti si-si jura iubire eterna la mormantul lor,si datorita unui miracol,niciodata nu se despart si raman impreuna pana la moarte.              
    

6 comentarii:

  1. foarte frumoasa povestioara ... dovada scrisa ca iubirea adevarata trece peste orice
    kisses , DEni

    RăspundețiȘtergere
  2. Da!
    Ma bucur ca ti-a placut!
    Puuuup

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci a fost asa de frumos!!!
    Stii acum ascult o melodie si nu stiu cum de s-a intamplat dar cred ca e perfecta pentru capitolul tau:*
    Uite:http://www.youtube.com/watch?v=OhjAIoZ3nqc&feature=related
    Ea se numeste:Within Temptation - Hills Of Myst
    Chiar daca e o trupa de rock,aceasta melodie e asa der linistitoare si calma....
    Ma bucur ca ai postat inca un feeling:X
    Te pup si sper sa postezi in curand:*
    VamPire-Girl

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-a placut!
    Ma duc acum sa caut melodia si s-o postez
    App,am postat cap 7 din imposibil,dar adevarat.
    Te pupacesc dulce,dulce.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi ca mi-ai spus:*
    Si eu te pup

    RăspundețiȘtergere