Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 13 aprilie 2011

Anunt!

                Imi pare rau sa va spun,dar o sa renunt la ficul ''Povestea mea''.
            Pur si simplu nu imi mai vine inspiratie ca sa-l continui.O sa-l sterg si de pe blog.
          Si voi incepe o noua poveste,se numeste ''Ingerul''.
            Sper sa nu va suparati pe mine,si sa-mi urmariti in continuare blogul.
              Sper sa intelegeti.

4 comentarii:

  1. Ma supar .. imi plake enorm ficul :x
    Dar noua poveste "Ingerul" despre cine e??

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca nu confuzi ''Povestea mea'',cu ''O iubire imposibila'',la care,pana in prezent am 18 capitole,iar in ceea ce priveste noua poveste,vei afla citind.

    RăspundețiȘtergere
  3. Debia astept. :x
    Cand apare capitolul 1,personajele,rezumatul? :x

    RăspundețiȘtergere
  4. să ştii că eu te susţin în continuare deşi îmi pare rău că abandonezi acel fan fic.
    ei, dar lasă... presupun că de abia te-ai iniţiat în chestia asta cu ficurile. e doar un început.

    RăspundețiȘtergere