Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 14 iunie 2011

Darkness

       Cerul avea o culoare rosiatica,luna era argintie si înfricoşătoare,iar toţi se bucurau de haloween.Scheleti,mumi,zombi,vampiri,printese,pirati,vrajitoare.Peste tot erau.Colindand strazile în cautarea dulciurilor.

       Înfăţişarea mea,de mireasă zombie,mă ajuta sa mă integrez perfect în peisaj,fără ca cineva sa-mi banuiasca adevarata identitate.
       Sunt ura ce-o poarta toate fiinţele umane,sunt  gandurile necurate din mintea lor,sunt păcatul din sufletul lor,sunt urletul unui lup în miez de noapte la lumina lunii,sunt strigătul unui suflet razbunator si instinctul ucigaş al unui criminal.
        Ochii meii negri ca noaptea,parul negru ca pana corbului prin intr-o coada lejeră,intr-o parte,rochia de mireasă albă si pielea palidă,dar de o frumuseţe aparte.Lacrimile de sange mi se prelingeau pe obraji,iar buzele roşii ca focul,ardeau de intensitatea raului ce ma inconjura.

                                 Sunt pur si simplu rautatea ce zace in fiecare persoana,fie ca-i constienta de ea sau nu!

4 comentarii:

  1. superb postul ... sincer descrierea pe care ai facut-o miresei moarte { raului din oameni } mi se potriveste perfect ... parca te-ai gandit la mn cand ai facut-o ... am aceasi ochi negri si piele palida cat si parul negru pe care tu ii descrii ... cred k e o coincidenta ...
    in finee ... ador cum scrii ... bafta multa in continuare ... kisses , DENI

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca-ti place!
    Ce coincidenta...
    Sincer...nici nu credeam ca va fi citit acest post...dar se pare ca m-am inselat.
    Puup

    RăspundețiȘtergere
  3. e chiar foarte frumos.l-am citit de cand l-ai postat da' imi pare rau ca nu am comentat atunci .
    felicitari pentru cele scrise. Continua ca-i super >:D< hugs and kisses

    RăspundețiȘtergere